Inceputul unei vieti noi

118 22 2
                                    

Era inceputul primei zile de scoala. Jake se trezise la ora 6:00 pentru a fi sigur ca nu v-a intarzia la prima lui zi de scoala din ultimul an de liceu. Isi face un dus rapid,mananca micul dejun si pleaca spre noul sau liceu.Ajuns acolo, Jake isi cauta noul diriginte la cancelarie. Dupa ce il gaseste, Jake pleaca impreuna cu el spre clasa unde este prezentat noilor sai colegi. Toata lumea se uitat urat la. "De unde a mai aparut si asta" , "Cine mai e si ciudatul asta". Numai asta auzise toata ziua de la noii sai colegi. Ajuns acasa Jake urca in camera lui unde porneste muzica la maxim. La jumatate de ora dupe ce ajunsese el acasa vine si Mick de la sectia de politie unde lucra.

-Jake esti acasa?

-Da sunt sus in camera! Striga el dand muzica mai incet.

-Aici erai, ia zi cum a fost prima zi de scoala la noul liceu?

-Exact cum ma asteptam, toata lumea se uita altfel la mine doar pentru ca eram diferit.

-Am inteles. Si cum, nu ti-ai facut tu nici un prieten?

-Din moment ce toata lumea ma evita, nu.

-Hai lasa ca maine o sa fie mai bine o sa vezi.

-Daca zici tu...

Auzind acestea, Mick devenise ingrijorat pentru Jake. II era frica ca nu o sa isi faca nici un prieten si va ramane mereu exclus.

Mick coboara jos si pregateste masa sa manance impreuna cu Jake.

-Jake coboara jos, e gata masa!

-Vin imediat! Striga Jake din camera lui.

Cat timp mancau amandoi, Mick incearca sa il convinga pe Jake sa il faca sa isi ia gandul de la suparare:

-Ce ai de gand sa faci azi? Sper ca nu o sa stai toata ziua inchis in camera ta.

-De fapt, mai tarziu voiam sa ma duc alerg, ma ajuta sa imi lipezesc mintea.

-Foarte bine.

-Sti cumva un loc bun unde as putea sa alerg?

-Desigur. Este o poteca prin padure, multa lume se duce si alearga pe acolo. Poti sa mergi si tu

-Am inteles. Multumesc!

Dupa ce a terminat de mancat Jake se duce sus in camera lui si se schimba intr-un trening negru, isi luase castile si a plecat la alergat pe poteca de care vorbea unchiul lui.Dupa ce alearga el o buna perioada de timp se loveste accidental de un baiat.

-Scuzama! Nu te-am vazut venind, eram cu gandul in alte parti. Spune Jake ridicand-ul pe baiat.

-Nu e nici o problema! Si eu ma uitam in alta parte si nu te-am vazut venind. Da parca te stiu de undeva.

-Nu ai de unde, tocmai ce m-am mutat aici cu unchiul meu.

-Aaa gata stiu. Tu esti Jake baiatul nou din clasa. Eu sunt Mike, poate nu m-ai vazut azi, de fel sunt o persoana mai timida si retrasa.

-Imi pare bine! Spunand Jake cu un mic zambet pe buze.

Ajuns acasa, Jake nici bine nu intra pe usa de la intrare ca este intampinat de unchiul sau.

-Gata te-ai intors?

-Din moment ce ma vezi acasa tu ce zici? Spune Jake razand.

-Vad ca esti cam vesel. Ce s-a intamplat?

-Nimic special, doar ca m-am intalnit cu un coleg de la scoala, aparent el e singurul care nu m-a evitat.

-Cat ma bucur sa aud asta. Vezi? Ti-am spus eu ca o sa te integrezi!

-Da asa e. Ai avut dreptate si de data asta! Spune Jake cu un glas ironic.

Dupa toate acestea, Jake si-a dat seama ca poate viata la noul sau liceu nu o sa fie chiar atat de rea. Faptul ca s-a imprietenit cu un coleg isi demonstrase lui insusi ca nu o sa fie chiar imposibil sa se integreze si nu o sa ramane exclus.

Coincidenta sau destinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum