Eszti ès Lili
Lili szemszöge:
Elhajolok az ütès elöl ès jól a fèrfiasságàba rugok.Erre össuerogy èn meg èlek a lehetősèggel ès elfutok.Egèszen a házunkig futok mikor meglátom Esztit a kapunk elött álva egy nagy bőrönddel.
-Istenem mi törtènt?-kèrdezem mikor odaèrek hozzá ès az utcalámpák fènyèben meglátom sírástól bedagadt szemèt.Gyorsan átölelem de csak pár pillanat után volt hajlandó visszaölelni.Biztos hogy mèg haragszik rám Ádám miatt ès tudom hogy jogos a haragja de majd túlesünk ezen is mint mindig mindenen.-Gyere,menjünk be!-intem be a házba.Leülünk a napaliban lèvő fekete kanapèra ès hozok neki egy bögre teát.
-Mi törtènt?-kèrdezem tea kèszítès közben a konyhában.
-Lebuktam!-erre a kijelentèsère leforrásztam a kèzfejem a forró vízzel."Szszszsz"szisszentem föl.Odalèptem a moogatóhoz ès hideg vizet engedtem rá.A fájdalom nagy de türhető.-Szerencsère mèg csak a szüleim tudják de csak idők kèrdèse hogy a többi körtag is megtudja!-folytatja.Mèg mindig a víz alatt tartom a kezem míg várom hogy a másik adag víz is felforrjon ha már az elsőt magamra öntöttem.Mire meg lett az eredmèny a sebem már nem annyira fájt csak a bőröm pirosodott ki egy kicsit.A teával vègezve odavittem Esztinek ès leültem közvetlen mellè.
-A szüleim gyorsan elkültek hogy ne essen bántódásom!-fojtatja.-Elvileg anyám beszèlt a tièddel hogy itt lehessek!-nèzek a telefonomra amit èrtelemszerüen itthon hagytam.Többször is hívott ès küldött sms-eket.Bennük az állt hogy Eszti egy időre ideköltözik.
-Úgy sajnálom!Nem jellett volna engednünk hogy ezt felválald!-karolom át a legjobb barátnőmet.
-Nem a ti hibátok!Èn válaltam el!
-De akkor is !
-De azèrt mèg dühös vagyok rátok!
-Tudom!-egy kis lelkizès után bevezettem a vendègszobába ahol kipakoltunk.Jó sok cucot hozott úgy hogy nem számítok jóra.Sokáig pakoltunk de közben sokat is nevettünk.
-Tènyleg!Hol van Ádám?-kèrdezi már a kènyelmes francia ágy szèlèn ülve.A szoba normális nagyságú de nem jobb az enyèmnèl.
-A szülei elráncigálták valamilyen vacsorára!-felelem.
-Csórikám!Ès mesèlj csak!Hogy sikerűlt lefeküdni vele?-vált dühös fejet.
-Amint mondtam hogy frászba voltunk ès kapóra jöttünk egymásnak!Reggel megis beszèltük a dolgokat!Esküszöm Eszti hogy nem akartalak megbántani!-próbálom meggyőzni az igazságról.
-Hiszek neked mert te vagy a legjobb barátnőm de nem tudom hogy ezek után hogy bínèk meg benned!?-szavai a szívembe hatoltak.Mèg hogy nem tudna nekem ezek után bíni.
-Tudom hogy szerelmes vagy belè ès hidd el ő is belèd!
-Ezt majd tőlle akarom hallani!Most ha nem haragszol lefeküdnèk!-cèlozgat hogy hagyjam a picsába.Veszem az adást ès kimegyek az ajtón.Könnyeimmel küszködök de egykor meg is èrtem őt.
Sziasztok!
Ha tetszett csillagozzátok***;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szellemek suttogása BEFEJEZETT
FantasiaLili egy átlagos 16 èves lány.Na jó nem átlagos.Különleges kèpessège,hogy látja a lelkeket.Egyik legjobb barátja David egy szellem,akit egy sötèt kisèrtet elrabol.Lili a keresèsère indul,hogy kiszabadítsa,de közben több új titkokra derül fèny.Megtud...