Amikor az óra végetért siettem ki az udvarra. Viszont még nem volt ott egyik se. Vagyis csak azt hittem. Valaki elkapta hátulról a hajamat és berántott egy bokor mögé. Befogta a számat. Joshua volt az. Megfogta a kezemet és elkezdett a kapu felé vonszolni. Beültetett a kocsijába és elindultunk.
- H..Hé, hova viszel? – kérdeztem tőle.
- Az iskolában nem rendezhet az a kettő jelenetet. Timothy az öreg egyik legerősebb ügynöke.
- Tessék?
- Igen. Egy síkságra vittem ki őket. A városhatárnál vannak. Azt hiszem nem történt még semmi. Timothy akar a legerősebb lenni. Valamit tenned kell.
- Én mit tudnék tenni?
- Csak azt amit szoktál. Légy vele kedves. Láttad a kezén azt a fekete kesztjűt?
- Igen. Mi van vele?
- Kiskorában, abban a kezében az apja nyomkodta el a cigaretta csikkeket.
- Értem.
Segítenem kell neki. Felhívtam Jayt, hogy amilyen gyorsan csak tud jöjjön a határhoz. Nem hagyhatom, hogy ilyen emberek szabadlábon legyenek. Amikor a síksághoz értünk egymásnak voltak esve. Olyanok voltak, mint két vadállat. Oda rohantam hozzájuk. Gyenge voltam, de nem érdekelt, ha megsérülök. Hátra rántottam M-et. Felé támaszkodtam.
- Álljatok le. Nincs ennek semmi értelme. Ne azzal akarj erőssebbé válni, hogy legyőzöd őt. Legyél erős a saját erődből.
- A saját erőmből vagyok erős. Most pedig kotródj innen. – lökött le magáról teljes erejével. Viszont ez nem akadályozott meg. Utána futottam és elé álltam.
- Csak a testemen keresztül. – mondtam idegesen.
- Oh.. Jaj, felidegesítetted. – nevetett Joshua. A két fiú értetlenül nézett a harmadikra. – Elfelejtettétek, hogy ki a nagyapja, apja? Ő az igazi vadállat. Csak erre még ő se jött rá.
Nem figyeltem Joshuára. A fiúnak rohantam és egy mozdulattal újra a földön hevert. Lerántottam róla a kesztyűjét. Teljes erejéből tiltakozott. Kikerekedett szemekkel néztem a csupasz kezére. Óvatosan a kezem be fogtam és végig húztam rajta az ujjam. Olyan mintha frissek lettek volna.
- Emiatt van igaz?
Nem válaszolt csak becsukta a szemé, mintha feladta volna. Megsimogattam a fejét. Kikerekedett szemekkel nézett. Halottam a hátam mögül, hogy megérkezik Jay autója és csapódik az ajtaja.
- Nyugi. Nem lesz semmi baj. Megnyugodhatsz. Nem fogja többet azt tenni veled. Majd én teszek róla. Ígérem. Mi a neve?
– David Marshall.
- Hallottad ezt Jay?
- Tisztán és érthetően.
- Akkor most mehetünk? – Kérdeztem Jay felé indulva.
- De hisz maga tiszta kosz. – mutatott Jay a kabátomra.
- Tényleg. – levettem és a hátamra dobtam a kabátom.
- Vigyáz magadra azért Tigris. - kiáltott utánam Joshua.
Nem válaszoltam csak intettem. Hisz éget bennem a bosszúvágy. Ha nincs, az a férfi talán nem lenne ilyen a fia keze. És most nem lennénk itt.
YOU ARE READING
Veszélyes szerelem /Befejezett\
RomanceLány:Elizabet Bowman Egy lány, aki koran elvesztette édesanyját egy balesetben. Ő neki csak emlékezet kiesése lett, így semmire nem emlékszik 10 éves koráig. Viszont megjelenik egy új testőr, aki ismerős neki. Vajon honnan? Fiú: Thomas Malik A fiú...