Krav Maga

89 18 2
                                    


Trecuse 2 saptamani de cand Jake a inceput viata la noul sau liceu. Acesta incepuse incetul cu incetul sa se integreze in noua sa clasa, totusi, el tot nu se simtea in largul sau.

In fiecare pauza iesea pe hol unde nu era nimeni si asculta muzica la casti pana cand vedea profesorul ca intra in clasa, astfel il facea sa se simte mai bine si sa mai uite din probleme.

Intr-o zi s-a decis sa nu mai stea singur pe hol asa ca l-a luat pe Mike si a inceput sa discute cu el despre tot felul de lucruri incepand astfel sa il cunoasca si sa isi dea seama ca de fapt Mike are exact aceleasi pasiuni ca si el.

Fara sa isi dea niciunul seama, langa ei la vreo 20 de metri distanta era cea mai populara fata din liceu Jesse Smoke. Aceasta statea de vorba cu prietena sa Felicity cand deodata il vazusue pe Jake vorbind cu Mike.

-Hey Felicity cine e baiatul ala de acolo?

-Cum nu il cunosti, estetipul ala Mike care are clasa langa noi.

-Nu nu Mike, celalalt care vorbeste cu el.

-Aaaa, Este ciudatul ala de Jake Johnson care s-a mutat la noi in liceu acum 2 saptamani, de ce intrebi?

-Doar din curiozitate, nu l-am mai vazut prin liceu si ma intrebam cine e.

-De ce te-ar interesa de asa ceva, la cat de ciudat e ma mir cum de si-a facut si un prieten.

-Da mie nu mie se pare ca e ciudat, mi se pare un pic misterios si timid, si sincer imi place asta.

-Pe bune? Tie chiar iti place de ala?

-Doar cat sa ma faca sa fiu curioasa.

Se terminase si ultima ora de scoala iar Jake se indreapta spre casa.Imediat cum ajunge acesta isi arunca ghiozdanul, se schimba in trening, baga castile in urechi si pleaca din nou la alergat, de data asta cu Mike.

Dupa ce alergara o buna perioada de timp, Jake voia sa isi schimbe rutina si sa se reapuce de sportul sau favorit, acela fiind luptele. La un moment dat gaseste un afis pe care scria "Cursuri gratuite de Krav Maga". Intamplare face ca acesta fie exact stilul de lupta pe care Jake l-a practicat timp de 7 ani dar din pacate a trebuit sa renunte tocmai din cauza ca a trebuit sa se mute si nu mai a avut unde sa practice, pana acum.

-Nu cred! Si la voi se face Krav Maga? De ce nu mi-ai spus? Il intreaba Jake mirat pe Mike.

-Nu stiam ca esti pasionat de lupte, si de aia acum crezut ca nu te-ar interesa.

-Esti nebun, am facut 7 ani de Krav Maga in fostul oras, dar din pacate a trebuit sa renunt cand m-am mutat aici.

-Serios? Ce tare!

-Unde trebuie sa ma duc sa ma inscriu la cursuri?

-Stai, tu vrei sa faci in continuare lupte?

-Da, a fost intotdeauna o madalitate de relaxare si totodata ma ajuta sa imi fac ordine in ganduri.

-Am inteles. Pai in cazul asta ma inscriu si eu cu tine, vreau sa incerc si eu sa vad cum e. Cine stie, poate chiar o sa imi placa.

Coincidenta sau destinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum