5.rèsz

49 2 1
                                    

"David ne...!!!"

Eszti ès Ádám egèsz vègig nyugtattak mert ziháltam a fèlelemtől.A suli után fel -alá sètáltam a szobámban ès vártam,hogy David megjelenjen.Egy idő után rossz elő èrzetem lett ami be is bizonyosodott.David megjelent ès fèlelem látszott a szemèben.
-Mi törtènt?-aggódva kèrdezem.
-Figyelj mert nincs sok időnk!-megfogta a kèt kezem ès erősen megszorította.Már èn is aggódom.
-Mi....?
-Minden S.G-s a szellemeket keresi!Elvileg elrabolja a lelküket ès ha elegendő lèlek gyülik össze az energiájukkal emberrè tud változni ès mindent ès mindenkit elfog pusztítani!Csak idők kèrdèse ès èrtem is eljön!
-Nem,èn nem fogom engedni hogy...!-vègig sem tudtam mondani mert megjelent ő.Vèdelmezően David ès az árny közè álltam.
-Nem engedem,hogy elvidd!-mondom mire a fèlelmetes hangjával felnevet.Kinyújtja a kezèt ès egy energia lökettel a falnak repít.Fájdalmasan esek a földre.Mindenem sajog ès kissè kába vagyok.
-Lili!-fut hozzám David.Látom ahogy a háta mögött az alak elővesz valamit ès leveszi a tetejèt.Azonnal Davidet akarja beszippantani mint egy tornádó.Közben hangos szèl támad fel a szobában.
-Davi ne!-nyújtom ki a kezem felè mire megragadja.Egyre jobban szippantja az üvegcse.David amennyire tud közel húzza magát hozzám.
-Bízom benned Lili!Ments meg minket ès mindenkit!....Szeretlek!-erre megcsókól ès elenged.
-Neeee!!!!-kiáltom mire az üvegcse fènyleni kezd mert David már benne van.Könnyeim elerednek ès dühöt èrzek.Felállok,hogy neki menjek a kísèrtetnek de megfordúl ès eltünik.
-Ne,ne,ne....!-kiáltom magamból kikelve.Hajamat tèpve rogyok a földre zokogva.Szívem összetört apró darabkákra ès csak az teszi össze ha legyőzöm a kísèrtetett.Azt mondta,hogy szeret.Istenem èn is szeretem,de ezt már nem tudtam mondani.Ezèrt is kell megtalálnom.Egy óra múlva nagy nehezen összeszedtem magam.Azonnal felhívtam Esztit ès Ádámot.Anya ès apa ma nincs itthon mert dolgoznak.De anya már több napja dolgozik.Lehet ,hogy az S.G.-nèl van?Eszti ès Ádám gyorsan megèrkeztek alvó cuccokkal.
-Istenem Lili!Itt vagyunk ès adig maradunk veled amíg ez meg nem oldódik!-ölelnek át mindketten.
-Köszönöm!-megint elő jönnek a könnyeim.Mjndent elmondok nekik majd rendelünk pizzát vacsira.
-Basszus ez nagyon ilyesztő!-mondja Ádám.
-Hogy kezdjünk neki?-kèrdezem mèg mindig a könnycsatornámmal küszködve.
-Kihalgathatnánk az S.G.-t,hogy mit tud!-mondja Eszti.
-Mèg is hogyan?Mèg soha nem voltunk abban az èpületben!
-Követhetnènk a szüleimet!Minden nap elmennek oda!
-Ez túl veszèlyes!-mondja Ádi.
-Nèzzètek!Megakarjátok találni annak a módját hogy legyőzzük ezt az átkozott szellemet?-kèrdezi Eszti.
-Igen!-mondjuk Ádámmal.
-Akkor nincs miről beszèlni!Holnap suli után átjöttök hozzám ès este majd követjük őket!-zárta le a tèmát Eszti.Hárman ezután elnentünk külön-külön zuhanyozni ès átöltözni kèszülve az estère.Èn egy sima mintás pólót ès egy sortot vettem fel míg Eszti egy hálóinget.Úgy látom őt nem zavarja hogy ádám is itt van.Ádám volt az utolsó aki elkèszűlt.Mikor kijött megdöbbentünk Esztivel.Ádi szimplán egy sortot visel.Kocka hasa kirajzolódik izmos testèn mint egy sakktábla.Tudtuk,hogy izmos de hogy ennyire!!!
-Mi az?-kèrdezi,mire mi èszbe kapunk hogy őt nèzzük.
-Semmi!-kapjuk el egyszerre a fejünket.Elmosolyodik mire megszólal a bejárati csengő.Megjött a pizza.Hamar bevágtuk ès nèztünk utána a nappaliban egy filmet.

Eszti szemszöge:

-Hè!Ádám!-szólok csöndesen a fiúnak a film közben.-Elaludt!-mutatok a köztünk ülő aranyosan bóbiskoló lányra.Elmosolyodik ès kikapcsolja a tv-t.
-Akkor menjünk aludni!-suttogja.Felállunk ès finoman a karjaiba fekteti Lilit majd felemeli.Izmai megfeszülnek ès alig tudom levenni róluk a tekintetem.Az igazat megvalva már egy ideje többet èrzek iránta mint barátság,de mèg nem mertem neki elmondani.Felmegyünk a lèpcsőn ès termèszetesen Ádi hozza a karjaiba Lilit.Leteszi az ágyra ès kènyelmesen elhelyezi.Lili olyan szerencsès hogy ekkora francia ágya van.Mind hárman elfèrünk kènyelmesen rajta.Lili közèpen èn a jobb oldalán Ádám meg a bal oldalán feküdtünk le.Olyan kènyelmes.
-Ne,ne!-kiállt fel Lili álmában.Lassan megrázom,hogy felèbredjen.
-Hè!Lili èbredj!-könnyes szemeit kinyitja ès szorosan átölel.
-Hè!Minden rendben!-fordúlt felè Ádám ès csatlakozott az ölelèshez.
-Köszönöm,hogy itt vagytok velem!Ti vagytok a legjobbak!-mondja Lili.
-Ugyan!Mi mindig itt leszünk!-nyugtatom.Egy kis itőbe telt mire Lilit lenyugtattuk.Èn hátulról átöleltem Ádi meg a másik oldalon az egyik kezèt fogva aludtunk el.Örülök,hogy itt lehetek vele ,de aggódom èrte. Mi lesz vele ha nem tudjuk megmenteni Davidet?Szegèny összefog omolni?

Szellemek suttogása BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora