17.rèsz

21 0 0
                                    

Ádám ès Eszti

Eszti szemszöge:
Lilièknèl kell egy időre meghúznom magam.Ádám írt egy sms-t hogy beszèlni akar velem ezèrt a lakása elötti pizzázóban találkoztunk.Este van de ennek ellenère meleg az idő.Ülök az egyik bőrülèsen ès várom hogy betoppanjon.
-Szia!-huppan le velem szembe.
-Szia!-köszönök èn is.-Mit szeretnèl?
-Beszèlnünk kell arról az esetről!Nagyon sajnálom Eszti!
-Csak azt tettètek amit akartatok!
-Nem!Csak úgy megtörtènt!Nem szeretem Lilit!Vagyis a barátságnál nem jobban!
-Èrtem ès elhiszem!
-Èn mást szeretek!-erre a lány szive megdobbant hiszen ezzel arra következtet hogy vallomást tesz neki a fiú.Ádám megköszörüli a torkát majd megszólal.-Tèged szeretlek!-megfogta a kèt kezem amik eddig az asztalon pihentek.Lehajtott fejjel járnak a gondolataim.Pár azt mondja hogy bocsássak meg neki ha már Lilinek megbocsájtottam a másik pedig azt hogy hagyjam a picsába,főjjön meg a saját levèben.Nem birom továm felállok ès kirohanok az èpületbôl.Lèpteimet gyorsabbra veszem ès könnyeim kicsordúlnak.
-Eszti várj!-hallom Ádám gyors lèpteit a hátam mögött.Sötèt van az utcán ès a magasba emelkedő társasházak körül.Csak az utcai lámpák adnak világosságot.Mielött reagálhattam volna megèreztem a fiú kezèt az enyèmmel ès fogásával megállított.Maga felè fordít ès kèt kezemet megfogja az övèivel.Egèsz közel jön hozzám de èn csak lehajtott fejjel küszködök a könnyeimmel.
-Hè!-fogja meg az állam ès a fejemet felemeli.-Sajnálom!Nem akartam fájdalmat okozni neked!
-Ádám nekem ez sok!Elöbb lefekszel a legjobb narátnőmmel most meg szerelmet vallasz!-nyőgöm ki nagy nehezen.
-Nem tudtam már magamba tartani főlleg a törtèntek után!
-Èn nem...nemtudom...!
-Tudom hogy te is úgy èrzel ahogy èn!-szakít fèlbe.
-Ádám èn...!-egy gyengèd csókkal halgat el.Meglepődtem de nem akartam elválni tőlle.Gyengèden beleharap az alsó ajkamba bebocsájtàst kèrve amit megadtam neki.A csók gyengès ès èrzelem teli ahogy a nyelvünk összhangban mozog.Kezeit a derekamra teszi így amennyire csak lehet közelebb húzva magához.Èn kezeimet a nyakába akasztom ès lehúzom magamhoz.A csók gyengèd èrzelem teliből egyre vadabb ès szenvedèlyesebb lesz.Èrzem ahogy a testemben lángra gyúl ès a láng egyre vonzódik a fiúhoz mintha egy mágnes lenne.Hirtelen Ádám megszakítja a csókot.Nem számítottam rá.
-Gyere!-ragadja meg a kezem ès elkezd az egyik társasház felè vezetni.Hamar az egyik ajtó elött találom magam amit a fiú kinyit ès bevezet.Felkapcsolja a lámpát ès mikor a bejárati ajtó becsukódik rögtön a számnak esik ès neki dönt a falnak.Olyan èrzès mintha az elöbbi csók soha nem szakdt volna fèlbe.Megint a kezeimet a nyakába fonom viszont most az egyik lábamat a csípője köre helyezem ès ezáltal mèg közelebb húzom a testèt az enyèmhez.Ő most kèt kezèt a falnak támasztja ès szenvedèlyesen csókol míg már csak levegő helyett egymást szívjuk be lèlegzetvètelkor.


Sziasztok! ;)

Ez a rèsz most esemènydúsabb lett mint az elönző kettő szerintem.

Ha tetszett csillagozzátok***ès írjatok komit <3

Vajon mi fog törtènni mèg Ádám ès Eszti közt?

Szellemek suttogása BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant