Vinese si ziua cea mare, ziua in care in sfarsit il voi face pe Brian sa plateasca pentru ceea ce a facut, chit ca ajung in inchisoare, nu imi pasa. Tot ce vreau in acest moment este sa il aduc pe Brian in fata justitiei, pedeapsa fiind moartea.
Ma trezisem de dimineata cu un zambet care radia, niciodata nu am mai fost atat de fericit cu toate ca nu ar trebui, dar stiam ca ceea ce urmeaza sa fac va schimba radical viata mai multor persoane.
Cobor jos in bucatarie unde era Mick, ca de obicei ma astepta cu micul de jun gata facut si cald, parca stia cand urmeaza sa ma trezesc.
-Neata Jake!
-Neata Mick!
-Ai dormit bine?
-De ce spui asta?
-Pentru ca ai un zambet pe fata mai radiant ca niciodata, ai avut vreun vis placut?
-Nu, doar ca ma bucur pentru masina, asta e tot, abia astept sa o fac o tura.
-Apropo, in legatura cu asta, imi poti spune si mie cum de nu ai ales o masina la fel ca cea veche?
-Nu stiu, parca asta mi-a placut mai mult.
-Sigur ca nu are nicio legatarura cu faptul ca e aproape de doua ori mai rapida decat cealalta?
-Si daca ar fi asta ce?
-Pai nu stiu, la cum te cunosc pe tine te cred in stare sa fi luat masina asta doar ca sa concurezi cu Brian si sa il razbuni pe Mike, am dreptate?
In acel moment imi pierise zambetul. Nu imi venea sa cred cat de bine ma cunoaste Mick, atat de bine incat a stiut exact de ce am luat masina asta. Am pus-o, la gandirea pe care o aveam eram sigur ca Mick o sa ia masina si o sa o returneze sau sa faca ceva ca sa nu concurez. Ce sa ii mai zic acum?
-Ai dreptate, asta e exact motivul pentru care am ales-o. Vreau ca Brian sa plateasca pentru ce a facut si nu o sa renunt pana cand nu il aduc in fata justitiei.
-Ai inebunit, vrei sa patesti si tu ca Mike? Sau in cel mai fericit caz ajungi la inchisoare, si din asta nu mai am cum sa te scot.
-Nu imi pasa! Nu imi mai pasa de cei din jurul meu, nu mai imi pasa de parerea nimanui, nu imi mai pasa de nimic!
-Jake, iti dai seama ca esti intr-o belea cat tine de mare, nu?
-Da stiu, si te-as intelege perfect daca ai vrea sa nu te amesteci in povestea asta pentru ca ai putea sa ai si tu probleme,
-Sau, as putea face in asa fel incat sa faci toata chestia asta partial legal, ce zici?
-Ce vrei sa spui prin asta?
-Spun ca as putea sa pornesc o ancheta impotriva lui Brian iar tu te-ai duce sub acoperire la cursa si sa ne spui tot ce se intampla, atata timp cat nu concurezi. Ce zici?
Nu pot sa cred ca Mick voia sa ma ajute cu toata chestia asta, bachiar sa isi puna slujba in pericol pornind o ancheta impotriva unui posibil suspect. Ce-i drept nu imi convenea faptul ca mi-a interzis sa concurez, dar totusi tot pot sa fac lucrurile de capul meu. Cand voi fi in cursa va fi deja prea tarziu ca Mick sa intervina si nu va mai avea ce face, iar eu pot sa spun ca am facut toata chestia asta pentru a imi mentine acoperirea sau ceva de genul.
CITEȘTI
Coincidenta sau destin
ActionJake Johnson este un tanar elev de liceu ce tocmai s-a mutat la unchiul sau dupa ce parinti lui au murit intr-un accident de masina. Unchiul sau Mick Johnson il considera pe Jake precum fiul lui si doreste ca acesta sa treaca peste toata durerea suf...