17.díl (první opravdová hádka)

1.4K 89 1
                                    

Už asi hodinu vybaluju a snažím se ignorovat tu Barbie. Bohužel jí je úplně jedno, že neodpovídám na její otázky a mele dál. Konečně nastala ta chvíle, kdy můžu vypadnout z téhle mučírny a jít za kluky, jak jsme se domluvili.

,,Promiň B... Tiffany, ale jsem domluvená s přáteli, takže, když mě omluvíš, už půjdu" zavírala jsem dveře a modlila se, aby mlčela.

,,Můžu jít s tebou? Taky tady chci poznat nějaké lidi" sakra, tak toto nepomohlo. Říct ne, jsem nemohla, ale seznamovat ji s kluky jsem taky nechci.

,,No tak podˇ " řekla jsem nakonec a v hlavě se za to profackávala.

Vyšli jsme z pokoje a zamířili k východu, kde jsme měli sraz. Kluci už tam stáli a já jim ústy naznačila 'pomoc', protože to stvoření co šlo se mnou už znova mluvilo, a mluvilo a mluvilo a mluvilo. Ti se začali smát jak volové, až na Nialla, který se na mě mírně usmíval. Nechápu o co mu jde, to jeho chování ke mě je.... milé. Neviděla jsem ho půl roku, takže nevím, co se s ním stalo a jestli se změnil, ale radši to ani vědět nechci. Samozřejmě nevím jak se k němu mám chovat. V hlavě jsem mě milion způsobů, jak by vypadalo naše setkání, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že na mě bude hodný. Nenávidím ho, to ano. Děsí mě, to ano, ale to jeho milé chování způsobuje, že nevím, co mám dělat. Je to zvláštní, u něj jsem zvyklá na nadávky a násilí. Proč je k sakru tak složitý?! Už jako malý, když jsme byli nerozlučná dvojka byl složitý, nikdy ho nepochopím.

,,Halooooo, Bello, vnímej!" zamával mi před obličejem rukou Zayn.

,,Co? Co se děje?" zamrkala jsem a zatřepala hlavou, abych se dostala z tranzu.

,,Co se děje?! Už deset minut tady na tebe mluvíme a ty si úplně mimo" řekne ustaraně Liam.

,,Liame, klid, jen jsem se zamyslela" řekla jsem otráveně. ,,Tak na co ste se ptali?" změnila jsem radši téma.

,,Kdy přijede Louis a kdo je toto?" odpověděl Harry a přitom Barbie svlékal pohledem.

,,Loui přijede zítra a toto je Tiffany, Tiffany toto je Harry, Liam, Zayn a Niall" postupně jsem ukázala na kluky a na Nialla hodila vražedný pohled

,,Ráda vás poznávám" ozval se pisklavý hlas vedle mě

,,Bell, můžeš na chvíli?" zašeptal mi do ucha Niall

,,Ne, nechci, a odkdy jsem Bell, už nejsem v tom nejlepším případě Knew?" řekla jsem ironicky

,,Ne, nejsi a přestaň se chovat jako malá" zasyčel

,,Já? vážně? Poučuješ mě zrovna ty? Po těch čtyřech letech? Dovol mi se zasmát"

,,Krávo"

,,No, hned si více jako ty"

,,O co ti de?"

,,Mě? To spíš o co de tobě, kdyby bylo na mě, vůbec s tebou nemluvím. Tys za mnou přišel jako by se nic nestalo"

,,Jo tak o to ti de, já to chtěl jen smazat. Změnil jsem se"

,,Jasně, a teď ještě abych ti věřila a mimochodem, já to asi jen tak nesmažu, na to to bylo až moc hnusné." mrkla jsem na něj a odešla. Aspoň budu mít chvíli čas na to, abych si to tady prošla.

_Niall's pov_

,A toto bylo zase co" zeptal se Liam po asi pěti minutách ticha

,,To bych taky rád věděl"zamumlal jsem ještě pořád lehce vyvedený, tím co se stalo.

,,Už nám konečně řekneš, co se mezi vámi stalo?" Přidal se Harry

,,Možná někdy jindy" Vím, že už se ptali Belly, a očividně to neví, takže jim nic neřekla, no já jim to říkat nehodlám, přeci jenom, to co jsem ji dělal bylo dost hnusné

,,Neměl by za ní někdo jít?" Zeptala se otráveně ta silikonová panenka

,,Já za ní du" řekl Zayn a šel do budovy, do které před chvílí vběhla Bella.

,,A co my? Co budeme dělat?" Zeptal se Hazza

,,Sorry, ale já na nic nemám náladu, jdu zpátky" řekl jsem a taky vešel do budovy.

Chtěl jsem se dostat do části s pokoji, ale můj "skvělý" orientační smysl mě dovedl někam úplně jinam. Stál jsem v dlouhé chodbě a rozhlížel se kolem sebe. Z místnosti, kolem které jsem právě prošel se ozýval zvuk kytary a dívčí pláč. Chvíli jsem se rozmýšlel, ale nakonec jsem dveře otevřel na nakoukl dovnitř. Byla to velká, moderně vybavená místnost, na jedné zdi byl stojan s nějakými hudebními nástroji. Na opačné straně byl velký gauč a uprostřed byli vysoké židle, na jedné z nich seděla holka a hrála něco na kytaru. Byla dobrá. Chvíli jsem se na ní díval, než mi došlo, kdo ta dívka je.

,,Bell?" zeptal jsem se opatrně. Ona sebou cukla a rychle se na mě podívala

Tak, další, krátká, nudná část. Pardon, ale musím se ještě učit ajinu -.- ME SE TAK NECHCEEEE :D

Takže zaseee co si myslíte? co se mezi těma dvěma stane? a co jejich chování? prostě mi sdělte váš názor :D

Keep calm and vote with comments

_KeXa_


V Zajetí Lásky a Nenávisti |Niall Horan & Louis Tomlinson FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat