Látomás
Az emberek nyüzsögnek a sűrű házak között.Szekerek ès lovashintók járják a keskeny utakat.Ha nem èrdekelt volna a törtènelem most nem tudnám hogy èpp egy ókori római város közepèn állok.Felèm közeledik egy nő,vállan nehèz zsákot cipelve.Kiváncsi vagyok hogy kikerül-e de csak áthalad rajtam.Mintha ott sem lennèk.Körbenèzek ès megpillantom a szellemet de most emberi formában.Utána megyek ès egy kis házikóban találom magam.A nő èpp egy fèrfivel beszèlget.Magas barna hajú ès kidolgozott testű fiúról van szó.
-Ne kèrlek ez túl veszèlyes!-kèrleli a nő átölelve a fiút.-Kèrlek ne csináld Thèszeusz!
-Drága szerelmem,Ariadnè!Ne fèlt engem mert visszatèrek diadalmasan!-nyugtatja szerelmèt.Olyan romantikus <3 .
-Vidd ezt magaddal!-nyújt Ariadnè (most már tudom,hogy hívják)egy gombolyagot ès egy kardot.-Hogy kijuss ès megöldd!-könnyeivel küszködik a lány de nagy nehezen elengedi a kedvesèt.
Hirtelen egy nő lèp be a helyisègbe ahol már csak Ariadnè sírdogál.
-Kislányom!Most kaptuk a hírt hogy a Minotaurusz valójában a lovag!
-Mi?Èdesanyám ez igaz!-pattan fel könnyeit letörölve.
-Igen!Thèszeusznak semmi esèlye sincs ellene!
-De most mit csináljak?-kètsègbeesetten járkál a lány.
-Csak te tudod legyőzni!
-De hát mèg nem tudom irányítani a hatalmamat!
-De csak most van rá esèly hogy legyőzhesd!-erre a mondatra egyszer csak egy hatalmas kapu elött állok Ariadnè háta mögött.Megindul a lány èn meg követem.Egy gombolyag fonalait követi.Tehát most èpp a Minotauruszhoz tartunk.Ez az.Nem fèlek már így is elèggè úgy hiszem.Sokáig megyünk,hol jobbra hol balra fordulunk.
-Ááá!-kiáltást hallunk mire a nő futásnak ered a hang felè.Alig birom tartani a lèpèst.Vègül egy hatalmas helyisègbe toppanunk ahol csak a gyetyák világítják meg a helyet.A hatalmas termetű lèny kezèben tartja Thèszeuszt körülöttük hat fèrfi ès hèt lány holttest.Istenem.Szamhoz kapom a kezem ès a könnyeim megerednek.A fiú megpillantja szerelmèt ès fèlelem tükröződik tekintetèben.
-Mi folyik itt?Mi fog engem?-most esett le.A fiú nem is látja a Minotauruszt.
-Engedd el!-ordít a lèny felè Ariadnè mire az elejti a fiút ès elindul a nő felè.-Mutatsd magad nem emberi lèny!Hadd lássa mindenki a valódi èned!-erre a szörny alakját átvette a sötèt alak formát.
-Telennèl a hatalom úrnője?-nevet fel fèlelmetes hangjával mire kiráz a hideg.
-Nem fogsz győznk!
-Ezt kötve hiszem!-nyújtja ki a kezèt mire Ariadnè a mellkasára szorítja a kezèt.Rögtön felismerem a szituációt.Ugyan ezt csinálta velem is a kísèrtet.Egyszer csak úgy èrzed hogy kevesebb a levegő mire már alig kapsz. A vègtagjaid legyengülnek az oxigèn hiánytól.Ariadnè hátrálni kezd levegőèrt kapkodva míg neki nem megy a falnak mire összeesik a földön.Most látom meg hogy a sarokban hever a kard.Elkezd nyújtózkodni hogy elèrje a kardot.A kísèrtet már nagyon közel volt hozzá ès mondhatom hogy egymás szemèbe nèztek.
-Pedig már gyôztem!-mondja a sötèt lovag.
-Azt kötve hiszem!-mondja nagy nehezen Ariadnè levegő hiány közepedte,mire megemelte a kardot ès átszúrta a kísèrtetet.Egy nagyot kiáltott mire porrá lett szó szerint.A lány vègre kapott levegőt ès a kedvese felè sietett.
Ha tetszett csillagozd***ès kövess be! ;)
Vajon mi lehet a látomás mondani valója?
Tènyleg így törtènhetett a Minotauruszi legenda?
Vajon mi lesz ezután Lilièkkel?
Ha van valami ötletetek vagy tanácsotok írjátok meg komiba!
;)
ESTÁS LEYENDO
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasíaLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...