Bana seni seviyorum deyip hislerini açtıktan sonra o an öylece kalmıştım. Zaten iki kelimeyi bir araya getirebilecek gibi hissetmiyordum.
Namjoon da bu itirafı bir anda söylemeyi beklemiyor gibiydi geri çekilip ayaklarımın üzerinde durmamı sağladığında. Gözlerini üzerime dikmiş bana bakıyordu.
"Beni tanımıyorsun bile gerçekten beni seviyor musun ?""İnsanlar birini severken onun hakkında tam olarak bir şey bilmez zaten Soo Min."
"Evet ama bilmiyorum Namjoon. Mesela ben bir kaç gündür senin hakkında bir şey bilmediğimi farkettim."
"O halde izin ver anlatayım "
Başımı sallayıp ona ayak uydurdum. Sadece yol boyu yürümeye başladık ve Namjoon söze başladı."O kız benim eski sevgilim. Onunla şu an görüşmüyoruz. Hala beni unutamamış belli ama benim için artık bir anlam ifade etmiyor. Hapisten yeni çıktı ve-"
"Ne! Ne yani sen böyle biriyle nasıl çık (diye çıkıştığımda hemen yelkenleri suya indirmek istemeyerek)aman banane " deyip önüme döndüm.
"Soo Min! Sanane falan değil tamam mı? Ayrıca biz çıkmaya başladığımız da öyle değildi. Sonradan alkole başladı falan. Onu kurtarmaya çalıştım ama sonra beni aldattı ve sonra hapse girdiğini duydum. Dün de geri döndü hepsi bu eğer gitmeseydin gerekli cevabı verecektim ve giden sen değil o olacaktı ama senin bu inat hallerin " diyerek kollarını çarprazladığında yandan bakış atıp
"Ya! Sen ne yapardın acaba? Benim eski sevgilim çıkıp gelse" diye sordum.
"Onu güzel bir döverdim " diyerek yüzüme yaklaştığında bir süre kendime gelmem zor olsa da gözlerimi gözlerine kenetleyip,
"O halde ben de gidip dövmeliyim desene" dedim.
Güldü..ki Namjoon gülünce ben yeniden ve yeniden ölüyordum."
Soo Min " dedi sesindeki ciddiyetle, peşi sıra durduğunda bende durdum. Ellerini uzatıp ellerimi tuttuğunda sakin olmaya çalıştım.
"Az önce dediğim şeyi içtenlikle söyledim ve artık seninle olmak istiyorum eğer sen de istersen. Birbirimizi tanımıyor olabiliriz ama yaşlanana kadar tanımak için vaktimiz olucak bence "
Nefes alma yetimi kaybetmek istemeyerek derin bir nefes aldım.."Sen cidden kalbime zararsın Namjoon ama ruhuma değil. Seni zaten ilk kez gördüğüm günden beri seviyordum ve bu aşkı karşılıksız bırakmadığın için sana minnettarım "
Daha fazla utanmak istemeyerek kollarımı onun bedenine sardığımda o da kollarını bana sardı.
Huzur bulduğum kollarda gözlerimi kapattım. Bu anın sadece tadını çıkarmak istiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIBRARY✔ (KİM NAMJOON)
NouvellesSıradan bir hayatı olan kızın kitaplara olan sevgisi ile başlayan aşk hikayesi..