{ pov Iris }
In de tussen tijd is er veel verandert, ik heb gekozen om op mezelf te gaan wonen. Ik heb mijn studie afgerond en heb nog steeds contact met Jason. Ik ben echt heel erg verlieft op hem geworden, maar ik ben er nog niet klaar voor. Hij weet dat ik hem heel erg leuk vind en geeft me mijn ruimte, waar ik heel blij mee ben. Ondertussen heb ik ook werk gevonden. Ik vind het super leuk want ik wou heel graag in dit beroep belanden en het is me dus geluk. Ik zit aan me bureau en zie iemand binnen komen. Zij komt bij mij aan En zecht haar naam. 'Hallo Ik kom me inchecken, ik heb geboekt op de naam Bakker' Ik zoek haar naam in het systeem en chack haar in. 'Mevrouw hier geef ik je uw kamersleutel uw kamer nummer is 157 En een fijne nacht verder zecht ik. Dat moet ik de hele dag doen en ik vind het echt geweldig om te doen. Ik hoef niet alleen bij de bali te staan hoor. Ik mag ook gewoon eten klaar maken. Elke dag is wel anders en dat vind ik juist zo leuk aan dit beroep. Ik werk in een hotel en dat was mijn droom baan. Ik heb onder tussen ook mijn rijbewijs gehaald en heb een auto gekocht. Hier bij kan ik dus overal heen. Het is ondertussen al 4 jaar voorbij en ik weet dat Hendrik volgende week uit de gevangenis komt. Hopelijk laat hij mij nu wel met rust. Ik zucht diep bij die gedachtes en kijk hoe laat het is. Het is 6 uur wat betekend dat ik zo over een minuut overgedragen word. Ik zie Sanne al komen en zij zegd tegen mij: 'Iris je bent vrij je kan naar huis.' dat betekend dus dat ik nu vrij ben en ga naar me kluis en haal mijn spullen er uit en loop naar de auto toe.
Als Ik thuis arriveer kijk ik in de brievenbus en zie dat post heb. Ik loop naar binnen toe en gooi de post op tafel. Als Ik binnen kom zie ik Jason op de bank zitten tv kijken, ja hij heeft een sleutel van mijn huis gekregen, omdat we zovaak samen zijn. 'Heyy,hoe was het op je werk?' vroeg Jason aan mij. 'Goed, was weer een top dag.' zeg ik en plof neer op de bank. Jason begon te lachen en ik keek hem dodelijk aan zoals altijd. 'Ik haal je eten op het eten is klaar.' Terwijl hij op staat en naar de keuken toe loopt roept hij ineens waar van ik heel erg schrok...............
Oeeh wat zou het zijn?
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Ontvoerder#themattys2017
Mistero / ThrillerIk loop door het donkere bos als ik van achteren word vast gepakt. Hij liet mij niet los en ik raakte helemaal in paniek. Als we uit het bos zijn draait hij mij om en kijk ik in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien."Hallo Iris." "Hoe ken jij mijn...