19. Θες να με διώξεις με έμμεσο τρόπο;

649 149 63
                                    

19. Θες να με διώξεις με έμμεσο τρόπο;

Σήμερα αποφάσισα πως ήταν μια ωραία μέρα για να πάω στο σχολείο και να κάνω βασικό μάθημα. Και αυτό, γιατί έχει περάσει μια εβδομάδα από τα δείπνο και το νοσοκομείο, που σημαίνει ότι ο Απρίλιος έχεις μπει, που σημαίνει σε τελική ανάλυση, ανοιξιάτικες διακοπές σε μία εβδομάδα.

Ω ναι, και μετά εξετάσεις. Γιατί ποιος άλλος δεν θέλει να περάσει κάπου;

Είχα αγχωθεί. Ακόμη και αν όλοι μου έλεγαν να μην το κάνω. Ήμουν καλή μαθήτρια, άριστη, μέχρι που όλα πήγαν κατά διαόλου. Είχα χάσει αρκετά μαθήματα τις τελευταίες εβδομάδες, και νιώθω τελείως άχρηστη. Οπότε, κατάσταση εξετάσεων, ενεργοποιήθηκε.

Ακόμη και αν οι εξετάσεις είναι ένα μήνα μακριά, κάποιοι έχουν ήδη ξεκινήσει προετοιμασίες, σε βασικά μαθήματα τουλάχιστον. Οπότε εγώ, και άλλα παιδιά, βρισκόμαστε σε αυτό το μεγάλο διάλειμμα στη βιβλιοθήκη. Πρώτη φορά έβλεπα αυτό το μέρος με τόσο κόσμο. Δεν περίμενα ποτέ να συμβεί πραγματικά. Και όμως, μέχρι και η Elise ήταν εδώ, με ένα πραγματικό βιβλίο μπροστά της.

Η Mae είχε επιστρέψει επίσης. Όπως μου είπε ο Jason, θα πρέπει να πηγαίνει για εξετάσεις μια φορά την εβδομάδα, τουλάχιστον για αυτόν τον μήνα, να παίρνει χάπια, που δεν θυμάμαι καν πως λέγονται, και να πηγαίνει σε ψυχολόγο, για το κοινό καλό. Οπότε όλο αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αργήσουν οι εξετάσεις της, σε σχέση με αυτές όλων των υπολοίπων. Θα δώσει, μόλις τελειώσουμε εμείς.

Και λέγοντας εμείς, ναι, μας θεωρεί ακόμη παρέα. Ακόμη και αν είπαμε μερικές κουβέντες στο νοσοκομείο τις προάλλες, ήξερα πως δεν τα εννοούσε. Κρατούσε μια απόσταση, και εγώ κρατούσα τη δική μου. Δεν της είπα ακόμη τι έγινε με τον Ethan, ή πώς εμπλέκεται η αδελφή μου στον πόλεμο, και δεν νομίζω να της το πω σύντομα. Έχει περάσει μια εβδομάδα μόνο εξάλλου, και πιστεύω πως μέχρι να υπάρξει ένα θετικό και καλό αποτέλεσμα, οι αποστάσεις θα μείνουν.

Οπότε, για άλλη μια φορά, επέλεξα μια γωνιά μόνη μου στη βιβλιοθήκη. Σύντομα όμως εμφανίστηκε ένα ξανθό κεφαλάκι, με τα δικά του βιβλία. Η αλήθεια ήταν πως περίμενα μέχρι τώρα να είχε φύγει. Όταν όμως μου είπε ο πρίγκιπας Stephen πως η Charlotte και ο Andrew θα έμεναν περισσότερο, κατάλαβα πως οι τρόποι τους να τον πάρουν στην Δανία, δεν είχαν αποτελέσματα.

Λες να μείνει μέχρι το τέλος;

Μπα.

«Πες μου πως διαβάζεις ιστορία.» 

Better Love | Book 3 | ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant