Simge'nin atışmaları

47 9 8
                                    

Medya:Simge
Gözlerimi lanet olası alarmin sesiyle aralamiştim alarmi alıp kapattım .
Ve banyoya doğru yol aldım rutin işlerimi tamamlıyıp banyodan çıktım.
Aklıma bugün okulun olduğu geldi ve isyana büründüm saçimi dağınık bırakarak, altıma  kot bir pantolun üstüne beyaz bi tişört giyerek içine soktum.
Altina Nike beyaz ayakkabılarımı giydim .
Hazır gibiydim çıkabilirdim neyse ki öyle herkes gibi yüzüme bi kilo boya sürmüyordum özellikle de Simge gibi ıyy neyse ya ondan bundan banane.

Aşşagi inerek kahvalti masasından bir iki bişey attım ağzıma ve evden çıktım.
Otobüs duraklarına doğru ilerledim beklemeye başladım neyse ki 10 dakika falan olmadan otobüs Geldi.
Çabucak bindim otobüse, Hızlı adımlarla arkaya doğru ilerledim boş yer buldum ve oturdum bi tane teyze oturuyor du yanimda hiç aldırmadan kulakliklarimi taktim ve müzik dinlemeye başladım .
"Okula mı gidiyorsun kızım?"Ve teyze dayanamayıp soru sormuştu.
Kulaklıklarımı çıkartıp"Evet teyze"diyip tekrar taktım.Teyze pek susacak gibi gözükmüyor du."Kaçıncı sınıfsın yavrum"of teyze sabah sabah nede çok soru soruyon.
Teyzeye dönerek "10 Teyzecim"dedim sitemle.
Sanırım biraz bozulmuştu napabilirdim uykumu çok seven bir Kızdım.
"Teyzecim özür dilerim bugün biraz kötü günümdeyim de"dedim dememde gerekiyor du .
"Önemli değil kızım benim "dedi gülümseyerek.

Sonunda gelmiştim okula otobüs'ten  inip okulun kapısına doğru ilerledim.
Koluma sertçe bi darbe almamla arkama döndüm.
Simgeydi, bilerek omuz atmışti bu kızın benle derdi Neydi böyle anlamamiştim.
"Yavaş ol biraz"dedim sitemle.
Simge bana alaycı bi bakışla büyük bir kahkaha patlattı şaşkındım neydi bu şimdi
"Sana mı sorcam kızım ya " dedi.
Bu kız benim elimde kalcaktı ama hiçbise yapamazdım .
Okula yeni gelmiştim olay çıkaramazdım hem annem de üzülürdü gerek yoktu.
Kafama yana doğru sallayarak "Sabır" dedim ve ilerliyodum ki
Ayağima çerme taktı ve yere kapaklandım.
Off canım çok acımıştı bi hışımla kalkıodum ki Simge beni tekrar iteledi Allah kahretsin ve tekrar yere kapaklandım.
Simge karşımda kahkaha krizine tutulmuştu.
Son gücümle kalkıp Simge'nin saçlarını elime doladım.
"Kızım senin kafanda var mı ?Niye benle  uğraşıyor sun ?"dedim ve tam yere doğru saçlarını çekiodum ki yere yapıştırıyım,
Arkamdan bi el belimde beni çekiyordu kaldırmıştı beni.
"Bırak beni "diye bağırıyordum durmadan
Pes ederek arkama baktım ve donup kaldım beni tutan Eren di bu neydi şimdi gine dalıp gitmiştim çocuğu baştan aşşaği süzüyordum.
Eren'in konuşmasıyla irkildim"Sen ne yapıyorsun öyle yaptığını güzel birşey mi zannediyor sun?"dedi ve ben dayanamadım"Ben bişe yapmadım Simge geldi bana çerme taktı sonra Tekrar tekrar yere iteledi  bende sonuncusuna dayanamayarak öyle yaptım cidden bak bana inanamıyorsan ona sor " dedim kızgınca.
Eren ,Simge'ye sinirle Dönerek"Doğru mu?" diye bağırdı,Simge bi an sıçradı korkarak ve kekeliyerek "Ta-tabikide hayır Eren yalan söylüyor görmüyor musun sen geldiğinde o beni dövüyordu sende gördün "dedi dudaklarını büzerek .
Ya bu kız ne yapmaya çalışıyordu.Ya Eren bana inanmassa off ya.
"Simge bak yalan söyleme kötü olur " dedi Eren tehditkar bi şekilde şaşırmıştım doğrusu sinirliydi .
Eren bana dönerek  elimi tuttu yani tuttu derken elimi incelemeye başladı elim kanıyordu "İyi misin " diye sordu.
"İyiyim sorun yok" dedim.
"Olmaz öyle gel bi pansuman yapalim  pantolununda sökülmüş zaten hadi!" dedi kafamı onaylarcasına salladım.
Beni sanırsam okulun revir ine doğru götürüyordu.
İçeri girerek beni sedye ye benzeyen şeyin üstüne oturttu,ve bir yandan da sağlik dolabından birşeyler bulmaya çalışıyordu.
Bulmuştu da elinde birşey lerle bi sandalye çekip karşıma oturdu bir yandan elime birşeylerle temizlerken bir yandanda benle konuşuyordu.
"Neden Simge sana çerme taktı ki?" dedi
Nerden bilebilir dim Alla alla.
"Bilmiyorum,geldiğimden belli zıt gidiyor bana bazen  derste ters ters bakıyo falan anlamadım"dedim.
Biraz sustuktan sonra sessizliği bozarak
"Ya sen onu boşver tek gördüğü kişilere bulaşmayı sever ters kişilikli biridir takma kafana ,ama Ben ginede senin yanında olurum merak etme" dedi elini omzuma koyarak etkilenmiştim doğrusu bunu hiç beklemiyordum.
Her neyse elime yara bandı yapıştırmıştı işi bitmişti sanırsam.
Ayağı kalkarak "Derse girsem iyi olacak"dedim.
Karşılık olarak "Peki iyi dersler sana o zaman" dedi.
Ve oradan uzaklaştım  sınıfa doğru yol aldım.
"Off sınıfta Simge de var"
"Hiç girmek istemiyorum "
Falan diyordum kendi kendime,kafayı yemiştim.
En iyisi derse girmemek ti.
Sınıfın önünden geri dönerek bahçe kapısının oraya doğru ilerledim.Kapıdan çıkınca büyük bi nefes aldım ciğerlerime kadar çektim.
Hızla en dış kapıya doğru ilerliyordum ki ayağıma  bişe takılmıştı yere baktığımda çantamdı.
Tamamen unutmuştum çantamı neyse eğilip çantamı aldım ve okuldan çıktım sonunda.
Boş boş sokaklarda geziyordum ilerde boş bi arazinin orda dağlık bi alan gördüm oraya doğru ilerledim.
İyice yaklaştığımda  çok şaşırdım küçük dağ gibi olan yerin arkası uçurum gibi bi boşluktu ve çok hoş bir görüntüsü vardı.
Beni resmen büyülemişti sevinç le kayalığın üstüne oturdum ve manzaraya doğru baktım , daldım öylece sanki beni içine çekiyordu arkamı kayalığa yaslıyarak gözlerimi kapattım rüzgarın sesini yüzümde hissediyordum ,kendimi serbest bırakmıştım olanları unutmuştum bile.

-

Saati unutmuştum zaman nasılda çabuk geçmişti burada 15 dk sonra okul dağılcaktı apar topar kalktım çantamıda omzuma atarak hızla otobüs Duraklarına doğru ilerledim.
Gitmemle otobüs'ün gelmesi bir oldu sevinmiştim buna.
Ayaktaydım her yer doluydu insan biraz kibar olurdu demi yani genç erkekler oturuyordu,içimden sövüyordum onlara.

Neyse söylene söylene ineceğim duraklara gelmiştim.Düğmeye basarak indim ve eve doğru yürüdüm hava da güzeldi esiyordu ama hava güneşliydi evin bahçesinden içeri girirken durakladım ayakkabı vardı.

İçimden sövüyordum gine .
Evet misafir vardı maalesef hic sevmezdim ya çok sıkılıyordum .
Sessizce evin kapısını açarak yukarıya odama gitmek için parmak uçlarinda sezice çıkmaya başladım.
"Sıla nereye kızım" dedi annem off yakalanmıştım,yavaşca arkama dönerek "Annecim başım çok ağrıyorda odama uyumaya çıkıyordum" dedim masum bir sırıtmayla.Açıkçası pek kanmamıştı.
"Sılacım uydurma kızım benim hadi gel bari bi hoşgeldin de"dedi kaşlarını çatarak,oflayarak aşşağı indim ve hızla hepsine hoşgeldiniz deyip yukarı çıktım.
Odamın kapısını açar açmaz çantamı yere,kendimide yatağa fırlattım.
Gine yorucu bir gündü komidinin üstündeki telefonuma bildirim gelmesiyle dikleştim ve telefonumu alıp bildirime Baktım .
İnstegramdan takip isteği vardı
Erenyılmaz_seni takip etmek istiyor.
Hemen girip kabul ettim bende ona gönderdim, anında onaylamıştı.

Girip paylaştıklarına baktım çok çekici fotoğraf ları vardı bazılarını beğendim ve sonra telefonumu kitleyip kafamı yastığa  gömdüm.

GENÇLER İLK DENEYİMİM KUSURLARİM OLURSA BANA YAZABİLİRSİNİZ HER TÜRLÜ YORUMA AÇİĞİM BİDAKİ BÖLÜM DE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞCAKALIN....:)

KÂÇAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin