3. Dodgeball

808 156 71
                                    

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος νόμιμος κανονισμός για το πώς να παίξεις dodgeball. Οι ομάδες γίνονται όπως τις θέλει ο γυμναστής, και υπάρχει μόνο ένας κανόνας. Απέφυγε τη μπάλα.

Τα πρώτα δύο λεπτά είναι κρίσιμα. Δέχεσαι, κυριολεκτικά, μπάλες από παντού. Κάποιες σε χτυπάνε με δύναμη, άλλες παρά τρίχα τις γλιτώνεις. Όταν περάσουν αυτά τα δύο λεπτά, τα άτομα μειώνονται, όποτε και εσύ πιστεύεις πως οι μπάλες που θα φας θα είναι λιγότερες. Ισχύει. Αλλά πλέον σε χτυπάνε πιο γρήγορα.

Όταν καταφέρνεις να μείνεις εσύ και άλλοι τρεις το πολύ από την ομάδα σου, με αντίπαλους άλλους τρεις για παράδειγμα, τα πράγματα δείχνουν ελαφρώς υποσχόμενα. Με πλέον μόνο δεκατέσσερις χιλιάδες μελανιές, υπάρχει ακόμη η ελπίδα πως θα βγεις από το γυμναστήριο χωρίς σπασμένα κόκαλα.

Αυτή η ελπίδα για μένα δεν ήρθε ποτέ.

Ήμουν το έκτο μέλος της ομάδας μου που βγήκε, αφήνοντας τα υπόλοιπα τέσσερα κορίτσια, μόνα και αβοήθητα απέναντι στα αδίστακτα αγόρια της τάξης μου. Απ'ότι φαίνεται, ο Πρίγκιπας Stephen έχει καλύτερο σημάδι από μένα. Με πέτυχε τρεις φορές. Στη κοιλιά στον ποπό και στη πλάτη. Δεν ξέρω πώς ακριβώς έγινε αυτό. 

Το μόνο που θέλω ε΄ναι κάποιος να πάρει εκδίκηση.

Καθισμένη στις κερκίδες του γηπέδου, με πάγο τοποθετημένο στη πλάτη μου, περίμενα τη στιγμή που ο πρίγκιπας θα πέσει. Η Mae, με άλλα τρία κορίτσια πολεμούσαν ενάντια σε πέντε αγόρια. Η Mae, με θυμό και οργή μέσα της, έριχνε τις μπάλες σαν να έπαιζε ράγκπι, με πολλούς κακούς ανθρώπους. Είχε βγάλει έξω τα περισσότερα αγόρια, οπότε πόνταρα στην ίδι-

Εισακούστηκαν οι προσευχές μου.

Ο ξανθός ηλίθιος χτυπήθηκε -βίαια- στη πλάτη από μία από τις μπάλες της Mae. Η ίδια χαμογελούσε σατανικά, και μετά συνέχισε να πετάει. Ο πρίγκιπας Stephen παραπάτησε προς τα μπροστά μέχρι που έπεσε με το πρόσωπο προς τα κάτω. Η σκηνή ήταν λες και είχε βγει από ταινία. Την απόλαυσα, μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο.

"Σταμάτα να γελάς έτσι." άκουσα τη φωνή της Anna  από δίπλα μου. "Με φρικάρεις τελείως."

Γελούσα;

Δεν αναρωτιέμαι γιατί.

Ο προπονητής Black είπε να πάει κάποιος να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Όλο το παιχνίδι σταμάτησε εξ αιτίας του. Ένας από τους συμπαίκτες του πρίγκιπα πήγε προς το μέρος του, αλλά εκείνος τον έδιωξε όταν του πρόσφερε ένα χέρι βοηθείας.

Better Love | Book 3 | ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon