,,Martin elköszönt, én intettem egyet a kamerába és kilépett a skypeból.,,
Gyorsan felcaplattunk a lépcsőn, én közbe vissza raktam a telefonomat a repülő üzemmódból.
Azonnal bejöttek a hívások, de én a főnökömnek a számát kerestem.
Azonnal fel is vette.-Leah drágám! Nem is mondtad, hogy vendéged van!
-Üdv! Egy hétre el szeretnék menni szabadságra. -törtem azonnal a lényegre
-Elmennél a pároddal nyaralni? Nagyon aranyos.
-Nem éppen.
-Jólvan megengedem egy feltétellel. Ad a belvárosban egy ingyenkocertet.
-Biztos, hogy fog. Viszhall!
Meg sem vártam a válaszát, de már
lecsaptam a telefont. Ilyen undorító egy állatot. Mindenkit csak kihasznál.-Lógsz nekem egy ingyen koncerttel.
-Öhhm mi? -nézett fel a parkolásból
-Ez az ára annak, hogy elmegyek most veled.
-Jaj akkor inkább ne is gyere -mondta túljátszva a szerepét.
-Nem is jövök -vágtam egy vigyort, és kiléptem a szobámból.
Hallottam a lépteit mögöttem, majd megfogta a derekam, felemelt, és visszavitt a szobába.
-Gyere velem. Minden házba bemennék, ingyen koncertezni, de gyere velem. -nézett rám.
Megakadtam. Ez most burkolt szerelmi vallomás lett volna?
Az ajkai vészesek közeledtek az enyémhez. De legbelül mégis akartam, hogy megcsókoljon. Én is közelebb hajoltam hozzá. A kezeimet a vállára raktam, ő a derekamat fogta szorosabban.
Ebben a pillanatban szólalt meg az In the name of love. Megint. De minket nem zavart.
Lehajolt és megcsókolt. Az egész testem megremegett ettől az érzéstől. Belevezettem a kezeimet a barna fürtjeibe.
Csodálatos volt. Még soha nem csókolt meg senki ilyen szenvedéllyel.A telefonom még mindig üvöltött, amitől elkezdtem mosolyogni. Martin megszakította a csókot és kérdőn nézett rám.
-Itt állok avval a lemezlovassal aki azokat a számokat írta, amik a csengőhangjaim.
-Jaa -nevetett fel- a sors furcsa játéka?
-Pontosan -majd megcsókoltam még egyszer, és felvettem a telefont.
Nehéz menet lesz.-Szia Maja én.. -be se fejezhettem a mondtatot, máris kiabálni kezdett velem. Martin ott állt mögöttem, átölelve a derekam, ezért mindent hallott.
-Őrült szomszéd mi?
-Kérlek had magya...
-Nem érdekel. Ennyire nem bízol meg bennem? Mert képzeld nem én kiáltottam ki égnek földnek, hanem a ,,legjobb haverod,,! Áhh nem is értem mit eszel annyira abba a srácba!
-Maja kérlek...
-Leah tudod nagyon csalódtam benned. Csak ennyit akartam!
Lerakta. Persze, hogy megérdemeltem. De akkor is. Nem volt baráthoz méltó.
Innentől szó nélkül folytattuk a pakolást.
Martin óvatosan vitte le a bőröndöm, én még egyszer megnéztem, hogy van e még valami.
Lent elmostam gyorsan azt a két poharat, és mire feleszméltem már a kabátomat húztam fel.Kiküldtem Martint, és elöl bezártam, aztán beriasztottam. Hátul is bezártam az ajtót.
Miközben az udvaron át sétáltunk, én a szomszédot összekötő kapu kulcsát kerestem. Martin mellettem sétált, és amikor megtaláltam, megfogta a kezem, és összekulcsolta az ujjainkat. Meglepődtem, de nem mondtam semmit.
A szomszéddal még mielőtt elindultunk volna, beszéltem vele, most kikísért minket a kapun, és biztosított minket, hogy nem fog szólni senkinek, hogy erre jöttünk el.
Még egyszer megköszöntem neki, majd kiléptünk. Szerencsére erre nem járt egyetlen fotós és riporter sem. Megkönnyebbülten sóhajtottam egyet. Martin is kicsit ellazult. A kocsi ott állt pár házzal arrébb. Hátul sötétek voltak az ablakok, aminek háládt adtam. Az első ülésből egy tömzsi, fekete borostájú férfi szállt ki.-Martin! Hála az égnek! -ölelte meg a haverját- Ő ki? -nézett rám
-A megmentőm -mondta Martin, és átölelte a derekam
-Michael Ross, Martin menedzsere -nyújtotta a kezét
Elfogadtam a kezét, és megráztam.
-Leah Groeben
-Martin tudod, hogy nem örülök, ha egy rajongóval szórakozol!
Próbáltam nem felvenni a szavait. De hiszen mi más is lennék, mint egy rajongó?
-Honnan veszi, hogy rajongó vagyok?
-Olyan az arcod.
Inkább ráhagytam. Martinnal hollandul folytatta a diskurzust. Tudtam, hogy már most utál. Én is utáltam mondjuk.
Martin úgy fejezte a beszélgetést, hogy vágott egy rosszalló arckifejezést, és megfogta a bőröndöm, hogy berakja a kocsiba.
Michael nagyon csúnyán nézett, de nem szólt semmit.
Hamar kikeveredtünk Kölnből.
أنت تقرأ
Fej vagy írás?
أدب الهواةLeah Groeben élete megváltozik, amint kilép az otthona ajtaján, és segít az ismeretlen barna hajú férfinak. Ám amint megfordul, az ismeretlen, egyből ismerté válik... Martin Garrix fanfiction