9.rèsz

32 2 0
                                    

Temető

Ádám szemszöge:
Reggel arra keltem,hogy Lili nem fekszik mellettem.Szerencsère meghallottam a zuhany hangját ezèrt felöltöztem ès hoztam fel egy pohár vizet.Nem tudom,hogy mondjam el neki,hogy a tegnap este nekem nem jelentett semmit.Nem akarom megbántani hiszen az egyik legjobb barátom.Úristen!!!Lefeküdtem a legjobb barátommmal!Nem bántam meg mert jó volt meg minden de akkor is.Lili hoz vissza a valóságba mikor kijön a fürdőszobából.Már fel van öltözve ès szőke hullámos haja vizesen lóg a hátára.
-Jó reggelt!-mondja mint ha tegnap mi sem törtènt volna.
-Szia....neked is!-viszonzom zavartan.
-Valami baj van?
-Nem...csak beszèlhetnènk?-leülünk az ágyra.
-Persze!
-Nèzd...a tegnap este...!
-Tudom mit akarsz!-szakít fèlbe.-Nyugi ezèrt!Frászba voltunk ès az èrzelmeink fölül kerekettek!Ott voltunk egymásnak ès ezt kihasználtuk!Nem mondom,hogy jó húzás volt de nem bántam meg!Mèg mindig az egyik legjobb barátomnak tekintelek!
-Èn sem bántam meg,de ezt elkell mondanunk Esztinek!
-Persze hiszen szereted!-szerencsère ezt a kínos tèmát megtuduk beszèlni.

Lili szemszöge:
A suliban nem volt ma Eszti.Biztos hogy a szülei nem akarják hogy együtt legyen velünk.Èpp matek órán ülünk Ádámmal mikor megrezeg a telefonom.Üzenetet kaptam:
Eszti:megvan hol van a kripta.Budapest Pestszentlőrincen lèvő temető.Vigyázzatok mert anyáèk arra tartanak!!!
Èn:köszi vigyázz magadra!Elkell mondanom valamit.
Eszti:mit?
Èn:lefeküdte Ádámmal.
Eszti:mi?h tehetted?tudod h szeretem!!!menj a picsába.most boldog vagy?
Èn:Eszti hidd el h nekünk ez nem jelentett semmit.mèg nem is vagyunk egymásba szerelmesek.
Eszti:majd megbeszèljük de most menjetek a seggbe!!!
Tudom hogy mèrges de az egyik legjkbb barátok vagyunk majd meg tudjuk ezt beszèlni.Mindent elmontam Ádámnak ès órák után el is indultunk Budapestre.Az út Szentesről Bestre busszal egy jó három óra volt.Plussz mèg tömegközlekedve elmenni a temetôbe volt úgy nègy óra.A temető nagy.Alig tudunk tájèkozódni.Sètálunk a sírok között mikor meglátjuk Eszti anyukáját ès mögötte több körtagot.Gyorsa az egyik mellettünk lèvő sír mögè bújunk.
-Váljunk szèt!Aki megtalálta az szóljon,de semmi kèppen ne menjen be oda!-utasítja,majd elindúlnak különfèle irányba.
-Gyere!-suttogom Ádámnak ès felállok.
-Mèg is hová?-kèrdezi ès visszaránt mellè.
-Kövessük Eszti anyját!Ahogy látom most ő itt a vezèr!
-Ez túl kockázatos!
-Szerintem meg cseles!-erre gelállok ès lopakodva elindulok Eszti anyja után ès Ádám meg kènytelen követni.Nem tudom,hogy hány órája követjük már de már kezd sötètedni.Egyszer csak meglátok egy fehèr alakot az egyik sírkő mögött.
-Te is látod?-fordulok Ádámhoz mire követi a tekintetem.
-Nem,nem látok semmit!-erre az alak megfordul ès elmegy az egyik irányba.
-Erre!-intek a fiúnak,hogy kövessen.Sokáig követjük mire azt veszem èszre,hogy a temető sarkában állunk.Kèt nagy fa áll elöttünk aminek a lombjai összefűződnek ès ezèrt nem látunk át köztük.Ádám mindvègig vèdelmezően jött mögöttem de most èrtetlenül áll mögötten.
-Ès most hogyan tovább?-kèrdezi.Az alak átmegy az ágakon.
-Erre!-intek mire próbálok a gallyak között ágmenni.Sok gally megkarcolt de szerencsère átèrtünk.Megálltunk ès nem tudtunk megszólalni a látványtól...

                                                             
Sziasztok! :)
Ha tetszett csillagozzátok*** ès írjatok komit!

Vajon Lilièk mit látnak?
Megtalálják a kriptát?
Ès ha igen,mi fog törtènni?

Continous...

Szellemek suttogása BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora