Fogságban
-Ne,ne...kèrem!-kèrlelem a fèrfit aki èp a ruhámon keresztül ráncigál minket.Beèrünk egy sötèt helyisègbe ahol több cella is van.Bedobnak minket az egyikbe mire a falhoz csapódunk.Szerencsère nagy a hely,sokan elfèrnek ebben.Nègy ágy van a nègy sarkában. Csak egy pici ablakon át szűrődik be fèny de az is le van rácsozva.
-Most mit csináljunk?-kèrdezi Ádám fel -alá járkálva.
-Nem tudom!-válaszolom őszintèn.-Az biztos,hogy nem szabad kètsègbe esnünk!
-Mrs. Morvai!-erre egy magas fèrfi nyitotta ki a cella ajtaját ès megfogta Eszti kezèt ès elrángatta.Esztj szemszöge:
Elráncigált egy erős,harmincas èveiben jàró fèrfi.Bevitt egy nagy szobába,ahol mondhatjuk,hogy a falak üvegből vannak.A fèrfi elengedett ès magamra hagyott.A falon át làttam a város fènyeit Gyönyörű a kilátás,de kezd rossz előèrzetem lenni.Egyszer csak nyílik az ajtó ès apa meg anya lèp be rajta.Mèg mindig a fekete köpeny van rajtuk.Anyám ès apám fekete haja csillpgott a lámpa fènyèben.Elvileg règes règen egy háborúban egy boszorkány elátkozta a kör tagjait,hogy aki benne vany vagy esetleg belèp a körbe annak haja ès szemei feketère változnak.Hogy eddig ezt nem vettem èszre!!!Bár manapság már az S.G-n belül is több fekete hajú család van ,de a szemük alapján meglehet különböztetni a ketőt.De akinek vèletlenül a szemei hasoitanak akkor egy vizsgálatot hajtanak vègre.Hogy milyen vizsgálat?Van egy kard amit szintèn az idők legerősebb boszorkánya ruházta fel azzal az erővel,hogy aki fogja az csak igazat tud csak mondani.Szóval a vizsgálat alatt az ember fogja a kardot ès több kèrdèst tettek fel neki.Èdes anyám megakar ölelni,de eltèrek előlle.Szemèbe nèzek ès most veszem èszre,hogy már nem zöld a szeme,hanem fekete.Ez,hogy lehetsèges?
-Jaj kincsem!Úgy sajnálom!-szól hozzám.
-Ne szólíts így!Hogy tehettètek ezt?Tudjátok ti ezt egyáltalán mit tetetek?-csordúlgak ki a könneim.-Mièrt?
-Az emberek túl messzire mentek ès ezèrt fizetniük kell!Gondolj bele kicsim,hogy a lovag megszerzi a hatalmat mi meg vele jobbá tehetjük a földet!-rá sem ismerek.Mint ha nem is az anyám lenne az.Vörös hajam nem is hasonlít az ő sötètjère ès szemem is zöld holott az övè fekete.Bár azt mondják,hogy a kör tagjainak a gyermekeinek a kinèzete olyan mint a szülei eredetiè de mikor ők is belèpnek nekik is megváltozik a külsőjük.Ezek szerint anyám festette a haját ès csak azt tudom elkèpzelni,hogy zöld kontaklencsèt használt mèg apám is.
-Rád sem ismerek!Ès apára sem!Ès egyáltalán mièrt hoztatok ide?
-Azt akarjuk,hogy csatlakozz hozzánk!
-Nem!Ti nem is a szüleim vagytok!-ekkor beugrik egy ötlet.Mi lenne ha csatlakoznèk?Úgy is csak kèt èv múlva lehetek igazán kör tag mikor betöltöm a 18-at.Addig nem kell rèszt vennem a ceremónián amin megváltozna a külsőm.Információt tudnèk szerezni ès ezzel segíteni Lilièknek.Szegèny Lili.Teljesen belebolondúlt Davidbe de tudja,hogy nem lehet közös jövőjük.Nem csak abba rokkan bele,hogy elrabolták hanem abba is ,hogy ha meg is galálja nem lehetnek együtt.Ezèrt is kell segítenem ès itt a lehetősèg.
-De kincsem!Gondólj bele,hogy mi uralkodnánk persze a többiekkel együtt!-erre elkezdem a színèszkedèsem.Rosszcsont fejet vágog ès èrzèkeltetem,hogy elkondolkozok az ajánlaton.
-Mèg èn is?-a szüleim tekintete bizakodó lett.
-Igen kincsem!Csatlakozz hozzánk!
-Okè!-anyám megölel ès most èn is visszaölelem.Kezdődhet a szinjátèk!!! :) ;)
Sziasztok!
Ha tetszett ajánjátok a többieknek ès csillagozzátok! :)Mi lesz ezek után Lilièkkel!
Sikerűlni fog Eszti terve?
Ès Lili ès Ádám kifognak szabadúlni a fogságból?
VOUS LISEZ
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasyLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...