A kèt fèrfi
Lili szemszöge:
Eszti írt hogy a lovag rejetekhelye hol van?.Ádámnak rögtön szóltam.Ma nem èrt rá mert a szülei valamilyen vacsorára húrcolták el.Nem megyek el nèlküle mert nem mernèk egyedül lenni.Egèsz nap amíg velem volt itthon terveket szőttünk ès mindennek neki olvastunk amit tudnunk kell a körről vagy a lovagról.Nem sok újdonságot tudtunk mèg meg.Miután Ádám elment a híreket nèztem ès az egyik könyvet olvasgattam,hogy mi kell abba a szerbe amivel a kísèrtet nem tud minket irányítani.A hiradóban nem sok újdonságot mondtak a megőrült emberekről.
Mikor meguntam mindezt kimentem sètálni.A kertvárosból a liget felè vettem az irányt.Mikor megèrkeztem kedvem telt futni ezèrt elkeztem kocogni a futópályán.Már kezdett sötètedni de nem zavart.Úgy fèlóra telhetett el mikor üvöltözèst hallottam meg.Nem kellett sok idő mire a kèt fèrfit láttam meg.Gyorsan meglapultam egy fa mögött ès távolról figyeltem a jelenetet.
-Na ide figyelj!Elegem van a szerencsètlen pofádból!-kiabálja az egyik.Harmincas èveiben járhat,sötèt hajú ès kigyúrt testű.
-Szerinted nekem nincs elegem belôlled!-feleli ő is kiabálva a másik fèrfi aki az elönzôvel ellentètben vèzna ès fiatalabb.
-Legszivesebben megölnèlek!-szócsatába kezdenek.
-Inkább meghalok minthogy egèsz èletemben tèged lássalak!
-Kívánságod számomra parancs!-erre az idgsebb fètfi megfogy egy követ ès beveri a másik srác fejèt.Megremegtem.Nem birom az ilyet.A fiú a földre rogy ès fejèből szivárog a vèr.Az idős fèrfin zihálás ès meglepődès látszik.Lábam dermett de mègis sikerült egy gallyra rálèpnem ami hangos hangot hallatva tört kettè.A fèrfi rámpillantott majd a földön fekvő fiúra.Ijedtsèg,rèmület ès düh csillog a szemèben.Elindúl felèm mire èn hátrálni kezdek.
-Mit akar tőllem?-csuklik el a hangom a fèlelemtől.
-Mindvègig itt voltál ès láttad?-kèrdezi mire nekimegyek egy fának.Látom a tekintetèben ,hogy a halgatásom beleegyezès ès egèszen közeljött hozzám èn meg a fától nem tudtam máshova elindulni.Ránèzek a kezère amibe mèg szorongatja a vères követ.Megáll elöttem ès felemeli azt a követ.
-Sajnálom kislány de nem hagyhatok szemtanúkat!-szemèben rèmületet ès bizalmatlanságot.Csak remènykedni tudok hogy nem tesz semmi butaságot de a kővel teli kezèt felèm meglendíti...
Sziasztok! :)
Ha tetszett csillagozzátok***ès írjátok meg komiba ha tetszett de ha esetleg van tanácsotok azt is várom! ;)
Vajon Lili is arra a sorsra jut mint az egyik fiú?
KAMU SEDANG MEMBACA
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasiLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...