4. Φιλική συμβουλή
Με είχε τραβήξει έξω. Με τη πρώτη στιγμή που με είδε, χαμογέλασε ειρωνικά στον πρίγκιπα, και με τράβηξε έξω από το γραφείο της νοσοκόμας, λες και είμαι πάνινη κούκλα. Έχω και εγώ συναισθήματα ξέρεις. Και πονάνε.
«Δεν έχει περάσει ούτε μία μέρα, και κάνετε παρέα;» ρώτησε ο Ethan σταυρώνοντας τα χέρια του στο στέρνο του. «Υποθέτω πως όλες οι μαλακίες του τύπου "Είναι ανώριμα ηλίθιος" έχουν βγάλει φτερά.»
Αν και δεν εκπλήσσομαι για τη συμπεριφορά του, έκανα την έκπληκτη. «Είσαι τρελός; Δεν μπορείς να τραβάς τους ανθρώπους με το έτσι θέλω!»
«Αποφεύγεις την ερώτησή μου.»
«Και εσύ παραμένεις μαλάκας.» απάντησα. «Και τι σε νοιάζει; Μπορεί και να του τη πέφτω.»
Για λίγα δεύτερα με κοιτούσε λες και του είπα πως είμαι έγκυος -το έκανα πέρσι τη Πρωταπριλιά, δεν είχε καλά αποτελέσματα- μέχρι που τελικά, βρήκε τα λόγια του. «Δεν σου αρέσει. Δεν τον συμπαθείς καν.»
«Μέχρι τώρα, έχει φερθεί σαν Πρίγκιπας, που είναι.» του είπα για να τον τσούξω λίγο. «Ίσως να έκανα λάθος, και να μην είναι τόσο ανώριμα ηλίθιος.»
Μεταξύ μας, ούτε εγώ πίστευα τα ψέματά μου. Ο πρίγκιπας Stephen ήταν όντως ανώριμα ηλίθιος με την αγένειά του, να χτυπάει κόκκινο. Αυτό όμως ο Ethan δεν χρειαζόταν να το ξέρει.
«Με τόσα ψέματα θα μεγαλώσει η μύτη σου.» απάντησε μετά από λίγο.
«Να μη ζηλεύεις τόσο να μην έλεγα ψέματα.» του είπα. «Και προς ενημέρωσή σου, χτύπησε στη γυμναστική. Ο κύριος Black με έβαλε να τον φέρω.»
Δεν μπορούσε να απαντήσει. Δεν ήξερε τι να απαντήσει. Είχε κάνει λάθος και ως συνήθως, δεν ήθελε να το παραδεχτεί. Το κουδούνι χτύπησε και επισήμως η σχολική αυτή μέρα είχε τελειώσει. Σε κλάσματα δευτερολέπτου είχε γεμίσει ο διάδρομος με παιδιά. Αλλά κανείς δεν πρόσεξε δύο βλάκες να αλληλοκοιτιούνται στη μέση του διαδρόμου.
Ο Ethan ήταν αυτός που πλησίασε. «Μια φιλική συμβουλή. Μη πέσεις τόσο χαμηλά.»
Και με αυτό, με άφησε μόνη να τον κοιτάω να απομακρύνεται. Σύντομα όμως, βρήκα τον εαυτό μου να υπολογίζει με πόσους τρόπους θα μπορούσε να φύγει από αυτή τη κατάσταση. Η απάντηση ήταν μία.
Μπήκα πάλι στο ιατρείο.
Η νοσοκόμα Prestings και ο πρίγκιπας συζητούσαν για το πώς η βασιλική ζωή είναι δύσκολη. Μωρέ, θα στην κάνω εγώ δύσκολη.
ESTÁS LEYENDO
Better Love | Book 3 | ✓
RomanceLiv & Stephen. Stephen & Liv Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές σκηνές. All Rights Reserved ® Copyright © 2017 DO NOT COPY THE STORY Όλα τα δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά και ΜΟΝΟ σε εμένα. Σε περίπτωση που διαβάσετε...