Lassan az ajkaimra hajolt és lágyan megcsókolt. Bele remegett a térdem is. Nem tudtam mit lépni a tettére. Bizonytalanul a mellkasára raktam a kezem. Levegőhiány miatt elváltunk. kinyitotta nekem az ajtót, majd beült ő is. Hazáig néma csendben voltunk mind a ketten. Én, azért mert teljesen zavarban volta. De Thomas arcáról semmilyen érzelmet nem tudtam leolvasni. Amikor beléptünk a lakásba a kezét a derekam köré fonta és neki dőlt a falnak. Maga felé fordított. Belefúrtam a fejem a mellkasába.
- Szeretem az illatod. – csúszott ki véletlen a számon.
Hátra döntött a szőnyegre és felém támaszkodott. El volt pirulva. A kezem az arcára raktam és elmosolyodtam. Lehajolt hozzám és újra megcsókolt. A kezem a nyaka köré fontam. Éreztem, hogy szeret engem. És ez jól esett. Egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
- L..Lizi? Mi a baj?
- Csak örülök.
- Ő Lizi. Szeretlek téged. De ne aggódj, ha nem akarod, nem akadékoskodom. Nekem az első a te boldogságod. Csak kérlel, láss csak engem.
- Eddig is csak téged láttalak. Csak ezt te nem vetted észre.
Elmosolyodott és felemelt a földről. Elvitt a szobámba és letett az ágyamra. Lefeküdt mellém és gyengéden átölelt. Hozzá bújtam. Elkezdte simogatni a hátamat.
- Hé, Lizi.
- Igen?
- Milyen érzés, hogy a te szíved egy szörnyet szeret?
- Nem tudom.
- Ezt, hogy érted?
- Úgy, hogy szerintem nem vagy szörny. Te Thomas Malik vagy. Egy olyan fiú, akire lehet számítani. – mondtam vöröslő fejjel.
- Csak az a lényeg, hogy te milyennek látsz.
Végig gondoltam, hogy miket éltem át vele. Megérte. Érte teljesen. – gondoltam magamba. A karjaiban aludtam el. A múltról és anyáról álmodtam. Álmaimban vissza tudtam emlékezni, de reggelre elfelejtek mindent. Láttam, ahogy egy kórházban fekszem és apa és nagyapa az ágyam mellett veszekednek.
- Ez is a te hibád. Hogy lehet közöm egy ilyen bűnözőhöz? Már nem vagy az apám.
- De fiam... – láttam a könnyeket a szemében, de nem tudtam mit tenni. Kilépett az ajtón. Éreztem, hogy nagyon szerettem az öreget. Mindig meglepett valamivel. Reggel, amikor felkeltem könnyes volt a szemem. Körbe néztem a szobában, de egyedül voltam. Lassan felálltam az ágyról és elindultam mosakodni, majd felöltöztem. Thomas reggelit készített. Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni. Nagyon finom volt. Viszont késésben voltam. Még a tegnap esti szavak visszhangoztak a fülemben. Szeretlek téged. Beültem Thomas mögé az autóba és elindultunk a sulihoz. Éppen, hogy beértem az első órámra.
Ha tetszett csillagozzatok :) Örülök, hogy ennyien olvassátok a könyven. Öszintén nem hittem volna, hogy tetszeni fog nektek. :)
YOU ARE READING
Veszélyes szerelem /Befejezett\
RomanceLány:Elizabet Bowman Egy lány, aki koran elvesztette édesanyját egy balesetben. Ő neki csak emlékezet kiesése lett, így semmire nem emlékszik 10 éves koráig. Viszont megjelenik egy új testőr, aki ismerős neki. Vajon honnan? Fiú: Thomas Malik A fiú...