Fabiënne P.O.V
vandaag zou de trol aan komen in ons bos. we staan hem nu ook gewoon letterlijk aan het opwachten. "weet je zeker dat dit een goed idee is." zeg ik een beetje nerveus. "ja Fabie. we moeten dit doen anders kunnen we Emma nooit bevrijden." zegt Tessa. ik knik en dan komt de trol aan lopen. "hallo meneer trol. kunt u onze krachten in een pot opslaan?" vraagt Michelle. "dit is nieuw. ik heb wel eens iemand die het doet voor de liefde of zo. maar nog nooit een hele groep." zegt hij. "maar kunt u het doen?" vraagt Myrthe. hij knikt en pakt een potje te voorschijn. hij opent hem. ik zie allemaal kleuren uit ons komen. "is dat onze magie?" vraag ik. "ja." hoor ik iemand zeggen. "jullie weten het. ik ben maar 1 week in het bos dan trek ik weer verder." zegt de trol. "ja bedankt meneer trol." zeg ik en dan gaan we naar huis om ons klaar te maken om Emma te bevrijden.
Emma P.O.V
ik zit echt al heel lang vast hier ik vind het knap dat ik mijn magie nog steeds heb. niet dat die veel helpen de kamer is met magie vergrendeld. ik zie Ferron zelf ook niet heel vaak alleen als hij mij eten komt brengen. dan gaat de deur open raar het is geen etens tijd. "hey schatje. je verbaast je zeker hier te zien." zegt hij. ik knik maar gewoon. "je vriendinnen zijn je waarschijnlijk vergeten dat ze je nog steeds niet komen redden." "ze zijn me echt niet vergeten hoor." zeg ik maar wel met een twijfel in mijn stem. "hier een medaillon." zegt hij. ik neem hem aan. "hij is prachtig." zeg ik terwijl ik kijk naar de rode steen aan een touwtje.
waarom geeft Ferron Emma dat medaillon? is het magisch of wilt hij haar gewoon verlijden? zal Ferron de krachten van Emma nog afpakken of mag ze die houden? wie zou het zeggen. ik weet dat het maar een kort stukje was maar dat kwam gewoon zo uit met de klifhanger.
JE LEEST
Foodies
Horroron hold de brugklas het stomste jaar van je leven. de Foodies is een groep vriendinnen die niet bepaald normaal zijn. hun namen: Emma (sommige mensen denken dat ze Esmee heet), Fabiënne, Rosa, Melika, Michelle, Luna, Noa, Tessa, Kim, Myrthe. ze...