İLK HEYECAN

2K 84 56
                                    

Klasik olarak yazmaya ilkokul sıralarında ya da çok sevgili öğretmenlerimin yönlendirmesiyle başlayıp buralara kadar gelmedim. :) Liseye giderken arabesk fantezi müzikler yoğunluktaydı efkar basıp da platonik takıldığım dönemlerde yazdım ilk ve inanın kalem bile şaşırdı ne oluyor diye :) Bir defter tam dolduramasamda hatırı sayılır yazmıştım fakat ne sebeple yaktığımı hatırlamıyorum. Neyse efendim yaş kemale erdi ben bir gün wattpadi keşfettim.Çok güzel kurgular ve inanılmaz samimi yazarlar ile tanıştım. İlk adı Acemi Anne şimdi Sonradan Anne olan hikâyeye yorum yaparken yazarı ile ilerleyen sohbet bana ömürlük bir dost kazandırdı. Birkaç ay öncesi diğer hikâyesindeki karakterlere içlenince bir şeyler karalamaya başladım ve benim bu deli kuzum çok beğendi. Önce şaka yapıyor sandım :) Aşk sana benzer hikâyesinin her bölümüne bir şeyler karalamaya başladım. Sonrada instagram hesabımdaki hikâye kısmında yayınladım. Beğenenler de oldu sesi çıkmayanlarda :)

Demem o ki ben yeniden yazmaya @goodindeep in karakterleri sayesinde başladım. Karalamaya diyelim biz ona ; ) Kuzum çok teşekkür ederim hayatımdaki varlığın için çocuklarımdan sonraki neşe kaynağımsın seni seviyorum...

Kalıcı olsun dedim karaladıklarım ama cesaret denen şey bi anlık ama bende yok. Sonra bir gün diğer bir kuzum bana dedi ki;

Bi adam demişti ki,

Ya şiir seven olacaksın,

Ya şair,

Ya da şiir olacaksın.

Hiçbiri olamazsan nefes de alma...

Dedim ne kaybederim belki yeni dostluklar kurarım...

Kapağın tasarımı da kendisine ait olan @realseyang hem kapak için hem de cesaretlenmeme vesile olduğu için teşekkür ediyorum :)

Sonuç itibariyle

yürekten dile,

dilden kaleme,

kalemden size geliyor...

Keyifli Okumalar ...

Not : Efkar için hayali sigara yakılır ;)


SON SATIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin