Azt hittem, hogy nem ilyen. De abban az ölelésben volt valami nosztalgikus. Nem igazán tudom, hogy honnan. Bárcsak nem csókolt volna meg. Ha csak ölelt volna... talán most bármit meg tudnék tenni érte. De most csak szomorúság szorult a szívembe. Nem tudom, mit csinálnék, ha meglátnám.
Lassan elindultam az utcán, amikor egy fekete furgon állt meg mellettem. Kinyitották az oldalán az ajtót. Egy fura fickó kinyúlt a kezével é berántott a járműbe. Elkezdtem sikítozni, de bekötötték a szám. Majd ugyan ezt tették a kezemmel és a lábammal is.
-Ó, milyen szép fogásunk van ma este. Nem más, mint a híres William Bowman lánya. Vajon mennyit kapunk érte?
- Altasd Már El!- kiáltott rájuk a sofőr.
- R..Rendben.
Valamilyen löttyöt öntöttek egy kendőre és a számhoz és az orromhoz szorították. Pár pillanat múlva elálmosodtam.
Eközben.
William Bowman ajtaja lassan nyílik. Az irodába Thomas Malik lép be, zavarodott fejjel. Az asztalhoz lép, de nem szól semmit. Mr. Bowman kérdőn néz a fura, majd megtöri a csendet.
- Hol a lányom?- kérdezte.
- Nem tudom. - válaszolta.
-HOGY-HOGY NEM TUDOD?- ordította el magát. – TE VAGY AZ ELSŐ SZÁMÚ.
Ez teljesen érthető, hisz az ő kicsi lánya eltűnt. A felesége halála óta, úgy vigyázz egyetlen leányára, mint a saját életére. Ezért állított mellé egy olyan testőrt, aki már régóta bármit megtenne a lányáért. De most az-az illető elvesztette. És az ígéret az ígéret. Megígérte az apjának, hogy Steven Malik tette miatt. Az életét adná a lányért, akit régóta szeretett. Viszont a távolság és az idő miatt ezek az érzések megfakultak. És mivel nem vette észre, hogy a lány szereti őt, ezért most akárhol lehet Elizabeth. És a fiúnak meg van kötve a keze, mivel szemben áll egy irtó dühös főnökkel, aki ha akarná meg tudná öletni itt és most. Viszont nem teszi. Vesz egy mély levegőt és előveszi a mobilját.
- Fiúk, baj van. Valaki elrabolta a lányomat. - kezdte.
- Mi? Az lehetetlen. – hallatszott a vonal másik végéből. - Mit tegyünk főnök?
- Hozzátok vissza még ma.
- Értettük.
Ahogy letették a telefont Thomas megszólalt.
- Én is segíteni akarok. –mondta. – Hadd menjek velük.
- Nem. Neked már nincs itt dolgod.
- Tessék? Ezt hogy érti?
De a férfi nem szólt semmit, mert e gondolatok cikáztak a fejében: Hol lehet a lányom? Ki rabolta el? Mit csináltak vele? Talán már nem is él. Viszont, ha így van, megölöm őket. Az én egyetlen kislányom, aki mindennél többet ér nekem.
- Uram. Kérem, válaszoljon nekem. Hogy érti, hogy nincs már több dolgom itt?
- Úgy, hogy ki vagy rúgva. - mondta.- Én ezt nem fogadom el.
- Ezt senki nem kérdezte.
- Én akkor is vissza hozom. Viszont nem mint ügynök vagy testőr hanem, mint a Sátán.
Ha tetszett csillagozzatok. 😊😊😊
YOU ARE READING
Veszélyes szerelem /Befejezett\
RomanceLány:Elizabet Bowman Egy lány, aki koran elvesztette édesanyját egy balesetben. Ő neki csak emlékezet kiesése lett, így semmire nem emlékszik 10 éves koráig. Viszont megjelenik egy új testőr, aki ismerős neki. Vajon honnan? Fiú: Thomas Malik A fiú...