6. Στην υγειά των ανεκπλήρωτων ονείρων.

721 157 41
                                    

Ακολουθεί ένα λίγο χάλια κεφάλαιο, γιατί δεν ήξερα τι έγραφα χθες το βράδυ.

________________________________

6. Στην υγειά των ανεκπλήρωτων ονείρων.

Ο Πρίγκιπας με ακολούθησε πάνω όπως συμφωνήσαμε. Ανεβαίνοντας τις σκάλες, η ατμόσφαιρα άλλαζε όλο και πιο πολύ. Υπήρχε καπνός, από τα τσιγάρα που κάπνιζαν, και μια μυρωδιά από ποτό. Δεν γυρίσαμε πίσω να δούμε αν οι σωματοφύλακες του Πρίγκιπα μας ακολουθούσαν. Θα μας έχαναν ούτως ή άλλως. Σε σχέση με τον κάτω όροφο, ο διάδρομος εδώ ήταν στενός. Υπήρχαν αρκετά άτομα, στηριζόμενοι στους τοίχος να συζητούν, να φασώνονται, να παραπατούν από τη ζάλη.

Όλοι όμως γνώριζαν πως στα δωμάτια υπήρχε το πραγματικό πάρτι.

Άνοιξα τη πρώτη πόρτα που βρήκα. Τα φώτα ήταν κλειστά, μα μερικά άτομα είχαν ανάψει μερικά κεριά. Με τον Πρίγκιπα, μπήκαμε μέσα. Η δυνατή μουσική που υπήρχε στο σπίτι δεν έφτανε εδώ. Εδώ ακουγόταν ένα χαλαρό τραγούδι. Κάποιοι κάθονταν σε καρέκλες. Υπήρχε παντού καπνός, τόσο που μετά βίας αναγνώριζα τα πόδια μου. Ήταν το δωμάτιο με τους μαστουρωμένους.

Μπήκα πιο μέσα, με τον Πρίγκιπα να αρχίζει να παραπονιέται. «Θες να κάνω ναρκωτικά; Αυτό είναι το είδος διασκέδασης που σκέφτηκες;»

«Εννοείς πως δεν έχεις κάνει ποτέ;» τον ρώτησα. Κάθισα σε ένα πουφ προς το παράθυρο, με τον πρίγκιπα να κάθεται δίπλα μου.

«Το βασιλικό πρωτόκολλο το απαγόρευε ρητά.» ήταν η απάντησή του.

«Πάλι καλά που εδώ δεν ισχύουν αυτές οι μαλακίες.». Στο κοντινότερο τραπεζάκι, υπήρχαν μερικά φίλτρα και σκόρπιος καπνός. «Ας ξεκινήσουμε από τα ελαφριά. Ένα τσιγάρο δεν σκότωσε ποτέ κανένα.»

Φάνηκε διστακτικός. «Παραπάνω από ένα όμως, σκότωσε.»

Έβαλα λίγο καπνό στο λευκό φιλτράκι, και προσεκτικά το έστριψα. Μετά από μερικά δεύτερα, ήταν έτοιμο. Το έβαλα στα χείλη μου, και με έναν αναπτήρα που βρήκα εκεί πάνω, το άναψα. Σύντομα η γεύση του καπνού πέρασε στο στόμα μου και από εκεί στους πνεύμονές μου. Το έβγαλα από το στόμα μου και άφησα τον καπνό να διεισδύσει στο δωμάτιο. Ύστερα κοίταξα τον Πρίγκιπα Stephen. Φαινόταν λίγο τρομαγμένος. Υποθέτω πως δεν έκανε ποτέ κάτι κακό στη ζωή του.

Με το τσιγάρο ακόμη στο χέρι, του το έτεινα. «Σπάσε το πρωτόκολλο και πάρε μια τζούρα. Με προσοχή, όχι πολύ.»

Better Love | Book 3 | ✓Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ