Yaz tatiline gireli henüz iki gün olmuştu ama benim sözde babam beni evden göndermek için bir sürü seçenek sermişti önüme.
Yurt dışında dil kursları, yaz kampları ve daha neler neler..
Sanırım tek istediği en azından yazın benden biraz uzak kalmaktı.
Ha bu arada ben Selis. 17,5 yaşındayım. Evet 17,5 çünkü doğum günüm Ağustosta ve bu durumda bana olduğumdan daha küçükmüşüm gibi muamele edilmesinden nefret ederim.
Hayatını kitap okumaya adayan, çok sosyal olmasa da iyi bir arkadaş çevresi olan, derslerine fazlasıyla önem veren klasik bir genç kızım.
Babam ben daha bebekken ölmüş. Annem ise yaklaşık 4 yıl önce sözde babamla evlenmişti. Ben hiçbir zaman o hoşlanmadığım adamı annemin yanına yakıştıramamıştım ama annemi nerdeyse ilk defa bu kadar mutlu görmüştüm. Ve benim o sözde babam da annemi cidden seviyordu en azından bu içimi rahatlatıyordu. O adamla hiçbir zaman birbirimizden çok fazla hoşlaşamadık. Nedenini bilmiyorum ama olmadı bir türlü. Hiç değilse annemi mutlu edebiliyordu. Ya da onunla evlendikten itibaren bir yıl boyunca yeterince mutlu edebildi dersek daha doğru olur sanırım. Annem öleli 3 yıl oluyor ve benim ise bu olayı hazmetmem tamı tamına 1,5 yılımı aldı.
Ve bu olayda benim en büyük destekçim Bora oldu. Bora Cem'in (evet sözde babamın adı Cem ve onun yanında değilken ona böyle hitap ediyorum) benden 5 ay kadar büyük oğlu. Cem'in aksine biz Bora'yla gerçek kardeş gibiyiz. O olmasa bu hayata, bu adama katlanamazdım zaten.
Bu arada ben böyle Cem'i sevmiyorum falan diyorum ama o adam bana Bora'ya davrandığından farklı davranmaz. Tabi ki bunun nedeni annemin ona evlenirken söz verdirtmesi. Sanırım annemi gerçekten seviyordu ki 3 yıldır hiçbir zorunluluğu olmadığı halde onun çocuğu gibiyim. Tabi sevgi kısmı hariç.
Şimdi ise salonda, Cem'in önüme sunduğu broşürlere bakıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Kampı
Teen FictionAnnemin "sözde" babamla evlenip bana bir üvey kardeş kazandırmalarından sonra ikimizi bir yaz kampına göndermeleri. Normal şartlarda çok normal olması beklenen bir yaz kampının normal şartlarda gerçek kardeş gibi olduğumuz üvey kardeşimin anormal bi...