15.rèsz

15 1 0
                                    

Lebukás

Eszti szemszöge:
Elmentem valami rágcsát venni az Aldiba de útközben èszrevetzem hogy nem hoztam a telefonom.Na mindegy.Vettem a boltban csokit,csipszet üdktőt ès visszaindúltam a kertváros szèlèn lèvő kertesházba.Mikor hazaèrek látom hogy anya cucca le van dobva az előszobába.Már rossz èrzèsem támadt.
-Szia anya!-kiáltok egyet ès a szobám felè veszem az utat.Benyitok ès anya az ágyamon ülve telefonozik.Mikor meglát rögtön felpattan.Leteszem az íróasztalomra a cuccokat ès már a tekintetèből èrzem hogy nem lesz valami jó az elkövetkezendő beszèlgetès.
-Megmondanád hogy mit látok!-kèrdezi ègő tekintettel felemelve a telefonomat.A TELEFONOMAT!!!
-A telefonomat!-felelek szemtelenül.
-Èn azt látom hogy sms-eket irogatsz Lilinek!Mèg hozzá információkat!Tudod te hogy mi ennek a következmènye?-nagyot nyelek ès nem tudok megszólalni anyám kiabálása ellenère.-Mèg is mit kèpzeltèl?Tènyleg azt hitted hogy nem jövök rá!
-Hát temènykedtem!
-Nem tudod hogy mit tettèl!Az árulókat megölik vagy fogságba zárják!-fèlelem tölt el hogy ezzel mire akar kilyukadni.-A kör tagjai majd ráfognak jönni ès öszintèn nem tudom hogy veled mit fognak csinálni?!
-Mit akarsz ezzel anya?-könny gyülik a szemeimben.
-El kell menned!-ezt már halkan ès elcsukló hangon mondja a sírással küszködve.
-Mi?
-El kell menned hogy ne tegyenek veled semmit!-közelebb jön ès átölel mire szorosan visszaölelem.-Nem èrdekel hogy mièrt tetted de akkor is a kislányom vagy ès meg kell hogy vèdjelek!
-Anya èn nem akarok elmenni!Mèg is hova mennèk?
-Ez nem trèfa Eszti!Nem egy embert vègeztek már ezèrt ki ès nem egy embert zártak rács möge akiket ott lelt a halál!
-Hova menjek?-már könnyeinkel küszködünk de mèg nem engedtük el egymást.
-Menj Lilièkhez!Biztos befogadnak!
-De már tudják hogy kik vagytok!
-De már gyerekkorotok óta legjobbarátok vagytok ès nem te tehetsz a szüleid miatt!
-De anya!-próbálom sírva meggyőzni anyát hogy ne hagyjam el ôket.
-Nincs de kicsim!Holnap beszèlek velük addig is pakolj össze!-elengedjük egymást ès anya szemei is bedagadtak a sírástól.Kezembe teszi a telefonom majd kimegy a szobámból.
Este mèg apával is beszèltem aki szintèn a sírás küszöbèn állt.Szívem kettèszakad a fájdalomról.Leírhatatlan az èrzès ami belül felemèszt.Tudom hogy fogok mèg velük találkozni de az nem lesz az igazi.Nem fogok arra hazaèrni suliból hogy finom illatok árasztják el a házat anya ebèdje miatt.Nem fogok este arra kelni hogy apa a focit szidja este.Semmi sem lesz már a règi.Lilivel szembe kell nèznem aki lefeküdt èletem szerelmèvel de azzal az Ádámmal is aki meg a legjobb barátnőmmel feküdt le.Mèg is milyen barátok?Tudom hogy az idő betölti,begyógyítja majd a sebet amit okoztak de az nagyon sok időbe fog telni.
                                                              

Sziasztok!
Ha tetszett csillagozzátok***vagy írjatok komit. :) ;)

Vajon mi lesz Esztivel?

Ès mi van Lilivel?

Szellemek suttogása BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin