Resentimente

26 7 1
                                    


In acel moment fara sa imi dau seama ca ma luase gura pe dinainte. Nu voiam ca Jessie sa afla de parinti mei, imi era frica sa nu ii trezesc vreun sentiment de mila, acelasi lucru mi s-a intamplat si inainte sa ma mut aici si nu este deloc placut. Nu vreau sa ma vad cu alti ochi, vreau sa ma vada exact asa cum sunt eu si sa nu fie orbita de problemele mele.

-Cum adica obisnuia? Ce s-a intamplat?

-Nimic, doar ca...

-Doar ca ce? E ceva ce nu vrei sa imi spui?

Nu stiam ce sa fac. O parte din mine  voia ca Jessie sa stie adevarul avand incredere ca nu se va schimba deloc, dar in acelasi timp tot imi era frica sa ii spun.

-E o poveste lunga, nu cred ca ai vrea sa o auzi.

-Nu conteaza cat de lunga e, am timp, mai ales cand vine vorba de tine.

-Off bine atunci, iti voi spune, dar am sa te rog sa nu te schimbi deloc dupa ce iti voi spune, promiti ca vei face asta?

-Promit!

Dupa ce am auzit asta imi luasem inima in dinti si mi-am facut curaj sa ii spun avand incredere in ea ca se va tine de promisiune si nu se va schimba.

-Bine atunci. Luasem o gura adanca de ear si imi lasasem capul in jos, nu voiam ca Jessie sa vada tristetea cu care o spun. Acum un an, eu cu parinti mei voiam sa ne ducem la un film in oras, mereu obisnuiam sa facem lucruri de genu, sti tu, seara in familie... doar ca in noaptea aia ceva s-a intamplat...

-Ce s-a intamplat, Jake ma sperii.

-Tata se urcase obosit la volan  deoarece tocmai ce venise de la munca si voia neaparat sa mergem sa vedem filmul ala, cu orice pret. La un moment dat, trebuia sa trecem un pod iar tata a adormit la volan si a cazut cu masina de pe pod.

-O doamne...

-Masina a sarit cu tot cu noi direct in rau,care era foarte adanc, ultimul lucru care mi-l amintesc e cum masina se umpluse cu apa si am adormit, dupa care m-am trezit pe malul raului. Un om care se intamplase sa vada toata scena a oprit masina si a sarit dupa noi, din pacate numai pe mine a reusit sa ma scoate si sa cheme ambulanta dar degeaba. Duap ce i-au scos pe ai mei din masina singurul lucru pe care au putut sa il faca era sa constate ora decesului...

-Jake nu am stiut, imi pare nespus de rau. Imi spuse inghitind in sec, pierindu-i vocea.

-Nu are nimic, nu aveai de unde sa sti. Ii spun eu cu o mica lacrima in coltul ochiului pe care o sterg cu dosul palmei.

-Da stiu, dar daca nu iti ziceam nu trebuia sa iti amintesti, doamne ce idoata sunt!

-Nu nu esti! Nu ai vrut decat sa sti ce era in neregula, asta inseamna ca voiai sa ma fac sa ma simt mai bine si asta apreciez.

-Da asa e, dar in loc sa te fac sa te simti mai bine mai rau te-am intristat..

-Nu este adevarat! Nu ai vrut decat sa ma ajuti si asta e tot ce conteaza, nu mai lua totul in sens negativ

Coincidenta sau destinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum