***Jesse POV***
"Draga Jurnalule, stiu ca nu am mai vorbit de mult cu tine, dar am simtit nevoie sa te pun la curent cu noutatile asa ca voi incepe. Nici nu stiu de unde sa incep, prea multe s-au intamplat in ultima vreme. Pentru inceput, vreau sa spun ca in sfarsit sunt in ultimul an de liceu, ceea ce asteptam de atat de multa vreme. Totul a mers bine pana acum, am pastrat prietenia cu multe persoane, am cele mai bune note din clasa, insa ceva s-a intamplat recent, si nu pot sa imi iau gandul de la asta. Cand am terminat primul semestru m-am despartit de prietenul meu, Brian, cu care am fost impreuna 3 ani si jumatate, insa el nu prea a reactionat prea bine cand a primit vestea. Dupa ce terminasem orele ma astepta in fata liceului, el spunea ca voia sa vorbeasca ceva cu mine, dar mi sa parut un pic cam ciudat deoarece inainte sa iesim de la scoala devenise foarte agresiv, ma indoiam ca s-ar fi calmat atat de repede, asa ca am preferat sa il ignor, in schimb el a tipat la mine, a venit cu viteza si m-a bruscat. Norocul meu a fost ca un baiat nou pe nume Jake a venit si m-a scos din incurcatura. Nu stiu ce avea de gand sa-mi faca Brian da stiam ca nu e de bine, Am fost cea mai fericitata cand am vazut ca cineva a venit sa imi ia apararea si sa ma salveze, si sincera sa fiu, imi pare chiar bine ca l-am lasat pe Brian, devenise un nesimtit, un egoist si un increzut care mergea numai cu nasul pe sus. Nu stiu ce s-a intamplat cu el de s-a schimbat asa brusc. In schimb Jake are tot ce nu a avut Brian vreodata, este atent, este grijuliu si arata mult mai bine decat Brian. Sincera sa fiu cred ca imi cam place de el, altfel nu imi explic de ce de fiecare data cand il vad mi se inmoi picioarele, inima parca imi sare din piept, devin zapacita, si mi se amestaca gandurile. Asa ceva nu mi sa intamplat niciodata. Niciun baiat nu m-a facut sa simt asa ceva vreodata, de ce fix el? Poate ca e ceva mai mult, poate ca nu il plac, poate ca il iubesc, de fapt sunt sigura ca il iubesc dar mi-e frica sa ii spun. Daca ma respinge? Sau daca rade de mine? Daca mi s-ar intampla asa ceva m-as simti ca o ratata. As prefera sa nu se afle asta vreodata altfel as fi distrusa. Dar ce ecel mai grav e faptul ca maine incepe scoala si imi e frica sa dau ochii cu el pentru ca stiu sigur ca o sa ma pierd si o sa ma comport ciudat. O sa mi se intample ca atunci cand am fost la alergat pe poteca din padure si m-am intalnit cu el acolo. Nu mai stiam ce sa fac, nu mai stiam ce sa zic, cred ca uitasem si sa vorbesc, atat de tare eram afectata de simpla sa prezenta. Da ce a fost si mai rau a fost cand m-a adus acasa. Bineinteles ca el a facut-o din politete, in schimb eu cand am auzit asta m-am panicat. Cum sa ma duca acasa?! Sa afle unde locuiesc?! Si ce a fost si mi s-a parut si mai ciudat a fost ca nu a plecat pana cand nu a vazut ca intru eu in casa. El spunea ca vreas sa fie sigur ca nimic nu o sa mi se intample. Dupa ce am intrat in casa m-am trantit in usa rezemanduma de ea si am respirat usurata. Daca pentru un lucru atat de marunt ma simteam ca si cum as fi murit, dar cand o sa il vad la scoala aproape nonstop, ce o sa ma fac? Presupun ca ramane sa vedem."
Se facut miezul noptii pana am terminat de scirs in jurnal. Am fost sa ma schimb in pijamale si sa ma duc sa ma culc stiind ca a doua zi de dimineata aveam scoala, insa tot nu imi puteam lua gandul de la Jake. Nu puteam decat sa sper ca nu o sa ma comport asa ciudat.
S-a facut dimineata. Era ora 6:00 cand m-am trezit. Ca de obicei ma duc sa imi fac un dus rapid, sa ma schimb pentru scoala si sa mananc ceva inainte sa plec. Cand am iesit de la dus, ma indrept catre dulap si ma uitam prin el sa vad cu ma imbrac. Afara observasem ca era cald asa ca am luat o fusta lunga pana la genunchi si un tricou alb. Dupa ce m-am dus in bucatarie sa mananc vazusem ca intarziam la scoala asa ca m-am dus direct si m-am incaltat cu o pereche de tenisi si mi-am luat geaca de piele dupa care am plecat direct la scoala fara sa fi luat micul dejun. Norocul meu a fost ca am ajuns la scoala chiar inainte sa intre profa in clasa.
CITEȘTI
Coincidenta sau destin
ActionJake Johnson este un tanar elev de liceu ce tocmai s-a mutat la unchiul sau dupa ce parinti lui au murit intr-un accident de masina. Unchiul sau Mick Johnson il considera pe Jake precum fiul lui si doreste ca acesta sa treaca peste toata durerea suf...