Medya: Aylin
Sabah gözlerimi açtığımda odamda yatağımdaydım.
Peki buraya nasıl gelmiştim?
"BABA"
'Hayır ya gitmemiştir babam beni bırakmamıştır hayırrr'
İçeriye annemin gelmesiyle gözlerim onunla buluştu.Hemen hızla yatağımdan kalktım.
'Anne ba-babam babam gitmedi dimi Anne bizi bırakmadı'
Diye soru yönelttim,bir yandan da gözlerim den damlalar oluk oluk süzülüyordu.Annem ise oda ağlıyordu başı yerde bi şekilde.
'Anne. Bişe söyle kaldır kafanı!! Babam gitmedi de bişe de!'
Sonuna bağırarak söyledim annemde irkilmişti bağırmamla kendine gelmişti.
Ben hemen merdivenleri üçer beşer inerek salona baktım.
Babamı arıyordum...'Baba ,baba nerdesin !?'
'Babaaaa'
'Baba ses ver nolursunnn'
Babam yoktu ,hiçbir yerde yoktu .
Hayır ya babam gitmemiştir o gidemez bizi bırakamaz.
'Sıla kızım yapma böyle nolur'
'Anne babam gitmedi dimi ?'
Dedim masumca ,Annem ağlıyordu hala.
'Ba-babam nerede Anne ?' dedim buruk bi sesle napıcaktım şimdi?
'Bu öğlen namazında defnedilcek' dedi ve hemen hızlı adımlarla yukarı çıktı ağlıyarak.Evden hızla çıkarak uzaklaştım.
Nefes alamıyordum ,ne yapıcaktım.
Artık babam yoktu...Varken zaten yüzünü pek göremezdim ama varlığı yetiyordu be hayatta olduğunu bilmek yetiyordu.
Kayalıkların oraya gelince oturup sırtımı kayalıklara yasladım.
Bura beni rahatlatıyordu acılarımı unutturuyor du ama bu acıyıda unutturur mu bunu bilmiyorum .
'Artık yoksun be babam demek yalnız bıraktın bizi ,bizi düşünüpte mücadele etmedin .Peki neden sen buna dayanabilir din ya sen güçlü adamdın niye boyle yaptın? Saol baba sa-' Sözümü tamamlıyamadım çünkü yanıma biri oturmuştu.
Bilin bakalım kim?
'Nasılsın?' dedi Burak.
'Sence' diye sitemle cevapladım.
'Benim burada olduğumu nerden öğrendin?' dedim .Cidden de burayı nasıl biliyordu anlamadım.
'Ailemle falan kavga edince veyahut canım sıkkın olunca buraya geliyorum seni burada görmem tamamen tesadüftü' demesiyle şaşırmıştım.
Benden önce bulmuş olması gerek burayı.
'Anladım' dedim umursamaz bir şekilde.
'Gidelim mi ?' diye sordu.
'Nere gidicez' dedim,şaşkınca.
'Babanın ce-' sözünü bitirmesine izin vermeden kestim.
Gitmicektim bizi bırakan babamın cenazesine gitmicektim.
'Hayır hiçbiyere gitmicem o bizi bıraktı güçlü olamadı' dedim ve dememle gözümden damla damla yaşlar dökülmeye başladı.
'Saçmalıyorsun Sıla! Bu babanın elinde olan bişe değil takdiri ilahi buna engel olamayız hepimiz birgün öleceğiz çocuk gibi davranma hadi kalk !! Babamı bu son gününde yalnız bırakma' dedikleri aslında doğruydu ama sinirliydim ona ne bileyim bizi bırakmamalıydı.
'Ama ba-' diyemeden sözümü kesti.
'Sıla aması falan yok hadi kalk ' demesiyle kalktım.
Arabasına doğru ilerleyip bindik .-
Gelmiştik evet şuan babamı son yolculuğuna gönderiyorduk.
Çok acı verici birşey değil mi bu nasıl geçicek ti nasıl dayanıcaktık biz.Babamın üstüne toprakları attıklarında dayanamıyordum canımdan can gidiyordu.
Duramadım babama doğru gittim ve toprak atmalarına izin vermedim.
'Atmayın atmayınnn babam gitmicek hayır ya gidemez hayııırrr' çok acı bir şey di .
Babam gidemez ya gitmicek hayır o benim babam, babamı kara toprağa veremezdim.Annem arkamdan gelip beni almaya çalıştı.
'Gel kızım gel yapma boyle nolur bak gel'
Diye resmen yalvarıyordu.Beni zar zor oradan uzaklaştırdılar.
-
Eve gelmiştik ben öylece kanepe de,duvara bakıyordum tepkisizce.
Hala inanamıyordum çok zor geliyordu bunu kabullenmek.
Kim kabullenebilir ki böyle bir şeyi .Kapının çalmsıyla irkildim.
Kapıya doğru baktım annem kapıyı açmak için ilerliyordu .Kapıdan içeri Burak girmişti.
'Merhaba Gülşen teyze, Nasılsınız?'
Diye soru yöneltti. Ne kadar saçma bir soru bu Babam öldü lan babam..'Sa ol çocuğum iyiyim .Geç içeri'
Dedi Annem.
Demesine karşılık Burak kafasını sallayarak onayladı ve geldi yanıma oturdu .
'Sen nasılsın Sıla?' dedi Burak .
'Nasıl olmamı bekliyorsun' dedim hiç yüzüne bile bakmadan.
Hemen sistemle yukarıya çıkmak için ilerledim.
Üçer beşer merdivenleri çıkıyordum.
Odamın kapısını açıp içeri girdim.
Kendimi hemen balkona atıp derin bi nefes aldım.Hava hafiften kararmak üzereydi.
Güneş kayboluyordu.İçeri girip kapıyı arkamdan kapttım.
Kendimi hemen yatağa attım.Sanırsam biraz uyumuşum.
Aşşağıdan sesler geliyordu bağırış sesleri.
Hızl aşşağıya indim.Bi tane kadın ve 5/6 yaşlarında bi erkek çocuğu vardı .
Bunlar kimdi? Hic tanıdık gelmiyorlardi.Kadın beni görünce gözleri açıldı.
'Sen Sıla olmalısın' dedi bana bakarak.
'Evet de siz kimsiniz?' dedim şaşkınca.
Kadın hala beni süzüyordu.'Be-ben Aylin' dedi kekeliyerek.
'Yani kim oluyorsun beni nerden tanıyorsun' dedim baskı yaparak.'Volkan benim ' dedi ve duraksadı.
' Otursak öyle konuşsak olur mu ?' dedi o kadın.
Annem Sesizce Duruyordu bu işte bişeler vardı.
Geçip oturdu kanepeye bende karşısına.
'Anlat dinliyorum kimsin ' dedim artık sabırsızlanmıştım neler oluyordu burda.
'Bu senin kardeşin Sıla 'dedi küçük çocuğu göstererek.
Ne diyordu bu ya.
Büyük bi kahkaha kopardım evin içinde .
Çocuk bana korkmuş bi şekilde bakıyordu.'Hahaha bu çocuk benim kardeşim öyle mi?' kendimi durduramıyordum.Çok saçmaydı.
'Sen ne diyorsun ?Evime bağırarak girdin ve bu çocuğun Sıla'nın kardeşi olduğunu söylüyorsun.Cıkt git evimden çık gittt'
Annem sonunda bağırarak vurguladı ve ağlıyordu bu neydi şimdi ya noluyordu böyle.
'Bakın yalan söylemiyorum istediğiniz her türlü şeyi yapabilir siniz test falan Vo-volka'ın kaza yaptığını öğrenince hemen geldim .'dedi kadında ağlıyordu.'Sen ne saçmaladığının farkında mısın '
Sessiz kalmaya çalışıyordum.
Annem de hiç iyi gözükmüyordu.Ben dik durmalıydım.
'Bak Aylin misin Nesin defol git şuan herkesin halini görüyorsun git buradan ' dedim ve kolundan tutup kapıya doğru sürükledim.
' Bak Sıla kızım yapma böyle sana anlatacaklarım var du' diyemeden kapıyı suratına kapattım.
Hemen içeri girdim annem hiç iyi gözükmüyordu.
'Anne hadi biraz odana git dinlen lütfen sonra ne olacağına bakarız ' dedim kolundan kaldırmaya çalıştım neyseki fazla direnmedi kalktı.
Ve odasına gitti.Bende odama gittim çok yorgundum.
Neler olduğunu bi türlü anlıyamıyordum.Huzura kavuşmak istiyorum o kadının dedikleri cidden dogru olabilir mi?
Babam böyle bi şeyi bize yapmış olabilir mi?
Hayır ya yapmaz o kadar kalleş olamaz benim babam.
Peki ya o kadın neden öyle dedi zengin birisi olsak ondan geldi diycem ama öyle de değil.
Hem kadın test falan yaptırabilirsinz dedi.Offf delirmek üzereyim,kurtulmam lazım bu boşluktan.
SELAM GENÇLER YENİ BÖLÜMÜN GELMESİ BİRAZ UZUN SÜRDÜ KUSURA BAKMAYIN .
SİZCE KADININ SÖYLEDİKLERİ GERÇEK OLABİLİR Mİ?
SILA'NIN KARDESİ Mİ VAR?
BABASI ONLARA İHANET Mİ ETTİ?
DİGER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK UZERE GÖRÜŞÜRÜZ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÂÇAK
Teen FictionTutkulu bir aşk'in başlangici!! Her ne olursa olsun Aşk'ınızın peşini bırakmayın Aşk sizin başınıza gelebilecek en güzel şaheserdir...