Namjoonla evlendiğimiz günden beri onunla uyanmak. Hayatımda verdiğim en iyi kararlardan biriydi .
Bu güzel manzarayı izlemekten bıkacak gibi hissetmiyordum. Kıkırdayıp dudaklarına minik bir öpücük koydum.
Kıpırdanmaya başlayıp genleştikten sonra gözlerini araladı. Ona gözlerimi dikmiş bakarken. Gülümseyip beni kollarının arasına aldı.
"Günaydın " dedi o yeni uyanmanın vermiş olduğu tatlı sesiyle.
"Günaydın " deyip gülümsedim.
"Beni her gün böyle uyandırsan iyi edersin"
Omzuna hafifçe vurup geri çekildim.
"Mesela sen de beni böyle uyandırabilirsin ne dersin ?" Deyip bilmiş bir tavır takındım. Namjoon gülümseyip dudaklarıma doğru yaklaşırken
Zil ardı ardına çalmaya başladı bu güzel pazar gününde. Bizi böylesine rahatsız eden şey neydi merak etmiştim. Şuan en romantik andaydık. Ne diye içine ediliyordu.
"Taehyung ve diğerleri " dedi Namjoon . Başımı sallayıp
"İçimden bir ses öyle diyor " deyip
yerimden kalktım.
Namjoon da peşimden kalkıp beni takip ederken. Kapıya ulaştık.
Kapıyı açtığımda. Taehyung, Sarang ve Jin ile Hei gülümsüyordu.
"Ya! Ne diye gelip bizi rahatsız ediyorsunuz " dedi Namjoon söylenerek
"Hyung! Evleneli kaç hafta oldu. Artık sizi ziyaret etmemiz gerekir diye düşündük. Hem saatin kaç olduğundan haberiniz var mı sizin ? Şimdiye uyanmış ve kahvaltı yapıyor olmanız gerekirdi'
Taehyung'un da Namjoon'dan geri kalır yanı yoktu söylenmek konusunda.
"Neyse hadi geçin"
Dedim konunun daha fazla uzamasını istemeyerek.
"Soo Min! Karıcım sen benim tarafımı tutmalısın onların değil. Az önce yine mi bunlar diye söylenen kimdi ?"
"Yaa Namjoon! Yalan konuşma. Öyle bir şey demedim ben '
"Size demiştim yeni evliler Rahatsız etmeyelim diye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIBRARY✔ (KİM NAMJOON)
KurzgeschichtenSıradan bir hayatı olan kızın kitaplara olan sevgisi ile başlayan aşk hikayesi..