Hae Yoon hastaneden çıkmış ve hayatım heyecanlı dönemden yerini sakinliğe bırakmıştı.
Bu sırada Namjoon'la telefon numaralarımızı alıp sık sık konuşmaya başlamıştık.Bugün Jin ve eşi ile buluşacaktık. Adeta çift randevusu gibi.kulağa ne kadar da güzel geliyordu bu böyle.
Akşam için ne giyineceğim konusunda endişe olsam da çok abartmadım. Kısa bir etek altına dizlerime kadar siyah bir çorap giyip eteğimin üzerine beyaz düz bir tişört giydim. Üzerime deri bir ceket alırken ayaklarımada siyah bir postal tercih ettim.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle, Namjoon'un geldiğini anlamıştım. Mesaja baktığımda kapının önünde olduğu yazıyordu.
Onu bekletmemek için çantamı alıp anneme veda ettikten sonra evden çıktım. Anneme arkadaşlarımla buluşucağımı söylemiş olsam da o bir şeyler sezmiş gibiydi.
Dışarı çıktığımda, Namjoon cebinden elini çıkarıp geniş gülümsemesiyle bana el salladı. Derin bir nefes alıp adımlarımı attım. Hayallerimde hep sevgilimle böyle bir karşılaşma vardı ama karşımdaki adamın ultra yakışıklı biri olucağına kadar düşünmemiştim.
Gerçi teknik olarak biz sevgili falan değildik ya neyse..
"Selam" deyip gülümsediğimde
"Selam hadi gidelim. Jin hyung biraz huysuzdur da bekletmeyelim" dedi. Gülümseyip arabaya bindim.
Bir arabası bile vardı. Gerçekten çok şanslıydım , şu son zamanlarda. Yanımda yerini aldığında kemerimi taktım o da aynı şekilde taktığında yola çıktık.
Nereye gideceğimiz konusunda meraklıyken ikimiz de konuşmadığımız için müzik açmaya karar verdim.
Elimi uzattığım gibi o da aynı anda elini uzattı ve ellerimiz bir titreşim gibi birbirine vurup anında geri çekildi. Bakışlarım ona döndüğünde
"Kızlar önden " deyip bakışlarını anında yola çevirdi. Kendimi zorda olsa toparlayıp radyodan rastgele bir kanalda durdum.
"Seni seviyorum...seni seviyorum " Diye öten şarkıyla. Öksürüp anında müziği değiştim. Sanki o sözleri ben söylüyor muşum gibi utanmıştım. Yüzümü anında ateş basarken
"Her gün seninle olmak istiyorum. Sen benim her şeyimsin " başka bir şarkıyla ortamın iyice saçma bir hal aldığını düşünerek. Radyoyu tamamen kapatıp arkama yaslandım.
"Düşündüm de böyle daha iyi " deyip bakışlarımı dışarıya çevirdim. Namjoon gülüp
"Çok tatlısın " dediğinde. Gözlerim kocaman açılırken şaşkınlık içinde ona baktım.
O da söylediği sözden dolayı şaşkınlık içinde öylece yola bakıyordu.
Bu soğuk günde beni fazlasıyla ateş basmıştı.
Ve bunun sebebi sendin yanımda oturan derin gamzeli ultra yakışıklı adam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIBRARY✔ (KİM NAMJOON)
Short StorySıradan bir hayatı olan kızın kitaplara olan sevgisi ile başlayan aşk hikayesi..