Better Love

1.4K 179 22
                                    

All Rights Reserved.

Copyright: Better Love συμπεριλαμβανομένων όλα τα κεφάλαια, πρόλογοι, επίλογοι και συσχετιζόμενα στοιχεία, είναι πνευματική ιδιοκτησία με όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα, από τον δημιουργό και κάτοχο αυτού του έργου, Δέσπως (@_universum) και οποιαδήποτε ανεπίσημη αντιγραφή, μετάδοση, παραποίηση αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων και τιμωρείται από τον νόμο.

Το έργο αυτό αποτελεί το τρίτο βιβλίο της σειράς του. Για τη συνέχεια επισκεφθείτε το προφίλ μου.

Καλή ανάγνωση.

______________________

"Όλος ο πλανήτης έχει παραλύσει με τα τελευταία νέα της Δανίας. Ο δεκαοχτάχρονος πρίγκιπας Stephen William Von Roiben, αποφάσισε να τελειώσει τη τελευταία σχολική χρονιά του, στο Los Angeles. Οι σπουδές του, επρόκειτο να πραγματοποιηθούν στο UCLA, και ο πρίγκιπας επιθυμεί να ακολουθήσει τις σπουδές Καλών Τεχνών. Η βασιλική οικογένεια της Δανίας δεν έχει κάνει ακόμα κάποιο σχόλιο..." και μπλα μπλα μπλα.

Η ξανθιά ρεπόρτερ λέει τα ίδια ακριβώς λόγια εδώ και μια εβδομάδα, στο δελτίο ειδήσεων στις 6 το απόγευμα και στις 8 το βράδυ. Προσωπικά, τις δύο πρώτες φορές, μ'άρεσε να το ακούω. Μετά όμως ξεπέρασαν τα όρια.

Ναι, ο πρίγκιπας έρχεται. Σιγά! Δεν θα του στήσουμε και κόκκινο χαλί!

Καλά ίσως και να του στρώσουν.

Αλλά βρε παιδιά, δεν είναι και κανένας σημαντικός. Το 1,90 του, τα καστανόξανθα μαλλιά του, τα γκριζομπλέ μάτια του, όλα αυτά είναι αηδίες! Ποιος νοιάζεται για το μαναράκι πρίγκιπα που έρχεται να τελειώσει τι χρονιά του στη πόλη που μένω;

Όλα τα παιδιά της πόλης που μένω.

Και από τις γύρω.

Η Δανία.

Καλά, ίσως και ο ανύπαρκτος σκύλος μου.

Αλλά όχι εγώ.

Είμαι η  Olivia Mia Roberts, και δυστυχώς, ο Πρίγκιπας Stephen Μαλάκας Von Roiben, ήρθε στη ζωή μου.

Και έφερε τα πάνω,

διαγώνια.

Better Love | Book 3 | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora