Díl opravila: Kattynka, děkuju moc :*
Podmínky: 2o votes & 1o komentářů včetně mých
Díl chci věnovat: VeraRehack
____________________________________S Louim jsme celé dopoledne proleželi v posteli v mém pokoji a povídali si a mazlili se. No jo, jsme na sobě lehce závislý.
,,Hey, hrdličky, je oběd" vletěl dovnitř Niall
,,Dobře, hned jsme tam" usmála jsem se na něj a začala vstávat. Loui mě napodobil a ruku v ruce jsme sešli do jídelny, kde už všichni seděli. Liam nám na talíř naložil krásně vypadající špagety a všichni jsme se v tichosti pustili do jídla. Chutnalo to ještě lépe než to vypadalo.
,,Jo Iz, abys věděla, odpoledne jdeš za magmentem a představí ti tvou novou manažerku" usmál se na mě Hazz
,,Aha, dobře. A nevíte o té manažerce něco?"
,,Mám pocit, že se menuje Kate, ale nejsem si jistý" pokrčil rameny Niall
,,Ale neboj, určitě bude milá, vybíral ji Simon, takže si dal určitě s výběrem práci" povzbuzoval mě Loui
,,Snad" povzdechla jsem si. ,,A vy už manažera máte?"
,,Jo, jmenuje se Paul a je s ním fakt sranda" uchechtl se Niall, nejspíš nad nějakou vzpomínkou.
,,Tak to je dobře" usmála jsem se na něj a dál jedla.
,,A nevíte kdy a kde mám být?"
,,Simon říkal, že ho máš čekat tady ve tři hodiny" odpověděl mi Liam
,,Díky" dál jsem pokračovala v jídle. Když už byli všichni po jídle, se Zaynovou pomocí jsem umyla a uklidila nádobí.
,,Jsi nervózní?" zeptal se mě
,,Trochu"
,,Ty to zvládneš"
,,Díky za důvěru" usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval
,,Nemáš zač"
,,Zayne?"
,,Hmm?"
,,Mohla bych tě o něco poprosit?"
,,O co?"
,,Pomohl bys mi vybrat nějaké oblečení na tu schůzku?"
,,Klidně"
,,Díky"
,,Tak jdem teď? Už moc času nemáš" podotkl. Podívala jsem se na hodiny, opravdu už bych se měla začít chystat.
,,Dobře" společně jsme vyběhli do mé šatny a Zayn si začal prohlížet moje oblečení
,,Ty asi moc formálního oblečení nemáš, co?" uchechtl se
,,No to fakt nemám"
,,Nevadí, něco najdeme" mrkl na mě. Po chvíli položil na postel lososově růžovou úzkou sukni s vysokým pasem do poloviny stehen, černý korzet, černé boty na podpadku, černou kabelku a černé doplňky a prohlédl si ho. ,,To by šlo, co ty na to?"
,,Krásné, děkuju moc"
,,Tak si to obleč" zasmál se.
,,Dobře" taky jsem se zasmála. Udělala jsem, jak Zayn řekl a celý komplet jsem si dala na sebe. Přešla jsem k zrcadlu a podívala se na sebe. Musím uznat, že mi to vážně slušelo.
,,Sluší ti to" ozval se za mnou Zayn. Přes zrcadlo jsem se na něj podívala a usmála se.
,,Děkuju"
ČTEŠ
V Zajetí Lásky a Nenávisti |Niall Horan & Louis Tomlinson FF|
Fanfiction,,Tak povídej, jak ti je?" nedočkavě se Niall zeptal své společnice. ,,Já ani nevím" povzdechla si zmučeně Bella ,,Co dokáže dokonale popsat tvou situaci?" zeptal se mladík sedící naproti blondýnce. ,,To je hodně těžká otázka" zamyslela se. ,,Napadá...