Medya;Büşra
Olanlar beni üzüyordu zorumada gidiyordu niye böyle şeyler oluyordu ki...
Sabah olmuştu gine bi kötü güne daha "merhaba"ne diyim şu iki günde ne de güzel di hayatım değil mi?Neyse hızlıca bütün işlerimi halledip kahvalatiya indim bişe bile yiyemeden kalktım ve duraklara doğru ilerledim.
Bekle bekle gelmiyor du bir türlü bıkmıştım be off bi kerede direk gel yani nolur ki ?Tam 1 saattir burada bekliyordum .
Sonunda yürümeye karar verdim ve otobüs yanımdan geçti gitti dalga mi geçiyor sun lan anlamadım gitti içimdn çok pis sövüyordum.
Saat 9'du okulun kapısının önündeydim sonunda,ikinci derse yeni başlamışlardı.
Hızla sınıfa doğru ilerledim,kapıyı çalıp izin istedim hocadan hoca"Neden geç kaldın Sıla?" diye soru sordu ne güzel bir soru demi ?
"Hocam özür dilerim "dedim geçiştirerek.
"Hocam o otobüsle geliyor ondan geç kalmıştır" dedi kahkaha atarak şimdi üstüne atlasam nasıl güzel olurdu sabr ediyordum.Sabır...
"Simge bunu Sıla söyliyebilir sen değil otur yerine "dedi hoca.
"Geç kızım SILA yerine hadi" dedi ve hemen yerime oturup kitaplarımı açtım hocayı pür dikkat dinliyordum çünkü sevdiğim dersti 'matematik'
Zil çalmıştı sonunda bahçeye çıkmaya karar verdim bunalmıştım doğrusu,hızla dışarı çıkmak için yürüyordum.
Sizce Simge o lanet olası çenesini kapatır mı?
"Kaç bakalım Seni gidi ezik KAÇAK" dedi ve büyük bir kahkaha patlattı.
Arkamı dönerek "Kaçmıyorum" diyebildim başka bişe diyemedim.
Korkuyor muydum ondan ben ama neden korkayım ki ?Hızla bahçeye çıktım sonunda ve arkama yaslanıp ortalığı izlemye başladım.
Arkamdan bir el beni dürtüyordu, dönüp baktım.
"Oturabilir miyim acaba" dedi.
Şirin bi kiza benziyor du çokta iyi ve nazikti.Kahverengi saçları renkli gözlü falan bi kızdı bayada güzel di.
"Tabii ki" dedim ve kafamla onayladım.
"Merhaba ben Büşra"dedi ve elini uzattı.
Biraz şaşkındım kim benle tanışmak isterdi okulun eziğiydim.
Kız boğazini temizlercesine "Öhöhö"dedi ve kendime geldim kızın eli hala havadaydı.
Hemen elini tutup"Bende Sıla " dedim mahcupça.
Aslında bi Rahatsızdım tuaf olmuştum alışkın değilim ondan galiba.
"Hangi sınıf "diye soru yöneltince düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
"10 sen" dedim gülümseyerek
"Bende 10 hangi şube ben daha yeni geldimde bu okula " Çok şirin bir kızdı yahuu.
"10/C "dedim kız çok sevinmişti,doğrusu bnde sevinmiştim.
Bana da arkadaş olurdu belki.
"Ne güzel ya çok sevindim cidden.Bana okulu gezdirir misin?" diye bi soru sordu.
Bilmiyor ki bende buranın yabancısıyım bende bilmiyorum okulu.
"Şey aslında ben de yeni geldim bu okula ben de tam bilmiyorum özür dilerim " dedim masumca.
"Neden özür diliyorsun Sıla saçmalama lütfen hem kaybola kaybola buluruz "dedi ve ikimiz de haykırdık.
"Aynen aynen kaybola kaybola " hala gülüyorduk .
Zilin çalmasıyla beraber"Gitsek mi "dedik ve tekrar güldük eğlenceli bi kıza benziyor du.
"Sınıf nerde biliyor sun değil mi Sıla ?" dedi
"Tabi ki biliyorum canım o kadar da değil yani " dedim gulerek.
"Şaka yaptım canım" dedi.Ve sınıfa gelmiştik.İçerden girdiğimizde herkes bize tuhaf tuhaf baktı.
Aslında Büşra'ya baktılar bana değil.
"Hoşgeldin sınıfımıza" dedi Bengü'dü sanırsam kendi haline olan bir kızdı çalışkandı.
"Hoş buldum "dedi mütevazi bir şekilde.
Büşra'ya "Ben şu en sonda ki sırada oturuyorum is-" diyemeden "Yanında oturabilir miyim " dedi .
"Tabi sorman hata " dedim gülümseyerek.
Ve yerimize geçtik hoca geldi ve Büşra ile Tanıştı,ders'de kaynadı gitti.-
Ve sonunda okul bitmişti.
Okul yavaş yavaş dağılıyordu,Büşra ile beraber çıktık ve o ayrıldı eve gitti.
Biraz tuaf ama çok iyi bir kızdı.
O gözden kaybolana dek ona baktım.Sanırım motoru vardı.Çok güzel bi şeye benziyor du.(Bu arada motora karşı büyük bir zaafim var)
"Selam"demesiyle çığlık attım."Yuhh ya çok korktum." dedim sitemle.
"Seni korkutmak istememiştim "Mahcup gözüküyordu.
"Neysa ya önemli değil.Selam" dedim yüzümde bir tebessümle.
"Nasıl gidiyor sınıf?" dedi Eren.
" İyi ya öyle dün ki gibi büyük bişe olmadı sadece laf sokuyor " dedim küçümser gibi.
Onun komiğine gitmişti sanırsam çünkü gülüyordu.
Kolumu karnına geçirerek "Neresi komik bunun?" dedim sitemle ama o hala sızlanıyor du biraz fazla sert vurdum galiba.
"Elin ağırmış küçük " dedi.
Ne küçüğü yaa...
"Özür dilerm ya "dememle gine güldü.
"İstersen bi tane daha vuriyim eğer gülmeye devam etcksen" dedim göz kırparak.
Ben göz kırpmıştım yada çalışmıştım
"Yok yok tm gülmüyorum"dedi .
Ve hafif uzaklaşarak"Görüşürüz küçük benim gitmem gerek " dedi ve uzaklaştı.Bu bana işmdi neden küçük diyordu ki çok mu büyük tü acaba?
Hem adım vardı benim dimi yani .Aklıma Büşra takılmıştı hele de motoru.
Çok güzel görünüyordu acaba istesem bana da tur attırır mıydı?
Küçüklüğümden belli motor delisiyimdir ama durumumuz pek uygun olmadığından dolayı hiç bi zaman alamadık ve alamıcaz.
Babamın bizle pek ilgilendiği yok bu sene bizden iyice bir uzaklaşmıştı soruyordum"Bişe yok kızım sana öyle geliyor "diyor du ama biliyordum.
Neyse duraklara gelmiştim ve otobüs de benle beraber gelmişti duvara çöp mu sokmam gerekiyor şimdi ?Otobüs'ten dışarıyı izlerkn Büşrayı gördüm motorla son hız gidiyordu.
Çok güzel di o zevk i bi kere yaşamak için neleri vermezdim ki.Boş hayaller den çıkıp kendime geldim,nerdeyse eve gelmiştim yani ineceğim durağa .Düğmeye basıp indim,eve doğru yavaş yavaş ruzgarı yüzümde hissedercesine yürüdüm.
Evin bahçesinden girip kapıyı çaldım.Annem açti ve hemen içeri girdim çantamı yere attım,koltuğa uzandım.
"Kızım bari üstünü çıkarsaydın" dedi Annem.
"Anne çok yorgunum biraz durıyım kalkcam" dedim ve gözlerimi kapattım.
Tabi bu gözler hemen uykuya dalart mı dalmaz olur olmaz hayalleri illaki kurcak.
Ya cidden acaba Büşra ya motoru söylesem be derdi çok mutluydum belki izin verirdi.
Sonunda gözlerimi kapatım biraz dinlendirdim.
"Kızım kalk hadi bişeler ye hani kalkcaktın sen bak uyuya kalmışsın" dedi beni dürterek.
Uyanacak gibi değildim annem bunu anlıyarak tekrar yanıma geldi.Yüzümden aşşağı sular süzülüyor du.
Öyle bir çığlık attım ki sesim evin içinde yankılandı.
Ve yere düştüm Annem gülmekten krize girmişti. Bende sızlanıyordum popomun üstüne düşmüştüm acımıştı.
"Anne çok acımasızsın yaa"dedim annem beni hiç takmıyordu hala gülüyordu ne güzel ya benim burda canım yansın o orda gülsün.
" Tamam hadi bu kadar makara yeter elini yüzünü yıka da kalk gel sofraya " dedi bende kalkıp hemen lavobaya ilerledim.Ellerimi yıkıyıp masaya oturdum epey bi acıkmıştım.
Annem"Kızım yavaş ye kaçıran yok hepsi senin " demesiyle tıkandım boğazımda kaldı .
Annem hızla sırtıma vurmasıyla kendime geldim ve su içtim sonra güzelce insanca yemegimi yiyip kalktım masadan.-
Odamda biraz yarın ki konuya göz atıyordum.Yeterdi bu kadar gözlerim ağrımıştı .
Yatağıma geçip ışığı kapattım ve uyudum.-
"Sıla kızım kalk çabuk kalk hadi" demesiyle gözlerim araladım.
Annem'e baktığımda ağlıyordu o güzel gözleri yaşla dolmuştu kıyamam Sana Annem ne olmuştu.
"Anne noldu niye ağlıyosun sen " dedim yataktan kalkarak
Annem "Soru sorma kızım ben gidiyorum hastaneye "diye yanıt verdi ağlıyarak.
"Annem ağlama noldu bişe söyle kim için hastaneye gidiyorsun?" dedim bende ağlamay başlamıştım annemin ağlamasına dayanamazdım ben onu öyle görmeye dayanamazdım.Annem dayanamayarak"Güzel kızım Ba-baban Banana biri çarpmış şuan hastaneye götürüyor larmış durumu ciddiymiş gitmem gerekiyor sen kapılara kitle yat " Allahım başımdan aşşağı kaynar sular dökülmüştü nasıl olur bu ya ,nasıl böyle birşey olur bu bir şaka değil mi bu bi şaka inanmıyorum .
Allahımm yardım et lütfen babama birşey olmazsın dayanamam ben onsuzluğa ,babasızlığa,şevfkatsizliğe,o sıcak nefesin o sıcak konuşman olmazsa naparım ben babam.
"Anne bende geleceğim hemen geliyorum bekle lütfen " Ağlayarak durduramıyordum ağlamamı.
"Kızım ben gidiyim sana haber ver-" diyemeden sözünü kestim "Hayır anne lütfen "artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum ve astım krizim tutmuştu.Kendimden geçmiştim bi ara Annem ilaçlarımi verip beni öptü "Kızım bak yapma boyle aklım sende kalıyor söz gelip seni alcam hemen bak taksi de geldi sen dinlen ben gelicem"
Öptü ve gitti sakinleşmiş gibiydim .
Allahım lütfen babama bişe olmasın lütfen Allahım..GENÇLER YAZARKEN BENDE DUYGULANDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ BEĞENMEDİĞİNZ Bİ YER FALAN OLURSA MESAJ ATABİLİR SİNİZ HER TÜRdi. YORUMA AÇİĞIM DİGER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE......SEVGİLERİMLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÂÇAK
Teen FictionTutkulu bir aşk'in başlangici!! Her ne olursa olsun Aşk'ınızın peşini bırakmayın Aşk sizin başınıza gelebilecek en güzel şaheserdir...