~8~

6.7K 633 84
                                    


Benim için yorucu ve üzücü günler geçerken her daim yanımda olan Namjoon ile hayatımda ilk kez kendimi yalnız hissetmemiştim.


Her insan zor günlerinde yanında değer verdiği birini görmek ister ve kaç gündür o nedensiz bir şekilde benim yanımda olmuştu.


Onun hakkında ismi ve yaşı dışında hiçbir bilgim yoktu ve o da benim hakkım da hiçbir şey bilmiyordu.


Ama garip bir şekilde beni anlıyordu. Ne zaman kötü ve iyi hissettiğimi yüzümden okuyordu adeta.


Şimdiden ruh ikizimi bulmuş gibi hissediyordum. Ama bir yandan kendimi kaptırmak istemiyordum. Çünkü acı çekeceğimi biliyordum.


Bu güzel rüyanın bitmesinden korkuyordum fazlasıyla.


"Ne düşünüyorsun?" Diye sorduğunda. Kendime gelmiş gibi hissettim. Epeyce düşünüyor olmalıydım. Elindeki karton  bardağı uzatıp,


"Kahve getirdim. Soğmadan iyi gelir " dediğinde başımı salladım. Yanıma oturup kahvesini yudumladıktan  sonra.


"Farkettim de hakkında hiçbir şey bilmiyorumdedi.


Tebessüm oluştu yüzümde. Aklımı falan okuyordu?


"Sormadın ki ?" Dediğimde.


"Fırsat olmadı ki " deyip bakışlarını bana çevirdi.


"Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Hae Yoon, Ra İm, Yoongi ve Jungkook yakın arkadaşlarım. Küçüklükten beri birbirimizi tanıyoruz. Kardeşimi bir yıl önce kaybettim. Bunun dışında sıradan ve yalnız hissettiğim bir hayat yaşıyorum. Öyle işte peki ya sen ? Sen anlat bakalım "

Kardeşimin ölmüş olmasına üzüldüğünü belli ederek bama bakmıştı ama nedenini sormaya niyeti yok gibiydi. Beni üzeceğini biliyordu muhtemelen.

"Üniversite okumuyorum bunun yerine çalışan biriyim. Acıklı bir hikayem olmadı şimdiye kadar ama acıklı hikayesi olan çok insan var hayatımda ve sen de onlardan biri oldun bugün. Aslında kütüphanede karşılaştığımızda,hayatımın en berbat gününü yaşıyordum tek taraflı aşk yaşadığımı farkettim. Sevdiğim kadın beni sevmiyordu ben de kitaplara koştum. Daha doğrusu sessiz bir yer aradım da denilebilir ve sonra seni gördüm." diyerek bana döndü.

Yardıma ihtiyacın var gibiydi ki öyleymiş zaten. Kaç gündür seninleyim ve nedensiz bir şekilde çok iyi hissediyorum. İşe yarıyor gibi hissediyorum  ve bu yüzden mutluyum "

Hafifçe tebessüm edip önce elimdeki kahve bardağına sonra da ona döndüm.


"Bana fazlasıyla yardımcı oluyorsun Namjoon. Neden bilmiyorum ama ben de çok iyiyim ve yanımdan ayrılmanı  hayatımdan çıkmanı istemiyorum"


"O halde iki yeni tanışan insan gibi. Biz de yeni bir sayfa açalım ve bundan sonra görüşeceğimize  söz verelim. Ne dersin ?" Deyip elini anlaşmak için uzattığında. Elini tutup

"Anlaştık " dedim.

LIBRARY✔ (KİM NAMJOON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin