15. Tortura lui Vlad

76 3 0
                                    

Vlad pov:

Nu imi vine sa cred ca am lasat-o sa plece atunci. Simt cum nervii imi ies pe ochi in momentul in care imi atinge iubita.

—Nu te atinge de ea!! O sa te omor imediat cum ies de aici!!
Incepe sa rada si se apropie de ea uitandu-se la mine superior.

—Sa nu o ating asa? -spune si pune mainile pe sanii ei- Sau sa nu o ating asa?- de data asta o mangaia pe picioare.

—Lasa-ma obsedatule!!! urla Cora si se zbatea.

—SEBASTIAN!!

—Nu ai ce sa faci. Ea va fi a mea, iar tu vei fi pa pa.

— Nu voi fi niciodata a ta!!! tipa Coraline.

— Ma vei implora sa te vreau cand vei vedea prin ce trece dragostea vietii tale.

Imediat ce a spus asta, a venit Rachel cu un cutit in mana. Mai intai mi.a facut o taietura pe piept. Coraline a scos un icnet.

—Idiotule!! O doare si pe ea!!!

—O, da. Am uitat ca sunteti impregnati.. Se rezolva.

S-a apropiat de gatul ei si a muscat-o.

—Nuu!!! Opreste-te!! tipa ea, dar degeaba.

— AAAAAAAA. am simtit o durere insuportabila in momentul in care impregnarea noastra s-a rupt. Apoi a luat un bici si a dat fara sa se uite. Nici sa urlu nu mai puteam. Ma durea asa de tare, ca am amortit. O auzeam pe Coraline cum incearca sa se miste si cum tipa sa se opreasca, dar nu se intampla nimic...

Cora pov:

Ma simteam slabita si ma durea muscatura. Cum am ajuns in situatia asta? Il vad pe Vlad la fel de slabit ca mine. Era palid din cauza pierderii de sange. Rachel l-a dezlegat si a plecat, dar deja nu mai conta. Era prea moale sa mai faca ceva. Mie mi.au dat lacrimile si ma uitam la el neputiincioasa.

Sebastien a luat un cutit si mi.a taiat funiile. Abea ma mai tineam pe picioare. Eram obosita de la atata agitatie si ma simteam fara vlaga din cauza lipsei de sange. Am incercat sa merg spre Vlad, dar am cazut la primul pas.

—Aproape ca imi dau lacrimile cand va vad asa. Sau nu.

A luat un pistol si l.a impuscat in umar. Desi nu mai suntem impregnati, am simtit si eu durerea. El a scos un marait infundat, iar eu am incercat sa tip, dar corzile mele vocale nu mai functionau cum trebuie.

—Nu ripostezi? E iubirea vietii tale.

Am incercat sa merg spre el, dar am reusit doar sa ma tarai putin. El a incercat sa se ridice, dar nu a reusit nimic. Pierduse prea mult sange sa ma poata faca ceva. Am clipit de cateva ori, si nergu........

Vlad pov:

Deja e prea mult.. Cora lesina, iar Sebastien s.a dus si a luat.o in brate.

—Ai grija de ea! E specială.
—Voi avea. Tu încearcă sa dispari înainte sa se trezească ea. O voi chema pe Rachel sa aibe grija de tine.
—Ne vom revedea la un moment dat.
Spun și adorm de la oboseala. Adevarul e ca nu ma durea asa de tare cum părea. Totul face parte din plan. Acum nu mai pot da înapoi oricum.

Sebastian pov. 
Coraline nu e nici urata si nici plata. Cred ca o sa am eu grija de ea pana la urma. Ies din catacombe si o pun in masina pe bancheta din spate. Rachel a rămas să-l ajute pe Vlad sa se ridice și sa plece spre conac. După cam 15-20 de minute se întoarce și urca în față.
—Ce facem cu asta? ma intreaba si face semn spre Cora.
—O sa stea cu noi.
—Nu te astepta sa ma port frumos cu ea.
—Sa nu dea naiba sa te tingi de ea!
—Am zis ca ma ating de ea? Am zis doar ca nu o sa fim prietene.
Mi-am dat ochii peste cap si am continuat sa conduc pana acasa. Am luat fata din spate in brate si am dus-o in camera mea. I-am pus o perfuzie pentru ca pierduse destul sange. M-am asezat langa ea in pat si am adormit.

Cassy pov.

Ma intorc acasa si m-am trantit direct in pat. Meditez putin la ce a zis Cora si sper sa aibă dreptate. Ma schimb intr-o pereche de pantaloni scurti de trening și un maieu, și mă îndrept spre fereastra, admirând curtea din spatele vilei. Hamacul imi atrage atenția, și mi-am dat seama că nu am prea stat acolo, deși ador să stau în el. Cobor scările și ma duc direct la el. Ma întind și ma legăn usor, ascultând muzică relaxantă. Aproape adorm, dar mă trece un fior rece ce mă face să tresar. Din instinct mă gândesc la Cora. O sun dar intra mesageria. Îl sun și pe Vlad, dar e același rezultat. Mă duc la Alex care stătea și se uita la nu stiu ce meci.

—Nu pot să dau de Cora și nici de Vlad!
—Sunt bine, stai calmă. Poate au și ei momentul lor. Dacă noi nu, măcar ei.
—Ce vrei sa spui cu asta?
—Nimic. Da-te din fața televizorului!
—Alex!! Eu chiar îmi fac griji iar tie nu iti pasa decât de meci??
—Și ce vrei sa fac eu??
—Hai cu mine la ei. Te rog Alex.
—Mbine..

M.am încălțat la foc automat și am pornit cu Alex la conacul lor.
Am bătut la usa, dar nu a răspuns nimeni. Am intrat și m.am dus în camera prietenei mele. Alex a căutat în birou și celelalte camere. Nu am gasit-o nicaieri. Ieșim din camera și mergem spre baie. În cadă stătea Vlad parca dormind într-o apa rozalie. Îl trezesc și se uita mirat la noi.
—Ce faceți voi aici?
—Am încercat sa dau de Cora dar nu a răspuns asa ca am venit sa vad ce se întâmpla. Ce se întâmplă?
—E o poveste lunga. îmi zice Alex în timp ce îl ajuta pe Vlad sa se ridice. Nu e încă momentul sa afli.

The blood moonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum