4. Amintirile te bantuie toata viata

105 8 0
                                    

~EDITAT~

Dimineata cand ma trezesc, Cassy era la dulapul meu, scotocind prin el.
—Cassy, ce faci acolo?
—Iti căutam niste haine. In seara asta mergem la club.
—Ba nu mergem la nici un club. Sau eu nu merg.
—Dar nu ai mai fost de ani de zile. La cei 23 de ani ai tai nu esti prea petrecăreață. Credeam ca ai trecut peste incident.
—Asta e. Si da. Am trecut. Dar tot am o problema sa stau singura cu baietii, si mai ales cu aia mari. Stii ce incomod m-am simtit la ieșirea aia cu Vlad?
—De data asta va veni si Alina si a zis ca mai aduce ea niste prieteni. Va fi bine.
—Pff... si azi ce facem?
—Eu vreau sa învăț romana asta a lor. Sau macar sa stiu unele cuvinte.
—Ce coincidenta. spun eu amuzata, dându-ma jos din pat.
Merg spre baie, pentru a-mi face rutina zilnică. Dupa jumătate de ora, ies din baie in halatul meu roz si pufos. In camera era Alex.
—Alex! exclam eu uimita.
El se apropie de mine si ma ia in brate, cuprinzandu-mi talia cu o mana.
—Hei, ce faci?!
—Mmm...ce bine mirosi...
Ma săruta pe gat, iar eu incep sa ma agit si sa urăsc faptul ca nu am un halat mai lung de genunchi. Incerc sa il împing, dar nu il deranjează, asa ca incep sa tip tot felul de înjurături si rugăminti. Cand credeamca istoria se va repeta, incepe sa rada.
—Hai ma, chiar ma credeai in stare de asa ceva?
—Esti un idiot!! tip eu exasperata.
—Mi-a zis Cassy de ce nu vrei sa vii cu noi la club, dar nu credeam ca esti chiar asa de panicata.
Mârâit exasperata si imi iau ceva sa ma imbrac, ducându-ma in baie.
*
Ce cuvinte ciudate. Deschid dicționarul cu expresii si incep sa citesc cat de bine pot. Alina rade si imi explica Pronunția. Bine ca nu trebuie sa învăț gramatica. Dupa cateva ore, reușesc sa rețin cateva expresii.
—Bine. Deci acum ca mi-am stors creierii, hai sa mâncam ceva. E trecut de prânz.
Fetele ma aproba si ne ridicam de jos. Mergem spre terasa si comandam o pizza si sucuri. Incepem sa povestim despre toate prostiile pe care le-am facut in copilarie, si toate momentele jenante. Apoi ne-am plimbat pe străzile Brașovului si am facut o mulțime de poze. Nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul si a trebuit sa ne întoarcem acasă sa ne pregătim de petrecere. Am intrat in camere si ne-am ocupat de tot. Cassy mi-a dat o rochie dea ei si ea și-a luat una mult mai indecenta.
Cassy👇🏻

Parul ei blond se potrivea de minune cu rochia alba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul ei blond se potrivea de minune cu rochia alba. Alina, in schimb avea parul roșcat, iar rochia ei era neagră.
Alina👇🏻

Eu, fata de ele, nu port rochii, asa ca am preferat un outfit mai tipic mie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu, fata de ele, nu port rochii, asa ca am preferat un outfit mai tipic mie.

Pot sa zic ca arătam toate foarte bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pot sa zic ca arătam toate foarte bine. Alina mi-a zis ca a facut in asa fel sa avem toate partener pentru club. Alex a mers cu Cassy, Alina merge cu un baiat Marius, iar eu ar trebui sa merg cu un tip Cătălin.
—Baietii au zis ca ne așteapta afara.
Am iesit toate pe usa, gata de distracție. Baietii, cu care am facut cunoștința, erau destul de drăguți. In cămașă si blugi, cu parul ciufulit si parfumați. Alex era brunet cu ochi verzi, Cătălin era blond inchis cu ochi albaștri, iar Marius era saten cu ochi căprui.
*
Mirosul de țigări si alcool m-a izbit imediat ce am intrat. Am căutat o masa mai retrasa si ne-am asezat. Eu m-am dus la bar si am comandat un cocktail de vodka. A sosit rapid, si am luat paharul zâmbind. Langa mine s-a pus Cătălin.
—Si...ce faci? ma intreaba încercând sa deschidă o Conversație.
—Ma descurc cum pot.
—Dragut...si..dansezi?...
Aceasta intrebare m-a izbit ca o găleata de apa rece.
Nu pot sa cred ce sentiment de nesiguranța imi da. Am crezut ca pot sa trec peste. 
Flashback
—Hai ma Cora. Doar un dans.
—Bine Andrew. Doar un dans.
Am pornit pe ring si dupa prima pirueta, am simtit o lovitura. Andrew m-a târât pana in masina lui. A tras de mine si m-a dezbrăcat. La fel a facut si el si a inceput tortura acompaniata de urletele si rugămințile mele. Dupa o ora de chin, care mi s-a parut o eternitate, a zis:
"Cine ar fi crezut ca la 18 ani vei fi virgina. Oricum, ai fost minunata."
Endflashback
—Deci?
—Ăm...eu trebuie sa merg pana la baie.
Am plecat in fuga spre baie, lasându-l cu ochii in soare. Pe drum m-am izbit de Cassy.
—Cora? Plângi?!
—Eu vreau sa plec.
—Ce s-a întâmplat? Ti-a facut Cătălin ceva?
—Nu...doar ca am nevoie de putin aer.
—Vrei sa vin cu tine?
—Nu..ma descurc.
Ies pe terasa si imi umplu plămânii cu oxigen. Închid ochii cateva clipe si aud o voce cunoscuta.
—Esti la fel de provocatoare ca in acea seara.
—Andrew?!..................

The blood moonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum