Korektura: @Kattynka děkuju :)
Věnování: @LussPoTaTo díky moc za pomoc :)____________________________________
_Niall's Pov_
Já, Liam, Harry a Zayn sedíme v tichosti v obýváku a snažíme se skládat nějaké písničky.
Bohužel od Belliného odchodu je mezi námi jakási neviditelná propast. Bez Bell to prostě není ono. Všichni se už jen hádáme a vzájemně si vyčítáme její odchod. Nejvíce asi já s Louisem. Nejsme schopni spolu pomalu ani být v jedné místnosti. Opravdu hrozí, že se kvůli tomu rozpadneme.
Z přemýšlení mě vytrhly dva hlasy. Přesněji Louisův a Eleanořin. Ale ne!
Nestihl jsem se ani psychicky připravit na její přítomnost a oni už stáli před námi.
„Ahoj." pozdravila nás mile. Divím se, že ještě pořád nepochopila, že ji tu nikdo nechce!
Naštvaně jsem se zvedl ze země, trpce se na ni usmál a popadl Louise za paži. Nevšímal jsem si jeho protestů a nadávek na mou osobu a pustil ho až v kuchyni.
„Co tady dělá?!" Vyjel jsem na něj pološeptem.
„Hele El má právo tu být, stejně jako všichni přátelé, které si tu vodíte vy." Rozhodil rukama.
„Ale rozdíl mezi nimi a jí je ten, že ona není naše kamarádka."
„A proč? Jenom proto, že ji miluju? Vím, že jsem se nejdřív měl s Bel rozejít, ale to je pryč. Teď jsem s Eleanor a jsem šťastný. Nemohl bys to prosím nechat být a přestat se mi srát do života?!" Zařval.
„Aha? Takže já se ti seru do života? Hmm, dobré vědět." odsekl jsem mu pohrdavě a u konce se s zarmoucením uchechtl.
„Chceš říct, že ne? Myslel jsem, že si kámoš, že mě pochopíš, ale ty jsi už od začátku s ní."
„A cos jako čekal?! Moc dobře víš, že tentokrát není chyba u ní! Jenže to ty si nedokážeš přiznat!" Už jsem řval i já.
„Víš co? Když jí tak miluješ, tak za ní jeď. Žij si s ní šťastně až do konce, ale se mnou fakt nepočítej."
Už jsem mu na to chtěl něco říct, ale předběhl mě Harry "Kluci co se tu děje?"
„Louis mě právě vyhání stejně jako Bel." Odpověděl jsem mu, ale pohled jsem od Louise neodtrhl.
„Louisi, to už přeháníš." Zastal se mě Liam.
„Děláte si ze mě prdel? To vás opravdu nezajímá, co se tady stalo?! A mimochodem- já ji nevyhnal. Odešla sama!" Zuřil. Normálně by mi ho bylo líto, ale teď ne. Už ne.
„Nebýt tebe a Eleanor, neodešla by!" Oponoval jsem mu.
„Nebýt mě, nebyla by tu." vrátil mi úder i on.
„Tohle si opravdu myslíš? Nějak ti vyrostlo ego, ne?" Vložil se do toho i naprosto klidný Zayn.
„Nejdřív bych si zamet před svým prahem, pane kluci! Koukněte! Mám víc make-upu, než Barbie a kouzlo pegasů a jsem na to pyyyyyšnéééj." Probodl ho pohledem.
„Opravdu vytahuješ to, co se stalo, když jsme byli opilí? Ubohý i na tebe, Tomlinsone." uchechtl se Zee.
„Já si líííítááám jako jednorožec a věřte mi, že můj roh je táááákhle velikej." Louis napodobil Zayna a ušklíbnul se.
„Louisi, o co ti do hajzlu jde?!" Vypěnil už i Liam.
„O co jde vám?! Já se tady nesnažím rozhádat celou kapelu."
„Všechno by bylo fajn, kdyby ses nezapletl s tou děvkou!" Zařval jsem.
„A dost. Sakra nechte toho. Slíbili jsme Belle, že se nerozpadneme, tak to dodržte." Přerušil nás všechny Harry.
Chvíli bylo ticho, které jsem nakonec přerušil já: "Tak na to je už asi pozdě." nenávistně jsem probodl Tomlinsona pohledem a vyběhl k sobě do pokoje.
V rychlosti a vzteku jsem začal házet věci do cestovní tašky. Tady déle nezůstanu...
____________________________________
Okey, okey okey. Já vím. Krátký a ještě k tomu po dlouhé době, ale prostě zase se uzavírá klasifikace a učitelé se snaží napsat co nejvíce pisemek dokud to jde. Však vy to znáte :PS tímhle dílem mi pomohla kamarádka Lussy- LussPoTaTo. A ikdyž si to s největší pravděpodobností nepřečte, chtěla bych ji moc poděkovat, protože nebýt jí, díl by byl až bůhví kdy. Ona prostě umí napsat božskou hádku a tady máte důkaz, že by nedopadlo dobře, kdyby sme se pohádaly my dvě no :D btw kdyby to někoho zajímalo, ona psala Louise a já ostatní :D
Hlavně mi teď nepište, že sem hrozná a že je takhle brzcitně nechám rozhádat se plus ještě, že tam je El označena jako děvka, což není pravda, ale ono to má nějaký důvod! :D njn KeXa se zas drží hesla #stayzmrd :DDD
No teď trochu mimo příběh- v minulé části jsem se vás ptala, co říkáte na projekt Write my life a vaše reakce byla kladná, takže jsem včera napsala první téma, které mě napadlo a máte ho tam :)) takže kdo si chcete přečíst něco trošku více z psychologického soudku, tady toto je asi pro vás :)
Korektura: @Kattynka děkuju :)
Věnování: @LussPoTaTo díky moc za pomoc :)
ČTEŠ
V Zajetí Lásky a Nenávisti |Niall Horan & Louis Tomlinson FF|
Fanfiction,,Tak povídej, jak ti je?" nedočkavě se Niall zeptal své společnice. ,,Já ani nevím" povzdechla si zmučeně Bella ,,Co dokáže dokonale popsat tvou situaci?" zeptal se mladík sedící naproti blondýnce. ,,To je hodně těžká otázka" zamyslela se. ,,Napadá...