Tanıtım

8.6K 366 84
                                    

Ellerim belki de şu ana kadar bir insanın başına gelecek en kötü şeylerdi. Böyle olmasını hiç istememiştim. Bunu bana yapmaya kimsenin hakkı yoktu. Fakat bu hikayede söz sahibi değildim. Bana yapılana karşı çıkamamış ve sonuçlarına katlanmak zorunda kalmıştım.

Ama seneler geçmesine rağmen bunu kullanmayı adam akıllı becerememiş,kontrol edememiştim. Sınırım yoktu. Sınırımın olmaması beni korkutuyordu. Yolun sonu uçurumdu ve ben koşuyordum.

İnsanlara zarar vermemek için elimden ne geldiyse yapmaya çalışmıştım. Ama yoruluyordum.

İnsanlar sinirlenince ortaya çıkan bana ucube gözüyle bakıyordu. Haklıydılar. Kimin göz bebekleri ruh hali değişimlerinde grimsi değişik bir renk alırdı ki ?

Veya kim ateşten etkilenmez,suda boğulmaz,toprakla kağıtmışçasına oynayabilir ya da en güçlü kasırgadan sağ çıkabilirdi ?

Evet insanlar yapamazdı. Ama ben insan değildim. Olmamıştım. Duygularım,kalbim,ruhum vardı elbet. Fakat elimdeki güçler beni insan yapmazdı.

Ben bir ucubeydim. Kesinlikle bana yakışan tek sıfat buydu. Ucube.

Aynadaki yansımama tekrar baktım. Gözlerim yeşildi fakat içinde gri tonları taşıyordu. Onları sevmiyordum. Veya yüzümdeki minik çilleri ya da kızılımsı o saçlarımı da sevmiyordum.

Ucubeleri kim severdi ki ?

İsmimi Elizya'dan ucubeye çevirmemek için kendimi tutuyordum.

Parmağımla daireler çizerek suyu oynatmaya başladım. Evet Elizya. Ne kadar yalnız kalınabilirse o kadar yalnızsın. Mükemmel.

Odaya geçerek yatağın dibine çöktüm ve karanlığın iyice odaya hakim olmasını bekledim. Gözlerimin parıldadığını hissetmemek için gözlerimi sımsıkı kapattım. Sanki inkar edersem olmayacakmış gibi. Ama ne kadar inkar edersem edeyim ordaydı. Asla gitmiyordu.

Gözlerimi açarak bir kenarından kırılmış büyük aynada tekrar kendime baktım. Avcumu açarak yaktığım minik ateş alttan yüzüme vuruyordu.

Daha da parıldayan gözlerim kendimden tonlarca kat nefret etmeme nedendi.

Avcumu kapatarak ateşi söndürdüm ve kalkıp yatağa girdim. Kaçmak için en iyi yol uykuydu. Kaçmam lazımdı.

Ben geldim. Yine. Bu böyle bir temayla yazdığım ilk kitap olucak. Lütfen desteklerinizi benden esirgemeyin çünkü biraz çekiniyorum. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum benim güzel denizkızlarım.

LIMITLESS |jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin