Az egyik férfi neki rontott Thomasnak. Egyetlen ütést vitt be és a tag összeesett. Ijedten néztek a testőrömre. Suttogtam egymás közt valamit, majd az egyik megkérdezte.
- Te Thomas Malik vagy?
- Igen.
-T..Tudtam. Tényleg ő..ő az. A Sátán. Ki kegyelmet nem ismer, ha olyanról van szó, aki fontos neki.
- Sátán az egy kicsit túlzás. - nevetett Thomas. - De a többi stimmel.
Ezzel neki esett a férfiaknak. A másik férfi segített felállni és kimentünk. Lövöldözést hallottunk. Vissza akartam menni, de a fickó visszarántott. Beültetett a kocsiba és elő vette a telefonját. Ahogy letette talán 5 perc telt el, amikor egy csomó autó jelent meg. Nagydarab emberek szálltak ki a kocsiból. Fegyverrel a kezükben rohantak be az épületbe. A férfi beült a volán mögé és elindította az autót.
- Kobra vagyok. Igazán örvendek. - mutatkozott be.
- Elizabeth Bowman. Úgy szintén.
- Tudom ki vagy. William Bowman lánya. Thomas pedig a testőröd. Viszont most el kell neked mondanom valamit.
- Mégis mit?
- Igaz, hogy nem emlékszel semmire, ami 10 éves korodig történt?
- Ezt meg honnan...
- Thomas elmesélt mindent.
- Értem.
- Egy baleset miatt van emlékezet kiesésed így nem emlékszel Thomasra. Az ő apja, Adam Malik, azzal a feladattal volt megbízva, hogy vigyázzon édesanyádra. Nagyidtól jöttetek hazafele, amikor a magát "Fehér agyar"-nak hívó maffia csoport kilőtte a kocsitok kerekeit, ami felborult, majd felrobbant. Egy isteni csoda volt, hogy felébredtél. Akkor abban a balesetben nem csak édesanyád halt meg, hanem Thomas apja is. Te pedig olyan kegyetlen vagy, hogy elfelejtetted azt, akinek akkor a legnagyobb szüksége lett volna rád.
- Ez nem az én hibám. - mondtam hangosan.
- Várj. Hallgass végig. De Thomas nem haragudott rád. Minden nap eljött hozzám azzal a címszóval, hogy tanítsam meg verekedni, mert meg akar védeni valakit, aki fontos neki. És ez vagy te. Én már a negyvenes éveim közepén járok. És már akkor tudtam, hogy az a fiú szeret téged.- Tessék?
- Igen, jól hallottad. Szeret téged és az életét is adná érted. A mikor idefelé jöttünk ő mondta, hogy vigyelek el onnan, mert nem akarja, hogy lásd a SÁTÁNt.
- SÁTÁNt? A profi bérgyilkos?
- Igen. Thomas az. A én nevem Kobra, az utcák királya ként is ismernek. Thomas régen a tanítványom volt. A legnehezebb feladatokat is el tudta végezni, ezért elnevezték SÁTÁNnak. – mondta, majd befordult egy kis sikátorba. Egy garázsban állt meg. Kinyitotta nekem az ajtót. Bizonytalan lépéssekkel kiszálltam. Ahogy körbe néztem emlékek rohamoztak meg.
WkW?_
Ha tetszett csillagozzatok.😁
YOU ARE READING
Veszélyes szerelem /Befejezett\
RomanceLány:Elizabet Bowman Egy lány, aki koran elvesztette édesanyját egy balesetben. Ő neki csak emlékezet kiesése lett, így semmire nem emlékszik 10 éves koráig. Viszont megjelenik egy új testőr, aki ismerős neki. Vajon honnan? Fiú: Thomas Malik A fiú...