,,-Soha többet nem hagylak el drága föld! -tapogattam meg a betont,,
Michael rosszallóan nézett miközben boldogan ugráltam azért, mert földet értünk. Martin viszont nevetve húzott oda magához és adott egy puszit a homlokomra. Elengedett majd felhúzott egy napszemüveget és egy sapkát.
Majd a kezembe nyomott egy napszemüveget.-De hiszen nem is süt a nap.
-De a fényképezőgépek igen.
-Ooo -esett le.
-Na gyere -fogta meg a kezem és kitárta az ajtót. Az ajtón túl hatalmas tömeg fogadott. Martin viszonylag takart engem, de így is hallottam ahogy mindenki kérdezi, hogy ,,ez ki?,,
Én Martin kezét szorosan fogtam és próbáltam takarni magam. Örökkévaló-ságnak tűnt eljutni a szemben parkoló autóig. Ott Martin előreengedett és gyorsan beült mellém.
De a kocsiban nem csak ketten voltunk. A volánnál ott és a mellettem lévő helyen egy egy fiú ült. Michael beült az anyósülésre. Martin boldogan hajolt át felettem és pacsizott le a mellettem ülő sráccal.-Csá haver -veregette meg a volánnál ülő fiúnak a vállát -Srácok bemutatom Leaht! Leah ők itt Menno -mutatott a mellettem ülőre - és RJ -mutatott előre.
-Sziasztok -fogtam kezet Mennoval és ugyanúgy finoman megütöttem RJ vállát.
-Szóval te vagy Martin nagy megmentője. - mondta Menno
-Hát.. mondhatni igen -mondtam vörös fejjel
Martin mellettem próbálta visszatartani a nevetését és megfogta a kezem.
Én csúnyán ránéztem de hagytam, hogy összekulcsolja a kezeinket.
Odahajolt és adott egy puszit az arcomra majd ezt suttogta:-Mindjárt ott vagyunk
-Oké
És tényleg nem kellett sokat várnunk. Lekanyarodtunk egy kisebb utcára ahol hatalmas házak sorakoztak egymás mellett. Gazdag negyed. Hmm. És még a város szélén is van. Hurrá. Leparkoltunk a legutolsó házhoz.
Martin kipattant mellőlem és nyújtotta a kezét. Én elfogadtam kiszálltam a kocsiból és felemeltem a kezeimet. Nagyokat nyújtóztam amikor Martin fogott és felemelt.-Martin tegyél le -kiabáltam neki
-Én csak segítek kinyújtóztatni a hátadat.
-Ahha
Közbe megfogott mint egy csecsemőt és megindult a ház felé. Beléptünk és elindult velem felfele.
-Hova megyünk??
-Mindjárt meglátod
-Nem vagyok... izé.. nehéz?
-Egyáltalán nem -nézett rám mosolyogva Martin
-És kik laknak még itt?
-Igazából ez az anyám háza. Én a belvárosban lakom, oda majd holnap reggel megyünk át, csak mára maradunk itt.
-Átmegyünk? -kérdeztem döbbenten
-Hát.. Igazából.. csak ha.. te is szeretnél átjönni -jött azonnal zavarba
-Igen. Szeretnék -mondtam és megcsókoltam. Még bele se mélyültünk a csókba amikor valaki őrülten elkezdett köhögni mögülem.
-Csak útba vagytok -hallottam meg Michael hangját.
-Minket meg zavarsz -vágtam neki vissza, de Martin letett és elhúzott engem Michael mellett.
-Ez lesz a te szobád -mutatott rá egy ajtóra - És ez az enyém -mutatott a szemben lévő ajtóra.
-Oké, köszi
Benyitottam és egy sima szoba fogadott. Úgy semmi nem fogott meg benne.
Mielőtt eluntam volna magam, kopogás hallatszott.
-Igen?
Martin dugta be a fejét az ajtón
-Szia csak annyi, hogy mivel már biztos éhes vagy, csináltunk pizzát.
-Ki hitte volna -nevettem fel -amúgy most hogy mondod, reggel óta nem ettem semmit.
Lejöttem vele és persze megint megfogta a kezem.
-Imádod megofgni a kezem?
-Baj?
-Dehogyis -nevettem fel és adtam egy puszit az arcára
Lesétáltunk a lépcsőn és lent megcsapott a pizza illata.
-Hmmm -sóhajtottunk fel egyszerre Martinnal
-Kajaa -rontott be a konyhába
Mindenki nevetve fordult felénk. Miután megettük ezt az uzsonnát ami már simán lehetett vacsora mosolyogva segítettem összeszedni a tányérokat.
Éppen beraktam a mosogatógépbe őket mikor bejött Martin.
-Meg vagy?
-Persze -néztem fel
-Akarsz filmet nézni?
-Ahaa, csak előbb lefürdök mert egész nap már arra vártam
-Oké, ha végeztél gyere át -mondta majd adott egy puszit és elment
Bementem a fürdőszobába, és gyorsan megmostam a hajamat is. Kerestem egy hosszú nadrágot és gyorsan bebújtam egy régi rövid ujjú pólóba (amiben mindig alszom) és átkopogtam Martinhoz.
-Gyere -hallottam azonnal a hangját
Benyitottam az izlésesen berenezett szobjába, bár a polcai nagyon üresnek tűntek. Martin az ágyában feküdt betakarva és a laptopja előtte feküdt. Mosolyogva léptem oda hozzá.
-Mit nézünk?
-Szereted a Marvel filmeket?
-Igeeen.
-A Thort láttad már?
-Ne nevess ki.. de nem
-Akkor azt nézzük.
Elindította a filmet. Átkarolt én meg a mellkasára döntve néztem a filmet. Már nem is emlékszem a végére.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fej vagy írás?
Fiksi PenggemarLeah Groeben élete megváltozik, amint kilép az otthona ajtaján, és segít az ismeretlen barna hajú férfinak. Ám amint megfordul, az ismeretlen, egyből ismerté válik... Martin Garrix fanfiction