Cesaretimi toplayıp adımlarımı ona doğru attım. Bunu yapmalıydım , onu bırakmamalıydım uçurtmamın ipinin elimden kaymasına izin vermemeliydim.
Sonra çok ama çok pişman olucağımı biliyordum belki de sonunu görmeden kendime haksızlık etmemeliydim.
O bana dikkat kesilmiş bir şekilde bakarken karşısında durup
"Selam " dedim gülümsememi eksik etmeyerek,"Selam" deyip o da aynı şekilde gülümsedi. Gergince ellerimle oynarken.
"Bugün müsait misin ?" Diye sordum. Şaşırmış gibiydi doğrusu ben de kendimden bunu beklemiyordum. Gözlerini biraz daha büyütmüş bana bakarken,
"Şey..sanırım " dedi. Kaşlarım havalandı,bu seninle bir gün geçirmek istiyorum demek mi oluyordu?
"Yaa Namjoon-a!" Diye bağıran endişeli sesle ikimizin de bakışları o yöne çevrildi. Ancak şu an idrak etmiştim , onun adını öğrenmiş olduğum için fazlasıyla şaşkındım.
Namjoon kadar boyu olan, yapılı vücuda sahip, iyi görünümlü genç endişeli gözlerle elini Namjoon'un omzuna koyup ,
"Yardımın gerek. Ceza aldım ve okulun kütüphanesini düzeltemem gerek ama hiç vaktim yok tezimi hazırlamam gerek"
"Ya serseri! Sen hiç akıllanmayacak mısın?" Namjoon gence bana oldukça şeker gelen ses tonuyla çıkıştığında elimde olmadan kıkırdadım. İkisinin bakışları bana döndüğünde ciddileşerek kızarmamaya çalıştım. Sanırım sadece çalışmıştım..
" Arkadaşın mı? "
Arkadaş? Hmm evet şimdilik arkadaş ama şimdilik!
Namjooon arkadaşının sorusu karşısında başını sallamakla yetindiğinde , genç bana dönüp.
"Merhaba ben Jin. Sen de ona yardım eder misin? Hem böylelikle daha kısa sürede biter. Lütfen benim için bir iyilik yapın " dedi
Anında başımı salladığım, bunu çok istediğimi belli etmiş olduğuma emindim.
"Olur, zaten bir işim yok hem kitapları da çok severim. Namjoon gibi " deyip gülümsediğimde. Namjoon kısa bakışlarıyla bana bakıp tekrar Jin'e
döndü.
"Peki git hadi " dediğinde. Jin gülümseyip hızlı adımlarla yanımızdan ayrıldı.
"Gidelim mi?" Diye sorduğumda başını salladı ve yürümeye başladık.
Ve içimden bir seste, bir yandan bana güzel şeyler olucağını çoktan fısıldamaya başlamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIBRARY✔ (KİM NAMJOON)
Short StorySıradan bir hayatı olan kızın kitaplara olan sevgisi ile başlayan aşk hikayesi..