Metró
A lámpák nem világították be az egèsz helyet de több mint a semmi.Csak mentünk be a szörny gyomrába,hátunk mögött is sötètsèg ès elöttünk is.Egyszer csak megállunk egy lefelè vezető lèpcsőnèl.Összenèzünk ès tovább haladunk.Lassan tesszük a lábunkat míg a lèpcső aljára nem èrünk.Elènk egy terem tárul ès eltesszük a zseblámpákat mert itt már lámpák világítják meg a helyet.A nagy alagút közepèn egy valamifèle gèp áll amelyen több zsinor,vezetèk megy egy nagy tartályba.A műszertől nem messze a fal mentèn sorakoznak a szekrènypolcokon lèvő üvegcsèkbe zárt lelkek.Egyszer csak valami hangot hallunk mire gyorsan egy sötèt sarokba futunk hogy ne vegyenek èszre.Eszti szülei jönnek le a lèpcsőn kísèrve a lovagot.
-Mikorra gyűlik össze annyi lèlek hogy feltörhess a felszinre?-kèrdezi a nő.
-Nem sokára aranyom,nem sokára!-válaszol a rèmisztő mèly hangján.Kilèpnek egy ajtón ès eltünnek.
-Gyertek!-lèpek elő a sarokból ès az üvegcsèkhez veszem az irànyt.-David!David!-halkan ejtem ki a nevèt hátha válaszol.
-Lili!-pislákol fel az egyik.Gyorsan odafutok hozzá de túl magasan van.Nyújtózkodok de így sem èrem el.
-A fenèbe!-török ki hírtelen.Ki kell szabadítanom.Èrezni akarom az ölelèsèt ahogy karjaival átfon ès vèdelmez.-Ádám...tarcs bakot!-utasítom a fiút.Odasiet hozzám ès tartja összekulcsolva a kezèt hogy ráálljak ès felemeljen.Èrzem ahogy feltol a lábamon keresztül ès egyre feljebb kerülök míg le nem kapom David üvegcsèjèt.Ádám letesz ès èppen levennèm a teteèt mikor benyitottak akik nemrèg távoztak.Megfagy bennem a vèr mikor az őrök elfognak ès elveszik tőllem akit szeretek.Próbálok kiszabadúlni a fogásból de nem sikerült.-Ne,ne!-kiáltom könnyeimmel küszködve.Egy rácsos helyisèghez ráncigálnak majd bezárnak minket oda.
-Innen fogod nèzni a világ pusztulását!-mondja mosolyogva a magas,fekete hajú,erős fèrfi aki odáig hurcolt.El sem hiszem hogy elveszítettem.Lerogytam a földre ès elkeztem zokogni mire ketten atölelnek.Olyan jó hogy jtt vannak velem!!!
Sziasztok!
Elkeztem írni egy új könyvet.
A címe: Mièrt pont ő?Kattincsatok rá ès olvassátok.
;)
YOU ARE READING
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasyLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...