Accidentul

27 6 1
                                    


Se facuse dimineata, nu mai stiam nimic de Felicity si Mike de aseara, ma gandeam sa il sun pe Mike sa vad ce s-a intamplat dar imi era frica ca o sa fie suparat pe mine si nu o sa vrea sa vorbeasca asa ca am zis sa mai astept sa se linisteasca apele. Totusi mi se pare ca m-am trezit asa devreme, nu stiu ce s-a intamplat cu mine, poate ma mustra constiinta cine stie. M-am ridicat din, ma duc sa imi fac un dus rapid dupa care m-am dus sa ma schimb sa plec la scoala. Am coborat jos si ca de obicei Mick ma astepta cu micul dejun gata facut.

-Neata Mick!

-Neata Mike, ce e cu tine treaz asa devreme?

-Nu am mai putut sa dorm.

-Pai de ce, ai avut vreun cosmar sau...

-Nu, nimic de genul asta, pur si simplu nu am mai avut somn, nu stiu ce a fost cu mine.

-Am inteles, ia zi, cum a decurs planul?

-Sincer, nu stiu. I-am lasat pe amandoi in padure la picnic dupa care eu cu Jessie am plecat, nu stiu ce au facut.

-Poate ca am mers totul bine, cine stie?

-Nu stiu ce sa zic, Mike era destul de suparat cand a aflat ce am de gand, la fel si Felicity.

-Esti prea dur cu tine, o sa vezi ca totul a mers bine, poate ca era Mike suparat pe tine dar o sa ii treaca, o sa vezi.

-De unde sti asta?

-Pentru ca stie ca ai facut-o spre binele lui si o sa inteleaga.

-Mersi Mick, mereu sti ce sa spui.

-Pentru putin, acum dute la scoala, s-a facut tarziu.

-Bine.

Nu stiu cum face, dar Mick mereu stie cum sa ma faca sa ma simt mai bine, de asta nu l-am considerat niciodata ca fiind unchiul meu, ci mai degraba fratele pe care nu l-am avut niciodata.

Dupa ce am terminat de vorbit, ma incalt cu o pereche de adidasi sport, imi iau ghiozdanul in spate si ma indrept spre masina sa plec sa o iau pe Jessie de acasa dupa care sa mergem la scoala, as putea sa trec sa ii iau si pe Felicity si pe Mike dar nu stiu daca vor vrea sa ma vada la ora asta.

Plec de acasa si in 5 minute ajung in fata casei lui Jessie, nici nu am apucat sa ma dau jos din masina sa ma duc sa o iau din casa ca ea iese pe usa, sincronizare perfecta.

-Hei neata Jess!

-Neata Jackie! Gata de scoala? Imi raspunse ea cu o fericire radianta care se citea pe fata ei.

-Da si nu.

-Cum asa?

-Pai stau si ma gandesc ca o sa dam ochii cu Felicity si cu Mike, si mai mult ca sigur or sa fie suparati pe noi.

-Am inteles. Deci sa inteleg ca de asta nu te-ai dus sa il iei si pe Mike.

-Exact, nu stiu cum o sa reactioneze dupa ce i-am facut aseara.

Coincidenta sau destinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum