A tanár rosszallóan rázta a fejét. Leültem és figyeltem a tanárra. Ebédszünetben vettem csak észre, hogy otthon hagytam az ebédem. Mivel az iskolához nem tartozik ebédlő így magunknak kell hozni. Mindenki az udvaron volt. Beszélgettek és nevettek. Én pedig éhes voltam, de nem volt ennivalóm. Lefeküdtem az egyik padra és néztem az eget. Hirtelen elhallgattak. Olyanokat hallottam, hogy: „Ez az utcák királya" „Ez a Kobra. Mit keres itt?" Gyorsan felpattantam és oda mentem nagyapához. Amikor meglátott szélesen elmosolyodott. Körülötte ott voltak néhányan tegnapról.
- Nagyapa. – mosolyogtam rá mire könnyes lett a szeme. – M.. Mi az?
A háttérből hallottam sok mindent hallottam. Például, hogy : „ Nagyapa?" Vagy, hogy? „ Megsiratta?"
- Olyan rég hallottam már ezt. – fogta meg a kezem. – Itt az ebéded otthon hagytad, igaz?
- Igen, de honnan...
- Mondtam nem? Mindig figyeltelek.
- A híres Kobra ilyen is tud lenni? – hallottam egy rossz előjelű hangot.
A hang irányába néztem és megláttam őt. Hogy pontosabb legyek Timothy Marshall vagy nevezzelek, inkább mondjam inkább M?
- Fogd már be öreg. – jött közelebb.
Szőke haja és komoly kék tekintete volt. Vagy egy fejjel volt magasabb nálam. Lenézett rám, majd így szólt hozzám. - Te lennél az öreg unokája?
- I.. Igen.
Elmosolyodott.
- Akkor veled van a Sátán? Hívd már ide. Találkoznék vele.
Nagyapára néztem, aki elmosolyodott, majd bólintott. Elővettem a mobilom és tárcsáztam Thomast.
- Azt mondta következő szünetben tud ide jönni.
M elkapott a hajamnál fogva.
- Most jöjjön.
Nagyapa épp hogy reagálni tudott volna rá elszakadt nálam a cérna.
- Engedj el. – ordítottam rá.
A meglepettségtől meglazította a kezét én pedig ezt kihasználtam és kirántottam a hajam és közel hajoltam az arcához és felképeltem.
- Ha még egyszer hozzám érsz, nem úszod meg ennyivel.
Nagyapa felnevetett.
- Ez az én unokám.
Becsöngettek. Elköszöntem és elvettem az ebédem. Bementem a terembe. Tiszta ideg voltam. Mi lesz ezek között. Ahogy mentem a folyóson mindenki elkerült. Persze a lányok egyszerre betegettek le. Annyira a földet figyeltem, hogy belementem valakibe. Joshua volt az.
- Bocsi nem figyeltem. – mosolyogtam rá.
- Semmi baj. De miért kerül téged mindenki?
- Nagyapa beállított.
- Oh.. Az az öreg. – mondta fennhangon.
- Shh...A következő óra után Thomas be fog jönni.
- De miért?
- M kényszerített.
- Értem. Ezt meg kell néznem. Na, én most mentem. Te is tegyél így.
- Oké.
Berohantam a terembe ésleültem a helyemre.s":"com@%�bݓ�
Hogy tetszik manók? Szeretném, ha tetszene nektek. Ha így van csillagozzatok, ezzel jelezve nekem, hogy tetszik nektek.
YOU ARE READING
Veszélyes szerelem /Befejezett\
RomanceLány:Elizabet Bowman Egy lány, aki koran elvesztette édesanyját egy balesetben. Ő neki csak emlékezet kiesése lett, így semmire nem emlékszik 10 éves koráig. Viszont megjelenik egy új testőr, aki ismerős neki. Vajon honnan? Fiú: Thomas Malik A fiú...