27. Δεν ερωτεύτηκα τα μάτια σου.
Όχι, φυσικά και δεν τρομοκρατήθηκα. Όχι, φυσικά και δεν ήμουν έτοιμη να κατουρηθώ πάνω μου. Όχι, φυσικά και δεν το έλαβα σαν ερωτική εξομολόγηση.
Γιατί το έκανα, και σκέφτηκα πολλά παραπάνω.
Μέσα σε μια στιγμή, όλα πέρασαν από μπροστά μου. Από τη στιγμή αυτή, μέχρι τι μέρα που ήρθε για πρώτη φορά στο σχολείο, που μιλούσα με τον Ethan. Τη στιγμή που τον πήγα στη νοσοκόμα, τη στιγμή στο πάρτι της Jane, τη μπουνιά που έφαγε από τον Ethan, τις μπάμιες που έφαγε στο σπίτι μου. Το βραδινό που είχαμε στο σπίτι του, τον μεθυσμένο εαυτό του και τον ύπνο στο κρεβάτι του, το συνηθισμένο ψέμα 'είμαι καλά' στο νοσοκομείο. Τον πυροβολισμό, και το πώς με φρόντισε. Το φιλί στη βιβλιοθήκη. Και τη τραυματική έξοδό μας από εκεί.
Και μετά, πάλι εδώ.
Τον κοιτούσα με μισό μάτι. Όσο μπορούσα δηλαδή, με περνούσε και ένα κεφάλι. Τον ζύγισα από πάνω μέχρι κάτω. Φορούσε ένα δερμάτινο μπουφάν, αληθινό δέρμα, είμαι σίγουρη, σκούρη μπλε μπλούζα και το πιο απλό μαύρο παντελόνι που δεν περίμενα να βάλει ποτέ. Είχε ντυθεί τόσο απλά, μα τόσο ωραία, με το ωραίο του αυτοκίνητο. Με τα ωραία του μαλλάκια και τα ωραία του ματάκια.
Μετά κοίταξα εμένα. Ντυμένη με μια φούτερ ζακέτα, μια μπλούζα με έναν μονόκερο, τζιν με πιτσιλιές από χρώμα, και σταράκια. Για καρναβάλι.
Μωρέ αυτός δεν πάει καλά. «Μωρέ εσύ δεν πας καλά.»
Ο πρίγκιπας Stephen ξεφύσησε. «Ναι, φυσικά και όχι.»
«Είσαι χαζός.»
Χαμογέλασε. «Το ξέρω.»
«Το να έρθεις εδώ μες στη βροχή ήταν χαζό.» είπα. «Είμαι με πατερίτσες και ένα πόδι.»
«Πάλι καλά που δεν θα πας πουθενά.» απάντησε.
Τον κοίταξα με μισό-κλειστά μάτια. «Δεν πρέπει να κάνεις παρέα με εμένα. Αρχίζεις να απαντάς με έξυπνα πράγματα.»
«Ασυναίσθητα το είπα. Σου άρεσε;» ρώτησε.
Κούνησα το κεφάλι μου. «Τι συμβαίνει στο μυαλό σου;»
«Αυτή τη στιγμή;» ρώτησε. «Γίνεται ένας μικρός χαμός, αλλά επικρατεί ησυχία. Εγώ και τα κύτταρά μου περιμένουμε την αντίδρασή σου.»
«Σε τι;» ρώτησα.
«Στην ερωτική μου εξομολόγηση.»
Το είπα η άτιμη, δεν το είπα;
ESTÁS LEYENDO
Better Love | Book 3 | ✓
RomanceLiv & Stephen. Stephen & Liv Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές σκηνές. All Rights Reserved ® Copyright © 2017 DO NOT COPY THE STORY Όλα τα δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά και ΜΟΝΟ σε εμένα. Σε περίπτωση που διαβάσετε...