13.díl (park)

1.6K 93 6
                                    

Zbytek dne už proběhl bez nějakých větších problémů. Ředitelka uznala, že ona je prostě magor, ale z nějakého důvodu ji nemůže vyhodit, jaká škoda.

,,Tak já už musím." Řekla jsem, když jsme si povídali všichni před školou.

,,A kam? S tebou tu nebude taková sranda." Ozvala se Grace.

,,Musím domů a pak do fitka a pak ještě nakreslit ten obraz, co po nás Theserová chce."

,,Už zase?" Řekl otráveně Jay (náš další kamarád)

,,Jop, takže čau"

,,Čau." Řekli mi všichni najednou.

Do uší jsem si dala sluchátka a pustila si hudbu co nejhlasitěji a vyšla na zastávku, odkud mi bus jede za pět minut. Posledních deset metrů jsem sice musela dobíhat, ale stihla jsem to. Doma jsem si jen vyměnila tašky a vydala se směrem k fitku, které mám naštěstí jen o pár ulic od našeho bytu. Došla jsem tam, pozdravila tam všechny, převlékla se a vešla do zadní části, kde se nacházela soukromá část právě pro box. Rozhlédla jsem se kolem sebe a hledala Joshe (náš trenér). Nakonec jsem ho našla u ringu povídat si s nějakým klukem, který mohl mít asi tolik let jako já.

,,Ahoj Joshi."Pozdravila jsem.

,,No čau, kde se flákáš?"

,,Promiň, byla sem ve škole. Jo a budu muset odejít dřív." Protočila jsem očima.

,,Proč tentokrát?"

,,Učitelka mě urážela, tak sem na ní trochu vyjela a ona mě poslala do ředitelny a dala nám dementní úkol." Nasadila jsem nevinný úsměv.

,,Už zase?! Vždyť v ředitelně už si častěji než ve třídě!"
,,Tak sorry, ale zadat mi, abych nakreslila pět A1 za dva dny a potom mě ještě buzerovat, že to vypadá jak ze školky, to se nedá na to něco říct, za toto nemůžu." Rozhodila jsem rukama.

,,No dobře. Jo a toto je Liam, můj kámoš, přijel tady na pár dní a chtěl se podívat, taky boxuje. Liame, toto je Isabela, ale všichni tady ji říkají Izz, Bell nebo Bella."

,,Moc mě těší." Řekl a natáhl ke mě ruku.

,,Nápodobně." Usmála jsem se na něj a potřásla si s ním rukou.

,,Tak jo, běž se rozcvičit a potom půjdeš do ringu, dobře?"

,,Klidně, jo, a abych nezapomněla, pochval někdy i Tess, dneska si tak trochu stěžovala."

,,Dobře."

,,Díky." Otočila jsem se a šla k pytli, nasadila jsem si rukavice. Zavřela jsem oči, zhluboka se nadechla, oči znova otevřela a udeřila. A znova a znova a znova. Potřebuju se zbavit myšlenky na včerejšek.

,,Koho si představuješ místo toho pytle?" Ozval se za mnou hlas, který patří Liamovi.

,,Měla bych si tam někoho představovat?" Odpověděla jsem mu otázkou, ale neotočila jsem se na něj a znova udeřila, tentokrát mnohem silněji.

,,Každý, kdo boxuje, si na tom místě někoho představuje, a ty, jde vidět, že za sebe něco dostáváš."

,,Hmm, koho si tam představuješ ty?"

,,Nepřátele."

,,Tak vidíš, teď sis odpověděl." 

,,Nialla Horana?" zamrzla jsem uprostřed pohybu a rychle se otočila na Liama.

,,Odkud ho znáš?"

,,To je jedno, co mezi sebou máte?" 

,,Co je ti do toho?"

V Zajetí Lásky a Nenávisti |Niall Horan & Louis Tomlinson FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat