Se facuse destul de tarziu, cred ca era ceasul trecut de 00:00 asa ca m-am decis sa duc pe toata lumea acasa. Prima oara o las pe Felicity in fata usii si nu am plecat pana cand nu am fost sigur ca intra in casa, la cate s-au intamplat nici nu mai stiam de la ce sa ma astept asa ca prefer sa fiu precaut decat sa regret mai tarziu.
Dupa ce am lasat-o pe Felcity am plecat spre casa lui Mike, ciudat dar a fost destul de tacut, si la cum il cunosteam eu puteam sa pun pariu ca o sa ma asalteze cu intrebari. Ajung aproape de casa lui si deodata se trezeste din porfunda lui tacere.
-Stai Jake! Ce faci?
-Te las acasa, ce ti se pare ca fac?
-Acum, adica... chiar acum?
-Da! Ce esti asa mirat?
-A da nu sunt, credeam doar ca o sa mergem la tine sa facem proiectul ala. In acel moment Mike imi facea semne de pe locul din dreapta cum ca ar vrea sa imi zica ceva intre 4 ochi.
-La naiba! Am uitat de proiectul ala. In acel moment ne intrerupe Jesse creezand ca ceva este in neregula, ca si cum ar sti ca ascundem ceva de ea.
-Stai putin, si aveti de cand sa faceti proiectul la ora asta?
-Daca este posibil atunci da, in cel mai rau caz o sa dorm la Jake. Spuse Mike scapandu-ma de o replica cel mai probabil stanjenitoare care urma sa imi iasa din gura.
-Pai si cum, tu ai mai dormit la el?
-O da, de mai multe ori chiar.
Ma miram cat de bine si de convingator poate sa minta Mike, totusi a reusit sa ma scoata dintr-o situatie jenanta in care trebuia sa o mint eu, si la cat de bine ma pricep sa mint nu ar fi iesit deloc bine.
-Am inteles! Si eu care credeam ca numai fetele dorm unule la altele, nu stiam ca si baietii fac asta! Spuse ea incepand sa rada.
-Pai mai facem asta... uneori... Spuse Mike rusinandu-se complet la spusele lui Jesse.
Dupa ce am terminat toate discutia noastra interesanta ne indreptam spre casa lui Jesse. Mike tot drumul pana acolo nu am mai scos nici macar un sunet, era ca si cum isi tinea respiratia abtinandu-se sa nu mai spuna ceva mai jenant ca inainte.
Imediat cum am ajuns in fata case lui Jesse m-am dat jos din masina si i-am deschis usa sa coboare, cu toate ca se mai relaxase un pic tot era in soc, tremura toata asa ca m-am dus cu ea pana la usa sa incerc sa o calmez cat de cat. Cum ajuns in pragul usii tind sa ma duc inapoi in masina deoarece Mike era acolo si imi tot facea semn sa vin cat mai repede, dar ea ma apucase intr-o clipita strans de mana ca si cum nu ar mai fi vrut sa plec niciodata de langa ea.
-Mai stai, te rog! Imi spuse cu un glas incet si calm aproape ca o soapta.
-Dar Mike... Nici nu am apucat sa termin bine propozitia ca ma intrerupe ea.
-Mike poate sa astepte, e baiat, plus ca e incuiat in masina si a fost si la cursurile alea de autoaparare cu tine, deci o sa fie bine.
-Aici ai dreptate! Dar tot o sa trebuiasca sa plec.
-Da stiu, doar ca vreau sa stai mai mult cu mine. Imi spuse ea venind din ce in ce mai aproape apucandu-ma de gat.
CITEȘTI
Coincidenta sau destin
ActionJake Johnson este un tanar elev de liceu ce tocmai s-a mutat la unchiul sau dupa ce parinti lui au murit intr-un accident de masina. Unchiul sau Mick Johnson il considera pe Jake precum fiul lui si doreste ca acesta sa treaca peste toata durerea suf...