Prológus
-Ne,ne csikizz!-kiáltom nevetve miközben David csiklandoz.Már sírok a nevetèstől ès azt hiszi,hogy más miatt ezèrt abba hagyja.Felülök az ágyamon ès lecsillapítom magam.Beleakarok boxolni a karjába,de a kezem átsiklik rajta,mint ha nem is lenne mellettem.Elkomorodok mert eszembe jut,hogy nem tudom megèrinteni ugyanis egy szellem.Hogy mièrt látok szellemeket?Nem azèrt mert gyogyós vagyok hanem azèrt mert ez egy különleges kèpessèg ami nemzedèkek óta a családunkban öröklödik.Igazából a gyerekek 10 èvesen kezdik igazán látni őket,de elötte is látják csak nem tudnak rólla.Anya szerint ez a kèpessèg adomány,de nekem nèha átok.Nègy ève tudom kezelni ezt anya segítsègènek hála.Mi magunkat S.G-nek nevezzük,ami anyit tesz,hogy SEE GHOST(szellem/lèlek látók).De nem olyanok vagyunk mint a mai hazug látók.A közönsèges emberek nem is tudna a kèpessègeinkről.A látóknak három ága van.Az első ága halló akik csak halják a lelkeket.A második a látók akik csak látják a lelkeket.A harmadik pedig az èrzők akik meg csak èrzik a lelkeket.De van egy negyedik ág is ami már èvszázadok alatt kihallt.Ôk a morcitek.Ès ez lennèk èn de anya csak azt hiszi,hogy látó vagyok,ugyanis ő is az.Apu hètköznapi ember ès a szüleim azt hittèk,hogy nem fogok örökölni.Van egy 5 èves kis öcsèm Olivèr aki miatt mèg aggódnak.A S.G. közül is vannak rosszak ès jók.Mi ès mèg nèhány család pl.:a Likwood,a Stark ès mèg úgy 20 nemzedèk szerte a világon.A rosszak az ellensègeink.Ők A KÖR-ösök.Míg mindenki tudja vagy tudni fogja irányítani az erejèt választhat,hogy a kisèrtetekkel(rossz lelkek,akik az alvilágból származnak pl.: a mumus vagy Bloody Mary ès mèg sok más) vagy a szellemekkel(jó lelkek akik a mennyből származnak) lèpnek kapcsolatba.A kör tagjai a kísèrtetekkel lèpnek kapcsolatba ès segítik őket vagy velük akarnak hatalomra lèpni.Mi mint az S.G. jó tagjai a szellemekkel társalgunk.Aki megtanúlja irányítani az erejèt az megtudja különböztetni a valóságot a nem valóval.Èn szerencsère kèt èv alatt megtanúltam ès addig magántanuló lettem,hogy az osztálytársaim ne nèzzenek dilisnek.Eszti mind vègig velem volt aki halló.Ő is hamar átment ezen ès ő is ismeri Davidet.Ő a legjobb barátnőm.Szegèny Ádám csak nèha látogathatott meg mert ő is közönsèges ember,bár már neki elmondta,hogy mi a helyzet.Ő meg David a másik kèt legjobb barátom.
-Mi a baj?-kèrdezi David az arcomat látva.
-Semmi...csak a szokásos!-a szokásosan azt èrtem,hogy nèha elfelejtem,hogy nem tudom megèrinteni ès mikor rájövök mindig bús leszek.Szegèny David nem tud ezzel mit kezdeni,de abban nagyon jó hogy elterelje ès elfelejtsem ezeket a gondolatokat.
-Kèszen van holnapra a leckèid?-kèrdezi.
-Ú...bakker!-ugrok fel az ágyról ès kezembe veszem a matekot.Hosszú hosszú sok gondolkodás után a földre dobom a füzetem.
-Most meg mit nem tudsz?-nevet fel David.
-Egyszerűen nem megy nekem a matek!-felveszi a füzetem ès lassan ès èrthetően elmagyarázza nekem az anyagot.Imádom!!!Mikor megtanúltam hètfőre lefeküdtem aludni ès David szokásához híven mellettem feküdt ès nèzett.Azt mondja,hogy csak vigyázni akar rám,de tudom,hogy èlvezi.David mellesleg 18èves,fekete hajú,barna szemű igen helyes srác,aki úgy a közèpkorban hallt meg egy súlyos járványban amit orvoskènt kapott el.Mindig is segíteni akart az embereken ezèrt lyukatt ki a mi családunk között.Több családtagomat is ismerte köztük az anyámat is.Elvileg anya szerelmes lett belè de megőrjítetteba tudat,hogy nem lehet normális èletük.Így lemondott rólla ès felesègül ment apuhoz.Persze aput is nagyon szereti.De velem nem törtènhet meg,hogy beleszeretk.Vagy mèg is?
YOU ARE READING
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasyLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...