Mou první zastávkou bylo kadeřnictví, kde jsem si vlasy nechala přebarvit na blond a rovnou si nechala udělat modrý melír. Další zastávka byla kvůli tetování, které jsem vždycky chtěla, byl to Jin-Jang na levém zápěstí. Potom jsem zamířila do obchodů s oblečením, změnila jsem si styl na něco mezi emo a holčičím-sportovnějším. Dále jsem šla do lékárny, kde jsem si koupila něco na rychlejší hojení modřin a nakonec jsem zavítala u kosmetiky. Do hotelu jsem šla spokojeně a unaveně. Došla jsem na recepci a zeptala jsem se, kde je nějaká dobrá restaurace.
,,No, v druhém patře našeho hotelu, a můžu sr zeptat, kdo jste?" Tato otázka mě celkem překvapila, protože to byl ten chlap, co mě ubytovával, no na druhou stranu mě to i potěšilo.
,,Já jsem se tady odpoledne ubytovávala, ptal jste se mě, jestli nechci pomoct, mám pokoj číslo 206"
,,Ach ano, omlouvám se, ale jak máte tu blond barvu jsem vás vůbec nepoznal"
,,Přesně o to mi šlo děkuji" usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval
,,Mimochodem, moc vám to sluší"
,,Děkuju" to bylo asi poprvé, co mi někdo složil kompliment jako takový. Rozloučila jsem se a šla do restaurace, kde vaří naprosto božsky. Potom jsem šla na pokoj, kde jsem sebou plácla na postel a usnula.
Ráno jsem se probrala až asi ve dvě hodiny odpoledne, osprchovala jsem se, učesala a namalovala se. Potom jsem si oblékla leginy, mini kraťasy s vysokým pasem a černé triko se stříbrným potiskem. Vzala jsem si ještě peněženku a mobil a vyšla na pozdní snídani.
Seděla jsem už půl dne na posteli s notebookem na stehnech a hledala nějaký levnější menší byteček. No pořád mě ještě nic nezaujalo. Vytáhla jsem mobil a našla u něj číslo na Sam. Mám ji zavolat? Ráda bych chodila na uměleckou školu, ale nechci být vlezlá. Nakonec jsem přemohla strach a ego a číslo vytočila.
,,Halo? U telefonu Sam Brown. Kdo volá?"
,,Ahoj Sam, tady Bella, včera jsme se bavily v letadle"
,,jé ahoj Bello, co potřebuješ?"
,,No, já jen, chtěla jsem se zeptat, jestli pořád platí ta nabídka ohledně té střední"
,,Jasně, co bereš to?"
,,No, na nějakou školu potřebuju"
,,Dobře, a máš tady nějaké své obrazy?"
,,Něco jo"
,,Dobře, tak já se pro tebe stavím, kde jsi ubytovaná?"
,,V hotelu grand, blízko letiště"
,,Jo, to vím, kde to je, tak za půl hodiny před hotelem, vem si peněženku a blok s tvými výtvory"
,,Dobře, díky"
,,V poho tak ahoj"
,,Ahoj"
______________________________________________
taaaaaakže, tady je další část. strašně moc děkuju za všechny vote a přečtení. Tuto část bych chtěla věnovat BarboraCee moc mě potěšily tvoje comenty, děkuju moc.
Prosiiiim vote a comenty, abych věděla, jestli to někdo čte :)
_KeXa_
ČTEŠ
V Zajetí Lásky a Nenávisti |Niall Horan & Louis Tomlinson FF|
Fanfiction,,Tak povídej, jak ti je?" nedočkavě se Niall zeptal své společnice. ,,Já ani nevím" povzdechla si zmučeně Bella ,,Co dokáže dokonale popsat tvou situaci?" zeptal se mladík sedící naproti blondýnce. ,,To je hodně těžká otázka" zamyslela se. ,,Napadá...